Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Anna var pen. Ikke nå. Hennes væremæte gjør henne mindre vakker. Hun burde aldri vært med i programmet.

Anonymkode: c5842...bd3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Isabel HAR virkelig en gjennomført merkelig stil 🤪

Jeg har selv null interesse i interiør, virkelig nada. Så jeg kjøper bare helt plaine møbler fra Ikea, og har nesten ingen bilder og puter osv. Men Isabel HAR jo tydeligvis en stil, men den er så merkelig gammeldags, både når det gjelder klær og inni leiligheten. Litt sånn sen syttitalls 😂

Men hun skal ha for at hun har en stil hun åpenbart liker, og står for. Tøft! 

Men å ha bilder av seg selv på veggen - helt no go! Og attpåtil lettkledde! 😱

Anonymkode: fcda5...2bc

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Isabels forsvar synes jeg nå hennes interiørstil er like uvesentlig som Geir sin (siden hans interiør var nevnt tidligere i tråden og der så alle ut til å forsvare ham). Det er fint at ikke alle liker det samme og med tanke på at store deler av Norges befolkning innreder husene sine nøyaktig likt er det bra ikke alle følger flokken. Isabel kan få like det hun vil og innrede sin egen leilighet akkurat slik hun vil. Poenget her er jo hvorvidt hun lar André få være med på laget også. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.3.2018 den 21.26, AnonymBruker skrev:

 

Det er ikke i Groruddalen eller på Romsås. Det er på Trosterud nære marka.

Anonymkode: df34c...600

Så Trosterud er ikke i Groruddalen?? :ler: 

(og uansett er det ikke Trosterud Geir bor, men Romsås, som flere her har påpekt. Men Romsås og Trosterud er eksakt samme ulla, så det er egentlig irrelevant om han bor det ene eller det andre stedet).

Anonymkode: 3c2ff...317

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabell er jo fanget på 90/tidlig 2000-tallet stilmessig. Hvem går med sjal på den måten lengre? MiniTV på soverommet. Fjortissbilde av henne i bikini på soverommet. LILLA øyenskygge. Også klager hun på André på alt.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabel blir jo bare verre og verre! Andre er uerfaren, men han prøver i alle fall. Hun blir aldri fornøyd. Skal pirke og klage. Kommer med små stikk når han ikke er enig. Hun skaper bare dårlig stemning og virker ikke særlig hyggelig. Får vondt av Andre. Skjønner ikke hvorfor han må endre seg og prøve, men det trenger ikke hun. Jeg hadde aldri orket å være sammen med en kontrollfreak 

Men han skal alltid stryke på henne 🙈 Jeg klarer ikke mye nærhet og liker dårlig når en mann alltid skal stryke, kose, kysse og sånn. Høres nok litt avvisende og kaldt ut, men noen er ikke komfortabel mye nærhet. 

Jeg fikk ikke med meg reklamen, men ble hun virkelig sur fordi han kjøpte feil tørkerull?! :hakeslepp: Jøye meg

Endret av Snuppah00
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke fulgt med, men så et glimt i går og har lest litt i tråden. Og ut fra Isabel og Andre lurer jeg på hva disse ekspertene har tenkt på.

En ung kvinne som har vært veldig målrettet mht utdannelse og kjøp av egen leilighet vil jo aldri få respekt for og settle for en fyr som ikke har lappen og ikke har leilighet. Hun forventer mer drive fra en mann. Dette bør såkalte eksperter skjønne. Slike matcher er kun mulig når parene har kommet litt mer opp i årene og kvinnen har brent seg ofte nok eller hatt tørke lenge nok, først da kan hun verdsette at han er snill og ser ålreit ut, og ignorere at han er tafatt på enkelte områder. 

Disse ekspertene gir jeg ikke fem øre for, de kan i alle fall ikke ha mye «real life experience». 

(Snakker seff om Isabel og Andre. At hun har dårlig smak og er pirkete/kontrollfreak er en annen sak). 

