Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Geir kommer veldig godt ut av dette programmet/smørja. Anna derimot, virker fullstendig gal. 

Jeg synes ekspertene har gjort en elendig jobb i år, og hvorfor er de ikke mer i terapi når alt begynner å rakne? 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 hours ago, Selma1984 said:

Det virker som om Andre har tenkt å utslette seg selv totalt for å tekkes Isabel. Og Anna burde ha blitt beskyttet mot seg selv, fælt å se noen som sliter så mye bli bretta ut på TV.

Utslette seg selv? Utslette hva da? Han har jo null personlighet.

4 hours ago, AnonymBruker said:

Isabel HAR virkelig en gjennomført merkelig stil 🤪

Jeg har selv null interesse i interiør, virkelig nada. Så jeg kjøper bare helt plaine møbler fra Ikea, og har nesten ingen bilder og puter osv. Men Isabel HAR jo tydeligvis en stil, men den er så merkelig gammeldags, både når det gjelder klær og inni leiligheten. Litt sånn sen syttitalls 😂

Anonymkode: fcda5...2bc

Jeg synes det er mer 90 talls/tidlig 2000, som noen andre sa. Hvem i alle dager ser på en så liten kasse TV?? I tillegg synes jeg TV på soverommet er fy fy da.

2 hours ago, AnonymBruker said:

Enig med deg, men hun har så sutrete væremåte som gjør Andre enda mer usikker. Jo mer usikker han blir, desto mer klengete. 

Anonymkode: d5884...f59

Og det er nøyaktig det som gjør de til en forferdelig match. André har mange ting ved seg som Isabell ikke liker (fair enough) og som trigger henne, og når hun trigges trigger hun André igjen, til å bli klengete. Ond sirkel de aldri vil klare å komme ut av.

Anonymkode: 2627c...042

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer virkelig på hva ekspertene har gjort i år, det burde virkelig gå an å finne bedre matcher, og mer åpne, motiverte mennesker til dette. Og lurer og veldig på hvorfor de ikke får hjelp av ekspertene da de sliter sånn. Jeg har sett mest amerikanske versjoner, og der får de da en god del samtaler og hjelp.

Anna får jeg faktisk mest vondt av, for føler at hun får fram en side av seg selv, hun overhode ikke liker, og som nok ikke er framme ellers. Hun har nok sitt hun sliter med, som denne situasjonen virkelig trigget.

Isabell liker jeg bare mindre og mindre, hun er alt for kontrollerende, og er direkte slem mot Andre, greit at han er svært usikker. Men hun gjør det virkelig ikke bedre for han. De er vel så elendig mach det kan få blitt. Tror at hadde han vært i forhold med en som var hengiven, og ikke kontrollerende, så hadde vi nok få sett han fra en bedre side.

Anonymkode: f0364...dd5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Ella1 skrev:

Tenk hvor mye pepper André vil få av Isabel i senga (hvis de noen gang kommer til det punktet) 🙈 Stakkars mann..

Tenkte jeg og på-. stakkars fyr..

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Isabel er bare stygg med han. Han må hele tiden føle at han ikke er god nok og ikke når opp til hennes krav. Hun prøver å endre hele han og det er ikke greit. Da får hun heller skille seg fra han enn å skulle endre hele han. Eller så må hun senke kravene og helle godta han som han er.

Anonymkode: 8bc68...e3a

Helt enig!

Synes også Anna er fæl mot Geir. Han virker jo til å være den drømmemannen jo :ninuskapus: Tror ikke hun vet hvor dårlig hun fremstiller seg på tv. Hun får sjokk når hun ser seg selv vil jeg tro :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lille trekantdramaet mellom André, Isabel og Torky må da være kreativt klippet? Selv om Isabel er kontrollerende klarer jeg ikke helt å tro at noen kan bli så indignert over feil tørkepapir?

Anonymkode: 4b7ba...e38

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke hun bare ble irritert pga feil kjøp av tørkerull, men hun er generelt veldig irritabel på André og er vel sikkert drittlei. De to passer ikke sammen! Det er ikke hyggelig å se på de og André kommer nok ikke til å bli god nok for Isabel. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Mysticgirl said:

Tenkte jeg og på-. stakkars fyr..

Helt enig!

