Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er veldig enig i mye som blir sagt her!

Andre: Tror han hadde trengt mer erfaring. Greit nok at han er klønete, men det å lese signaler for eksempel er noe han bør øve på. Jeg tror han er tvers gjennom god og snill, men jeg hadde ikke taklet det. Jeg liker at folk har sin egen mening om ting, og at han ikke skal prøve å please meg hele tiden. Typisk good guy som jenter i beste fall blir venn med.

 

Isabel: Tror kanskje hun er den jeg liker minst. Hun klarer ikke å skjule misnøye med ting andre sier(ikke at det gjør noe da andre ikke oppfatter hint uansett), og virker veldig flink pike. Tror ikke hun vet hva hun vil ha. Hun er opptatt av å ha kontroll og orden, og når hun får styre selv blir det feil. Hadde hun fått en mer bestemt mann tror jeg nok at hun hadde følt seg mer tiltrukket, men fått panikk av at ikke alt hadde blitt gjort på hennes måte. Jeg føler hun prøver å fremstå veldig snill og uskyldig, men at hun egentlig er veldig dømmende og materalistisk. Jeg ser mange skryter over at hun prøver hardt, men jeg synes at hun burde prøvd å lage bedre stemning og ikke sett så sykt misfornøyd ut hele tida. Lurer også på hva som skjer med klesstilen(og leiligheten i grunn), hun kan da ikke være helt norsk? Tenker da på stilen og ikke utseende. Samtidig forstår jeg jo at hun synes det er slitsomt å være med Andre når han ikke tar hint, men tror egentlig han bare trenger veiledning av ekspertene og mer erfaring.

Geir: Virker som en grei type. Har humor, snill, sporty, men litt kjedelig. Det kan være fordi jeg ikke er særlig interessert i et slikt aktivt liv, men jeg tror ikke han kommer til å få problemer med å finne seg noen. Synes han takler måten Anna er på på en god måte, uten at han blir for tøffel som ikke kan stå opp for seg selv.

Anna: Først og fremst må jeg si hun er veldig pen. Virker å ha humor og generelt en person som er gøy å være med når hun er i godt humør. Samtidig virker hun krevende, og at hun ikke helt vet hva hun vil ha. Jeg tror Anna vil ha en bestemt type, og  kjenner meg litt igjen med det å falle for drittsekker. Nå har jeg og Anna totalt ulike personligheter, men kan kjenne meg litt igjen mtp at det hun vil ha(drittsekk) og det hun bør ha(en som Geir) ikke samstemmer.

Katarina og Rune: Synes det er gøy å følge med på disse. Tror Rune er mer seriøs enn Katarina, men hun skal ha for at hun virkelig prøver å skape god stemning og gir mye av seg selv. Rune virker å være veldig snill og jordnær, men han kan også falle i good guy-fellen. Samtidig stiller han godt da han både har humor, tar hint(virker det som) og virker som en behagelig og kul person. Tror også som mange andre at disse fort går i vennefella, men ellers synes jeg disse er en veldig god match! 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Andre virker litt dumsnill faktisk. Virker ikke som om han har egne meninger. Hun sier hun trenger en mann som eier leilighet eller har lappen. Det første han gjør er å lete etter en leilighet som han kan kjøpe.

Synes synd på Geir. For en dame. Hun behandler han som et leketøy.

Anonymkode: 563e9...c84

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Andre virker litt dumsnill faktisk. Virker ikke som om han har egne meninger. Hun sier hun trenger en mann som eier leilighet eller har lappen. Det første han gjør er å lete etter en leilighet som han kan kjøpe.

Synes synd på Geir. For en dame. Hun behandler han som et leketøy.

Anonymkode: 563e9...c84

Ikke bare det, men han skal tydeligvis ta lappen også. Men en ting er å tenke så materalistisk som hun, en annen ting er å kreve det etter 12 dager....kunne aldri blitt sammen med en slik jente.

Anna må få hjelp av profesjonelle. Hun snakker i koder eller usammenhengende. 37 år og du vet ikke hva du vil. Skal hun satse på barn og familie om 10 år?

Anonymkode: 64d54...941

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna er jo regelrett slem. Fremstår i tillegg manipulativ og ustabil. Synes så synd på Geir, men tror i likhet med andre at han kommer godt ut av det i form av mange interesserte der ute. Han håndterer det jo veldig bra. 