Anonymkode: 74a21...b1b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg Snuppah00. Dårlig stemning er nettopp det det er. Det er liksom ikke hyggelig å se dem sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk hvor mye pepper André vil få av Isabel i senga (hvis de noen gang kommer til det punktet) 🙈 Stakkars mann..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke fulgt med, men så et glimt i går og har lest litt i tråden. Og ut fra Isabel og Andre lurer jeg på hva disse ekspertene har tenkt på.

En ung kvinne som har vært veldig målrettet mht utdannelse og kjøp av egen leilighet vil jo aldri få respekt for og settle for en fyr som ikke har lappen og ikke har leilighet. Hun forventer mer drive fra en mann. Dette bør såkalte eksperter skjønne. Slike matcher er kun mulig når parene har kommet litt mer opp i årene og kvinnen har brent seg ofte nok eller hatt tørke lenge nok, først da kan hun verdsette at han er snill og ser ålreit ut, og ignorere at han er tafatt på enkelte områder. 

Disse ekspertene gir jeg ikke fem øre for, de kan i alle fall ikke ha mye «real life experience». 

(Snakker seff om Isabel og Andre. At hun har dårlig smak og er pirkete/kontrollfreak er en annen sak). 

Anonymkode: 74a21...b1b

Jeg er så enig med deg ang ekspertene. 

Selv jeg, uten å ha samme bakgrunn som «ekspertene» har etter mange år som Kirsten giftekniv, har resultert i 3 ekteskap, 2 samboerskap og tilsammen 9 barn.

 

Anonymkode: d5884...f59

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ella1 skrev:

Tenk hvor mye pepper André vil få av Isabel i senga (hvis de noen gang kommer til det punktet) 🙈 Stakkars mann..

Det kan jo hende at hun mykner opp litt, hvis hun ikke har hatt på en stund. 

 

Det er lov å håpe😂

Anonymkode: d5884...f59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabel er jo akkurat like tafatt. Det er aldri hun som tar initiativ til noe, hun venter på at han sier noe og så kritiserer hun det.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror den klengete oppførselen til André skyldes usikkerhet. Isabel har ikke akkurat gjort det lett for stakkaren. 

André tror nok at å vise kjærtegn/omsorg, vil få henne til å like han mer. 

Anonymkode: d5884...f59

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror den klengete oppførselen til André skyldes usikkerhet. Isabel har ikke akkurat gjort det lett for stakkaren. 

André tror nok at å vise kjærtegn/omsorg, vil få henne til å like han mer. 

Anonymkode: d5884...f59

Men Isabel har jo sagt i fra mange ganger helt konkret at hun ikke er komfortabel med all "klengingen" hvorfor tar han det ikke til seg?

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kona mi, værsågod Kona mi, det kan jeg kona mi, hadet kona mi, ja kona mi, det er greit kona mi.

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er det "ekspertene" har tenkt og gått ut fra i denne sesongen? Blir jo helt pute-tv det aller meste. Å klare og finne ut at Isabell og Andre er en god match? Hjelp. Hun er irriterende sjefete og han er irriterende defensiv. Hvor fant de ut at de passet sammen???

Anonymkode: e10f4...4ce

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabel er bare stygg med han. Han må hele tiden føle at han ikke er god nok og ikke når opp til hennes krav. Hun prøver å endre hele han og det er ikke greit. Da får hun heller skille seg fra han enn å skulle endre hele han. Eller så må hun senke kravene og helle godta han som han er.

Anonymkode: 8bc68...e3a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men Isabel har jo sagt i fra mange ganger helt konkret at hun ikke er komfortabel med all "klengingen" hvorfor tar han det ikke til seg?

Anonymkode: df34c...600

Enig med deg, men hun har så sutrete væremåte som gjør Andre enda mer usikker. Jo mer usikker han blir, desto mer klengete. 

 

 

 

Anonymkode: d5884...f59

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabell minner meg om Linni Meister når hun snakker.....🙊

Anonymkode: 2dd86...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...