Synes også Anna er fæl mot Geir. Han virker jo til å være den drømmemannen jo :ninuskapus: Tror ikke hun vet hvor dårlig hun fremstiller seg på tv. Hun får sjokk når hun ser seg selv vil jeg tro :fnise:

Hun gir faktisk uttrykk for, i kommentarer på Facebook (tror det var det jeg leste det), at det er gøy å se tilbake på. Hun virker litt blind for hvordan hun framstår i serien. Forstår at hun ikke har det så lett med seg selv, men behandlingen av Geir er rett og slett stygg, og hun tar ingen form for ansvar for oppførselen sin.

Anonymkode: 73db2...4fe

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor Andre kjøpte Torky. Virker ikke som han følger helt med. Han burde jo huske om hun har en slik dispenser på kjøkkenet. 

 

Andre kjøpte også noen forferdelig stygge gardiner. Isabel så med engang at det var stygt, og spurte andre om han likte fargen. 

Anonymkode: 17965...fc4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en fascinerende mismatch på to av parene. Jeg syns det er underholdende, men samtidig er det synd på mennene. Det slår meg at det er damene som i stor grad i den type program er de kresne og de som sier nei. Etter å ha sett dette vet jeg hvor det berømte prinsessesyndromet kommer fra. Det finnes jo faktisk sånne jenter! Har en sterk følelse av at Isabel ser på seg selv som tidenes catch og er nesten fornærmet over at ekspertene mener hun matcher Andre. Hun er nok en type jente som får oppmerksomhet på byen (i likhet med 80% av jenter) og tror hun kan sikte i høyeste skiktet fordi hun er tynn og blond. Samme med den billige og harry stilen. Typisk en som tiltrekker seg tyrkergutter ser jeg for meg:p Facebookbildene hennes lyser billig og lettlurt jente (ja, det er de samme lettkledde som henger i leiligheten). Helt objektivt er hun ikke mer attraktiv enn Andre. Hun ser bleik og kjedelig ut, og med en forferdelig stil. Jeg klikker om jeg ser det svarte skjerfet med sølvstriper i knute rundt halsen en gang til! Det blir bare komisk å være vitne til at hun tydelig selv mener hun er waaay over his league, 

Anna og Geir, hvor skal jeg starte. Jeg håper Anna ser hvilken ustabil bitch hun fremstår som. Stakkars Geir.  Men samtidig ikke; han må jo sette en grense snart!? Å se folk bli behandlet sånn gjør meg sint, men også sint på de som ikke evner å si NEI, nå er det NOK. Hvorfor lar han henne styre på? Hvorfor godtar han 2 ukers pause? Kanskje det er det hun klikker sånn av, at han ikke står opp for seg selv når hun trasser. Hadde han sagt henne imot og avvist henne, skal man ikke se bort fra at hun hadde blitt interessert. Men men, Anna, lykke til som 37 og enda på fjortiz- I want a badboy-stadiet.

Anonymkode: 743c5...90c

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper at disse såkalte ekspertene sørget for at André fikk terapi etter at Isabel var ferdig med ham. Ja, for dette forholdet kan umulig ha vart noe særlig lenge. Selvtilliten hans må ha fått seg en real knekk. Det er trist å se på hele greia. 

Anonymkode: cba08...09d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars Geir.  Men samtidig ikke; han må jo sette en grense snart!? Å se folk bli behandlet sånn gjør meg sint, men også sint på de som ikke evner å si NEI, nå er det NOK. Hvorfor lar han henne styre på? Hvorfor godtar han 2 ukers pause? Kanskje det er det hun klikker sånn av, at han ikke står opp for seg selv når hun trasser. Hadde han sagt henne imot og avvist henne, skal man ikke se bort fra at hun hadde blitt interessert.

Anonymkode: 743c5...90c

Jeg tror ikke Geir er interessert i Anna lenger, og han har vel selv sagt at han ikke har noen forhåpninger. Da er det jo ikke noe poeng i å krangle eller nekte henne noe heller, tipper han bare jatter med litt for å slippe mer styr (og kanskje for å gjøre god figur på TV mtp dating senere).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geir har jo ingenting å tape på at Anna finner seg selv og at de kan begynne på nytt om hun blir klar for det. Tror heller det er det han tenker. Når man har meldt seg på noe sånt så burde jo man være tålmodig og forståelsesfulle. Ikke alle lykkes med det, men Geir virker oppegående og voksen i denne situasjonen. Selvfølgelig kommer ikke han til å godta å bli tråkket på, men det har foreløpig gått 2 uker liksom. Og med to ukers pause får man vel gjerne satt ting litt i perspektiv.

