AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #381 Del Skrevet 11. mars 2018 2 timer siden, DysterPytten skrev: Geir og anna er jo ikke venner på Facebook en gang. Ikke andre og isabell heller. Jeg så det. Håper ikke det betyr noenting. Man vil jo at kjærligheten seirer☺️ Anonymkode: d5884...f59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #382 Del Skrevet 11. mars 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Klarer meg fint uten bilder på veggene, planter, gardiner og tepper. Syns det er gaaaaaanske spesielt hvis det faktisk er sånn at alle føler de trenger disse tingene. Anonymkode: f5fa2...bf1 Trodde også jeg klarte meg fint uten det når jeg var 19. Når jeg ble voksen og faktisk fikk bilder på vegegn, planter, gardiner og tepper innså jeg verdien av det, det var alltid mye koseligere å komme til andre som hadde dette fra før av, og når jeg fikk det selv fikk jeg en mye bedre tilknytning til hjemmet mitt, en følelse av hjem, og ikke bare et sted for mat og tak over hodet. Du vil nok vokse opp og komme til det punktet du også, forhåpentligvis! Anonymkode: e5d31...a53 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #383 Del Skrevet 11. mars 2018 Faen at jeg ikke meldte meg på selv! Rune er bare nydelig! Anonymkode: 00e04...f23 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #384 Del Skrevet 11. mars 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Trodde også jeg klarte meg fint uten det når jeg var 19. Når jeg ble voksen og faktisk fikk bilder på vegegn, planter, gardiner og tepper innså jeg verdien av det, det var alltid mye koseligere å komme til andre som hadde dette fra før av, og når jeg fikk det selv fikk jeg en mye bedre tilknytning til hjemmet mitt, en følelse av hjem, og ikke bare et sted for mat og tak over hodet. Du vil nok vokse opp og komme til det punktet du også, forhåpentligvis! Anonymkode: e5d31...a53 Nå er jeg 46 år gammel, så den vasne hersketeknikken du må ty til der fungerer dårlig på meg. Anonymkode: f5fa2...bf1 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #385 Del Skrevet 11. mars 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke sliten sånn, men stilen var litt jalla syns jeg. Leiligheten i seg selv var grei, den. Jeg så et klipp fra episode 6 og der klikker Isabel på Andre. Jeg skal ikke si mer enn det, men det paret der er ingen god match. Anonymkode: 21ce3...efa Synes ikke det er så rart om hun klikker, han er jo veldig påtatt klengete, leser ikke hennes signaler og tar det ikke til seg selv etter x antall samtaler om dette. Han sier han forstår henne og skal gi henne rom og tid, men forsetter å klenge. Anonymkode: df34c...600 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 11. mars 2018 #386 Del Skrevet 11. mars 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan ikke huske åssen leiligheten hennes så ut, men jeg hadde reagert likt som henne på leiligheten hans. Så ut som en guttebule der han nettopp hadde flytta inn og ikke rukket å få opp noe bilder på veggene, planter eller noe som faktisk gjorde det til et hjem. usikker på om det i det hele tatt var gardiner eller teppe der. Skikkelig turn off og upersonlig, hadde ikke holdt ut tre dager et sånt sted en gang, og en mann på over 30 som bor sånn?! Gaaaaanske spesielt.... Anonymkode: e5d31...a53 Fair enough, men hun hadde ikkje trengt å se så utrolig misfornøyd ut da hun kom inn der. Litt uhøflig. Han trives vel å bo på den måten, derfor så har han ikke planeter, bilder på veggene og sånn 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 11. mars 2018 #387 Del Skrevet 11. mars 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke sliten sånn, men stilen var litt jalla syns jeg. Leiligheten i seg selv var grei, den. Jeg så et klipp fra episode 6 og der klikker Isabel på Andre. Jeg skal ikke si mer enn det, men det paret der er ingen god match. Anonymkode: 21ce3...efa Får litt vondt av Andre jeg. Han prøver så godt han kan, men Isabel blir jo aldri fornøyd. Er konstant misfornøyd. Kommer aldri til å funke. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 11. mars 2018 #388 Del Skrevet 11. mars 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Du vil nok vokse opp og komme til det punktet du også, forhåpentligvis! Anonymkode: e5d31...a53 Ærlig talt, slike herskeeknikker blir for dumt. Synes du har vært frekk med andre brukere i tråden, hva er vitsen med det egentlig? For å tøffe deg? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #389 Del Skrevet 11. mars 2018 18 minutter siden, Christy89 skrev: Fair enough, men hun hadde ikkje trengt å se så utrolig misfornøyd ut da hun kom inn der. Litt uhøflig. Han trives vel å bo på den måten, derfor så har han ikke planeter, bilder på veggene og sånn Han låner leiligheten og hadde nesten nettopp flyttet inn i følge første episode. Han har bodd i kollektiv og har derfor sikkert ikke så mye enda. Anonymkode: df34c...600 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #390 Del Skrevet 11. mars 2018 17 timer siden, Arkana skrev: Det stusset jeg også på. At hun reagerer på at han ikke eier egen bolig og er skeptisk til den har bor i, men så har hun ikke akkurat noen flott og oppusset leilighet selv. Og det er selvfølgelig helt greit å bo i en gammel og slitt leilighet, men da reagerer man heller ikke på andres boform. Hun eier vel sin da og det er vesentlig fprskjell på å eie en leilighet og leie den. Men ellers enig. Anonymkode: 55149...791 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hind Skrevet 11. mars 2018 #391 Del Skrevet 11. mars 2018 On 10.3.2018 at 8:39 AM, AnonymBruker said: Hva i all verden mener hun at Geir har gjort henne? Han virker jo veldig sympatisk og forsiktig, dessuten kjekk og velstelt. Han hadde en ordentlig stor leilighet med sine interesser...men, neidda...snakket ned om både tven (ingen mann har mini-tv!!), sportsutstyr og gitarene hans. Hun regnet vel ikke med å komme inn i en strikkebule?? Såå negativ og nedlatende...hun må ha grandiose tanker om seg selv! Anonymkode: 2dd86...a87 Det virker jo som hun leter etter feil ved ham. Det eneste litt negative jeg finner ved ham er at han er kortvokst. Ellers er han rene drømmemannen etter min mening. Fy for en oppførsel hun har! Sur, kritisk, spydig og konstant negativ. Håper hun ser det selv og skammer seg nå når hun får se det selv på skjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #392 Del Skrevet 11. mars 2018 8 minutter siden, hind skrev: Det virker jo som hun leter etter feil ved ham. Det eneste litt negative jeg finner ved ham er at han er kortvokst. Ellers er han rene drømmemannen etter min mening. Fy for en oppførsel hun har! Sur, kritisk, spydig og konstant negativ. Håper hun ser det selv og skammer seg nå når hun får se det selv på skjermen. Hva mener du med kostvokst? Betyr ikke det å være lav? Anonymkode: df34c...600 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #393 Del Skrevet 11. mars 2018 Når pleier de å legge ut ny episode på Dplay? Leste et sted at episode 5 er lagt ut, men jeg finner den ikke. Anonymkode: d5884...f59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #394 Del Skrevet 11. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Når pleier de å legge ut ny episode på Dplay? Leste et sted at episode 5 er lagt ut, men jeg finner den ikke. Anonymkode: d5884...f59 Ikke jeg heller Anonymkode: 55149...791 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 11. mars 2018 #395 Del Skrevet 11. mars 2018 Jeg så episode 5 for noen dager siden, men ser noen over her skriver at den er tatt bort igjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #396 Del Skrevet 11. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke jeg heller Anonymkode: 55149...791 Jeg vil se den delen hvor Anna ble irritert på Geir😬 Tenk å bli irritert etter en piknik i en solskinnsdag. Men vi er alle forskjellige😊 Anonymkode: d5884...f59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #397 Del Skrevet 11. mars 2018 2 minutter siden, Guidet Kvinne skrev: Jeg så episode 5 for noen dager siden, men ser noen over her skriver at den er tatt bort igjen. Ble det lagt ut ved en feil, eller pleier det å legges ut så tidlig? Anonymkode: d5884...f59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 11. mars 2018 #398 Del Skrevet 11. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ble det lagt ut ved en feil, eller pleier det å legges ut så tidlig? Anonymkode: d5884...f59 Det vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #399 Del Skrevet 11. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ble det lagt ut ved en feil, eller pleier det å legges ut så tidlig? Anonymkode: d5884...f59 Det er jo tydelig en feil siden de har tatt den bort igjen. Anonymkode: df34c...600 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #400 Del Skrevet 11. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo tydelig en feil siden de har tatt den bort igjen. Anonymkode: df34c...600 Aner ikke jeg. Derfor jeg spurte. Noen på Facebooksiden spekulerte i at Anne muligens har klaget, derfor ble episoden fjernet fra dplay. Anonymkode: d5884...f59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå