Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Andre og Isabel passer bare IKKE sammen! Dette er jo helt håpløst. Andre er bare ikke den mannen hun vil ha. Hun har sett konstant misfornøyd ut og lager dårlig stemning. Skjønner ikke hva ekspertene har tenkt

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I usa har de jo kjempemange sesonger,7-8..

Er det virkelig så "gammelt nytt" dette konseptet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Christy89 skrev:

Andre og Isabel passer bare IKKE sammen! Dette er jo helt håpløst. Andre er bare ikke den mannen hun vil ha. Hun har sett konstant misfornøyd ut og lager dårlig stemning. Skjønner ikke hva ekspertene har tenkt

 

Jeg tror ikke noen er bra nok for henne. Jeg klarer ikke å se henne fornøyd med noe i det hele tatt.

Anonymkode: d5884...f59

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva folk ser mellom Katarina og Rune? For meg har de en ikke-eksisterende kjemi og er veldig ulike personer. Forskjellen er  kanskje at de begge er konfliktskye, omgjengelige og tilpasningsdyktige. Dermed oppstår ikke den dårlige stemningen mellom disse to som det gjør ved de andre parene. De er begge utadvendte og sosiale, men Rune er samtidig veldig rolig. Katarina har utrolig mye energi og utstråling. 

Så noen nevnte at Katarina og Rune var de eneste av parene som var venner på FB. Av det jeg kan se er Katarina venn med alle fra årets sesong. Tror det ligger i Katarinas personlighet. Hun er ikke reservert eller skeptisk og er en typisk initiativtaker. Det at de er venner på FB tror jeg ikke betyr noe som helst. 

Anonymkode: 6aef3...ed7

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hva folk ser mellom Katarina og Rune? For meg har de en ikke-eksisterende kjemi og er veldig ulike personer. Forskjellen er  kanskje at de begge er konfliktskye, omgjengelige og tilpasningsdyktige. Dermed oppstår ikke den dårlige stemningen mellom disse to som det gjør ved de andre parene. De er begge utadvendte og sosiale, men Rune er samtidig veldig rolig. Katarina har utrolig mye energi og utstråling. 

Så noen nevnte at Katarina og Rune var de eneste av parene som var venner på FB. Av det jeg kan se er Katarina venn med alle fra årets sesong. Tror det ligger i Katarinas personlighet. Hun er ikke reservert eller skeptisk og er en typisk initiativtaker. Det at de er venner på FB tror jeg ikke betyr noe som helst. 

Anonymkode: 6aef3...ed7

Enig. Blir nok ingen varige par av dette eksperimentet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JeSuisLouise
3 timer siden, J.. skrev:

I usa har de jo kjempemange sesonger,7-8..

Er det virkelig så "gammelt nytt" dette konseptet?

Jepp! Jeg ser på sesong 3 fra UK nå. Det er ganske gøy :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, JeSuisLouise skrev:

Jepp! Jeg ser på sesong 3 fra UK nå. Det er ganske gøy :) 

Åja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Xmasclovn skrev:

Blir nok ingen varige par av dette eksperimentet.

Det tror ikke jeg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert ikke så lett å bli diskutert så mye på nett, tror vært fall ikke jeg skal melde meg på neste sesong😂

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir flau av Isabel. Hun virker som hun konstant må ha kontroll og er konstant misfornøyd.

Jeg så nettopp en reprise og der viste de klipp fra neste episode. Det ser ut som hun klikker fordi han har kjøpt tørkerull som ikke passer inn eller noe sånt. Er det mulig? :roll:

Anonymkode: 12ad7...501

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabell og Andre er helt krise og det kommer aldri i verden til å vare. Hun mener helt tydelig at hun er bedre enn ham og de har jo veldig forskjellig syn på ting. For Isabell er det viktig å ha ting "på stell", altså å eie bolig og å ha lappen og eie bil. At Andre ikke har prioritert på samme måte som henne er en dealbreaker for henne og hun er overhodet ikke åpen for å revurdere sitt syn på det virker det som.

Hun bare hakker på Andre for alt og ingenting - neste episode blir det tydeligvis krise fordi han har kjøpt feil tørkerull og ikke ringte henne for å sjekke hvilken type hun foretrekker før ha handlet. Jeg har et tips til deg Andre: :link:

Anonymkode: c7ff1...ce5

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Isabell og Andre er helt krise og det kommer aldri i verden til å vare. Hun mener helt tydelig at hun er bedre enn ham og de har jo veldig forskjellig syn på ting. For Isabell er det viktig å ha ting "på stell", altså å eie bolig og å ha lappen og eie bil. At Andre ikke har prioritert på samme måte som henne er en dealbreaker for henne og hun er overhodet ikke åpen for å revurdere sitt syn på det virker det som.

Hun bare hakker på Andre for alt og ingenting - neste episode blir det tydeligvis krise fordi han har kjøpt feil tørkerull og ikke ringte henne for å sjekke hvilken type hun foretrekker før ha handlet. Jeg har et tips til deg Andre: :link:

Anonymkode: c7ff1...ce5

Andre er allerede i løpemodus bare dessverre mot henne istedet for vekk :link:😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må innrømme det er lenge siden jeg har gledet meg så mye til ny episode av en serie kommer :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt forskjell fra de utenlandske ja. De kysser og koser, noen hadde sex. Dette skjer kun på paradis hotell i Norge 😆

Anonymkode: c5842...bd3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, OppNedPåAlt skrev:

Må innrømme det er lenge siden jeg har gledet meg så mye til ny episode av en serie kommer :fnise:

Enig! Ukas høydepunkt på tv 🙈😃

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her ble det skrevet mye feil både på navn og parene som er gift, jeg ble helt forvirra jeg :fnise:

Jeg synes alle mennene i denne sesongen virker som noen skikkelig snille typer, og det er nok derfor de kanskje har slitt med å finne seg dame, "ingen" vil ha de som er for snill :sukk:

Når det gjelder damene, så ser jeg at de alle er ganske bestemte og vet hva de vil ha, og jeg tror kanskje det er grunnen for at de har slitt med å finne seg kjæreste.

Dette er bare mine teorier, og de virker som greie folk hele gjengen, men blir man "tvunget" til å forholde seg til noen man har dårlig kjemi med, så får det ikke frem den beste siden i deg akkurat...

Anonymkode: ed9bf...954

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Her ble det skrevet mye feil både på navn og parene som er gift, jeg ble helt forvirra jeg :fnise:

Jeg synes alle mennene i denne sesongen virker som noen skikkelig snille typer, og det er nok derfor de kanskje har slitt med å finne seg dame, "ingen" vil ha de som er for snill :sukk:

Når det gjelder damene, så ser jeg at de alle er ganske bestemte og vet hva de vil ha, og jeg tror kanskje det er grunnen for at de har slitt med å finne seg kjæreste.

Dette er bare mine teorier, og de virker som greie folk hele gjengen, men blir man "tvunget" til å forholde seg til noen man har dårlig kjemi med, så får det ikke frem den beste siden i deg akkurat...

Anonymkode: ed9bf...954

Det er ikke mye feil på navn og par her Nei, jeg har fulgt hele tråden.

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.3.2018 den 17.42, JeSuisLouise skrev:

Jepp! Jeg ser på sesong 3 fra UK nå. Det er ganske gøy :) 

Hvor ser du det? :)

Anonymkode: 9b60f...d8a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...