Anonymkode: 29e00...4d8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Gaea skrev:

Jeg tror ikke Geir er interessert i Anna lenger, og han har vel selv sagt at han ikke har noen forhåpninger. Da er det jo ikke noe poeng i å krangle eller nekte henne noe heller, tipper han bare jatter med litt for å slippe mer styr (og kanskje for å gjøre god figur på TV mtp dating senere).

Ja, det kan godt hende. Han er jo ikke dum så han skjønner jo at hun ikke plutselig kommer til å snu. Han skal ha for ikke å kaste inne håndkleet, men personlig tenker jeg at det hadde vært like greit og selv om han da hadde vært den som sa at nok er nok er det likevel ikke han som hadde tapt ansikt.

Anna kan ikke ha tenkt gjennom hva dette programmet handler om, eller så har hun hatt totalt urealistiske forventninger til dette. Har hun sett for seg en 100% perfekt match som hun får følelser for øyeblikkelig og hvor forholdet liksom går av seg selv uten at det krever noe som helst av dem? Hvilke tanker har hun om mennesker som er i langvarige forhold, tror hun det er en dans på roser hver eneste dag?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er oppriktig fascinert over klesstilen og innredningsstilen til Isabell. Jeg visste ikke at slike gardiner og så rosafiserte hjem i blandet litt 90/00-tallsvibes eksisterte. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alle virkelig strøkene, topp moderne hjem? Synes ikke det et noe mer spesielt med Isabel sin leilighet, enn andres leiligheter.

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har alle virkelig strøkene, topp moderne hjem? Synes ikke det et noe mer spesielt med Isabel sin leilighet, enn andres leiligheter.

Anonymkode: df34c...600

Var jo ikke selve leiligheten det var noe galt med, men at hun var så gammeldags og harry i interiørstilen sin. Og det er intet galt i å ha sin egen stil, men da trenger man ikke rakke ned på andres hjem heller. Som Isabel gjorde med Andre. Tror det er mest det folk reagerer på. 

Anonymkode: 21ce3...efa

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har alle virkelig strøkene, topp moderne hjem? Synes ikke det et noe mer spesielt med Isabel sin leilighet, enn andres leiligheter.

Anonymkode: df34c...600

Alle må få lov til å ha den stilen de selv ønsker, men blir for dumt å klage på andres stil når de selv har en gammeldags og litt harry stil selv. Skulle tatt seg ut om han klaget på hennes stil

Endret av Snuppah00
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Snuppah00 skrev:

Alle må få lov til å ha den stilen de selv ønsker, men blir for dumt å klage på andres stil når de selv har en gammeldags og litt harry stil selv. Skulle tatt seg ut om han klaget på hennes stil

 

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var jo ikke selve leiligheten det var noe galt med, men at hun var så gammeldags og harry i interiørstilen sin. Og det er intet galt i å ha sin egen stil, men da trenger man ikke rakke ned på andres hjem heller. Som Isabel gjorde med Andre. Tror det er mest det folk reagerer på. 

Anonymkode: 21ce3...efa

Jeg har ikke  fått med meg at Isabel klagde på André sin leilighet, hva var det hun reagerte på Der?

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg har ikke  fått med meg at Isabel klagde på André sin leilighet, hva var det hun reagerte på Der?

Anonymkode: df34c...600

Hun har kanskje ikke sagt det rett ut (klage var egentlig feil ord å bruke) men hun så skikkelig misfornøyd ut da hun fikk se leiligheten hans. Han fikk nok med seg hvor misfornøyd og skeptisk hun så ut. Var vel hun som mente han måtte bytte gardiner på soverommet og fikk ikke lov til å ha den fargen han selv ville. Synes ikke det er så ille med svarte gardiner på soverommet, men stua derimot.

Ser du har støttet og forsvart Isabel i tråden (det er helt greit der altså.) Men du må vel være enig i at hun er ikke særlig hyggelig mot han og skaper dårlig stemning 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...