 

Andre og Isabel irriterer meg på hver sin måte. Synes Isabel kunne tatt mer ansvar og sagt klart og tydelig i fra, men på en god måte, hun sitter jo bare og ser hjelpeløs ut. Eller sutrer. Andre er også en sutrer. Og så treig! Himmel og hav så grusomt å se dem to sammen, grøss. 

 

Katarina og Rune er fortsatt veldig hyggelig å se på, men tror ikke Katarina klarer å falle nok for Rune. 

Anonymkode: 7dada...4b5

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Anna er jo regelrett slem. Fremstår i tillegg manipulativ og ustabil.

Fy. Det var veldig stygt konkludert av deg.

Jeg ser en kvinne som ønsker en mann som gir henne motstand, en mann som har selvtillit. Anna har murer og beskyttelse som ikke er noe man river ned på et blunk. Og jeg tror faktisk at de to kan finne noe sammen... Om ikke kjærlighet, så et fint vennskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også Geir er veldig tålmodig, altfor tålmodig. Anna skjønner jeg meg ikke på, og jeg synes hun virker veldig krevende.  

Jeg liker bare ikke Isabel. Kjedelig, og enig med de som skrev at hun ser hjelpeløs og misfornøyd ut. Hun gjør ingenting for å skape god stemning. Tafatt rett og slett. André er søt og snill, og har heldigvis nå skjønt at han ikke kan være så klengete hele tiden. Jeg synes de er ganske like på mange måter, og har potensiale.

Katarina og Rune ser ut til å ha det bra sammen. Jeg synes det var så søtt da han pyntet Bambi sine skåler. Jeg er imidlertid veldig usikker på om det er mer enn vennskap mellom dem.

Endret av Arkana
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til dere som synes Geir virker kjedelig, her er Geir:

IMG_4579.thumb.JPG.6bb2db47559fb341effa564692d9398f.JPG

Jeg synes Geir er ganske kul jeg!

Og vet vi at Andre er/var jomfru, eller er det bare noe enkelte gjetter fordi han er så uerfaren?

Anonymkode: 2627c...042

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til dere som synes Geir virker kjedelig, her er Geir:

IMG_4579.thumb.JPG.6bb2db47559fb341effa564692d9398f.JPG

Jeg synes Geir er ganske kul jeg!

Og vet vi at Andre er/var jomfru, eller er det bare noe enkelte gjetter fordi han er så uerfaren?

Anonymkode: 2627c...042

Vi vet jo ikke, men det virker ikke umulig når man ser på samspillet mellom han og Isabel. Faktisk taler det ganske sterkt FOR at han er jomfru. Sterkt!

Anonymkode: bb2a9...0c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabel prøver ikke så veldig. Ser konstant sur og misfornøyd ut. Hun skaper bare dårlig stemning. Så ganske misfornøyd ut da hun kom inn i leiligheten hans. André er klønete og uerfaren, men han prøver i alle fall. Som at han tok på skjorte og stelte i stand piknik. Bare synd det begynte å regne, men han prøvde i alle fall. Når folk er dårlige til å lese kroppsspråk, så må man si det rett ut. Bra at hun endelig sa ifra til han.

Jeg skjønner noen trenger tid og ikke blir betatt/forelsket med en gang, men Anna holder Geir på gress. Hun er så vinglete. I der ene minutte vil hun prøve, men i neste blir hun usikker. Hadde aldri orket å date en som var SÅ vinglete og ikke visste om han ville ha meg. Irriterende når man ikke får noe ordentlig svar. Håper han setter ned foten snart. Hun virker ikke heeelt tilfreds med leiligheten hans. Hva var problemet?

Rune og Katarina blir jeg bare glad av å se på :) Hun var litt usikker, men hun prøver i alle fall. Hun har en herlig latter. Håper det funker mellom de.

Anonymkode: 7b632...fe5

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til dere som synes Geir virker kjedelig, her er Geir:

IMG_4579.thumb.JPG.6bb2db47559fb341effa564692d9398f.JPG

Jeg synes Geir er ganske kul jeg!

Og vet vi at Andre er/var jomfru, eller er det bare noe enkelte gjetter fordi han er så uerfaren?

Anonymkode: 2627c...042

Hvilket band er det? Fikk så vidt meg med at han spilte i noe metallgreier. Gøy uansett! Geir fremtrer rolig og avbalansert, samtidig som han er ganske kul, men på en balansert måte. Laidback er ordet jeg leter etter.

André sa vel noe sist om hvilken erfaringer han hadde med det må være intim tidligere. At han likte nærleik i forhold. Tolket det som at han har vært i en eller annen relasjon tidligere. Tror ikke han er veldig erfaren, men tror heller ikke at han er jomfru.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å spekulere i om noen er jomfru eller ikke kan dere holde dere for gode til. Tviler på dere hadde likt om noen sa på nettet at dere var jomfru "xxxx må vært jomfru. 100% sikker!"

Anonymkode: 7b632...fe5

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva det er ved Andrés atferd som får folk til å komme med slike antagelser? Er det ikke mulig å være en usikker/sjenert mann som er snill, litt klønete og liker nærhet uten at man automatisk blir stemplet som "mindre mann" eller jomfru? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, missmcbeal said:

Hvilket band er det?

 

Anonymkode: f5fa2...bf1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste en artikkel i VG+ i går, og der stod det at Andre bare hadde vært singel i 6 mnd før innspilling. Så noe erfaring har han nok.

 

Anonymkode: b9d8c...267

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, missmcbeal said:

Hvilket band er det? Fikk så vidt meg med at han spilte i noe metallgreier. Gøy uansett! Geir fremtrer rolig og avbalansert, samtidig som han er ganske kul, men på en balansert måte. Laidback er ordet jeg leter etter.

André sa vel noe sist om hvilken erfaringer han hadde med det må være intim tidligere. At han likte nærleik i forhold. Tolket det som at han har vært i en eller annen relasjon tidligere. Tror ikke han er veldig erfaren, men tror heller ikke at han er jomfru.

Khold, men han har visst spilt i flere metal band. Det er kult! Gir litt nyanse til "ingeniør som liker sykling og ski"-karakteren :P jeg synes Geir virker som en kjempefyr!

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Å spekulere i om noen er jomfru eller ikke kan dere holde dere for gode til. Tviler på dere hadde likt om noen sa på nettet at dere var jomfru "xxxx må vært jomfru. 100% sikker!"

Anonymkode: 7b632...fe5

Det var derfor jeg spurte. Mulig det har blitt sagt rett ut at han ikke hadde hatt kjæreste før, på samme måte som det ble sagt rett ut at han hadde noen økonomiske utfordringer pga dårlige valg

Anonymkode: 2627c...042

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leste en artikkel i VG+ i går, og der stod det at Andre bare hadde vært singel i 6 mnd før innspilling. Så noe erfaring har han nok.

 

Anonymkode: b9d8c...267

Nemlig, så nå kan dere slutte å mene han MÅ være jomfru. Han er neppe jomfru ;)

Anonymkode: a6c3d...f0d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurer på hvorfor så mange nærmest automatisk antar at Andre er så snill? 

Anonymkode: 7dada...4b5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎08‎.‎03‎.‎2018 den 18.55, AnonymBruker skrev:

Episode 5 er lagt ut på dplay.

Anonymkode: 4b7ba...e38

De har tatt bort episode 5 igjen!:hakeslepp: Og jeg som hadde gledet meg i hele dag til å se den:icon_frown:

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

De har tatt bort episode 5 igjen!:hakeslepp: Og jeg som hadde gledet meg i hele dag til å se den:icon_frown:

Anonymkode: df34c...600

Det er jo der Anna fremstår som særdeles ufin. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Citronella skrev:

Fy. Det var veldig stygt konkludert av deg.

Jeg ser en kvinne som ønsker en mann som gir henne motstand, en mann som har selvtillit. Anna har murer og beskyttelse som ikke er noe man river ned på et blunk. Og jeg tror faktisk at de to kan finne noe sammen... Om ikke kjærlighet, så et fint vennskap.

Hvilken verden lever du i? Har du sett episode 5?  Der Anna legger skylden på Geir for at hun blir så fæl, men så trekker det tilbake og er helt mindfuck mot ham. Jeez, har man så mye trøbbel med seg seg selv burde man ikke melde seg på. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...