Gå til innhold

Gift ved første blikk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Virker som de denne gangen har forsøkt å matche mer etter hvem som likner i utseende.

Anonymkode: df34c...600

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anna har fortsatt ring på fingeren, i hvert fall.

Anonymkode: 9def4...fd1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ser du det? Insta? Hva heter hun på insta? 

Anonymkode: 6afbf...936

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabell sin «oppførsel» har ikke så mye med partneren å gjøre. Hun er faktisk sånn. Hang litt med en venninne av henne på VGS og fikk nøyaktig samme inntrykk av henne da som jeg får via programmet. Hun virket konstant skeptisk og misfornøyd, og var utorlig vanskelig å bli kjent med/komme inn på.

Anonymkode: 32722...cb3

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den hadde hun før programmet også. Geir har ikke, så en video på Facebook siden. Men Katharina har da:) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å ser reprisen av episode 4. Isabell ser sååå skeptisk ut når hun ser rundt i leiligheten hans. Men hennes leilighet er jo ikke akkurat noe finere! Hennes ser enda mer slitt og gammel ut. Og stilen hennes hjelper ikke akkurat på.. 

Den jenta må innse at hun ikke er noe catch selv heller. 

Heia Katarina og Rune (Runar?) selv om det ikke er en konkurranse 😊

Anonymkode: da407...0c9

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Sitter å ser reprisen av episode 4. Isabell ser sååå skeptisk ut når hun ser rundt i leiligheten hans. Men hennes leilighet er jo ikke akkurat noe finere! Hennes ser enda mer slitt og gammel ut. Og stilen hennes hjelper ikke akkurat på.. 

Hun er jo rene rame sovemedisinen! Jeg blir akutt søvnig hver gang hun snakker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det stusset jeg også på. At hun reagerer på at han ikke eier egen bolig og er skeptisk til den har bor i, men så har hun ikke akkurat noen flott og oppusset leilighet selv. Og det er selvfølgelig helt greit å bo i en gammel og slitt leilighet, men da reagerer man heller ikke på andres boform.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun så ganske skeptisk og misfornøyd ut da hun så leiligheten hans. Hun fremstår veldig prippen og at hun er bedre enn han.  

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Arkana skrev:

Det stusset jeg også på. At hun reagerer på at han ikke eier egen bolig og er skeptisk til den har bor i, men så har hun ikke akkurat noen flott og oppusset leilighet selv. Og det er selvfølgelig helt greit å bo i en gammel og slitt leilighet, men da reagerer man heller ikke på andres boform.

Stusser også på dette. Føler hun i starten av programmet forsøkte å fremme seg som veldig «fjong», med skyhøye krav til partner osv, men ingenting ved henne får meg til å tenke at det hun har å tilby tilbake lever opp til sine egne forventinger (annet enn at hun eier en sliten leilighet). Jeg opplever henne som ganske «harry» og sær. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heia Katarina og Rune (Runar?) selv om det ikke er en konkurranse 😊

Jeg kan ikke huske åssen leiligheten hennes så ut, men jeg hadde reagert likt som henne på leiligheten hans.
Så ut som en guttebule der han nettopp hadde flytta inn og ikke rukket å få opp noe bilder på veggene, planter eller noe som faktisk gjorde det til et hjem. usikker på om det  i det hele tatt var gardiner eller teppe der. Skikkelig turn off og upersonlig, hadde ikke holdt ut tre dager et sånt sted en gang, og en mann på over 30 som bor sånn?! Gaaaaanske spesielt....

Anonymkode: e5d31...a53

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var virkelig hennes leilighet så gammelt sliten da? Folk i dag har så høye krav...til andre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Glorious skrev:

Stusser også på dette. Føler hun i starten av programmet forsøkte å fremme seg som veldig «fjong», med skyhøye krav til partner osv, men ingenting ved henne får meg til å tenke at det hun har å tilby tilbake lever opp til sine egne forventinger (annet enn at hun eier en sliten leilighet). Jeg opplever henne som ganske «harry» og sær. 

Var det ikke foreldrene hennes som virka litt harry også? Faren som mente at mannen var godkjent ettersom han kunne spille Amerikaner?

Anonymkode: 8bba7...178

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes så synd på han som giftet seg de Anna.. 

virker ikke som at hun gadd å prøve litt en gang 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg kan ikke huske åssen leiligheten hennes så ut, men jeg hadde reagert likt som henne på leiligheten hans.
Så ut som en guttebule der han nettopp hadde flytta inn og ikke rukket å få opp noe bilder på veggene, planter eller noe som faktisk gjorde det til et hjem. usikker på om det  i det hele tatt var gardiner eller teppe der. Skikkelig turn off og upersonlig, hadde ikke holdt ut tre dager et sånt sted en gang, og en mann på over 30 som bor sånn?! Gaaaaanske spesielt....

Anonymkode: e5d31...a53

Klarer meg fint uten bilder på veggene, planter, gardiner og tepper. Syns det er gaaaaaanske spesielt hvis det faktisk er sånn at alle føler de trenger disse tingene.

Anonymkode: f5fa2...bf1

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
21 timer siden, Guidet Kvinne skrev:

Hvilken verden lever du i? Har du sett episode 5?  Der Anna legger skylden på Geir for at hun blir så fæl, men så trekker det tilbake og er helt mindfuck mot ham. Jeez, har man så mye trøbbel med seg seg selv burde man ikke melde seg på. 

Jeg har ikke sett episode 5, men jeg synes slike stygge karakteristikker av mennesker man får sett av en flik av på en dokusåpe er forkastelig.

Tror jeg lever i den samme verden som deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var virkelig hennes leilighet så gammelt sliten da? Folk i dag har så høye krav...til andre.

Ikke sliten sånn, men stilen var litt jalla syns jeg. Leiligheten i seg selv var grei, den. Jeg så et klipp fra episode 6 og der klikker Isabel på Andre. Jeg skal ikke si mer enn det, men det paret der er ingen god match. 

Anonymkode: 21ce3...efa

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geir og anna er jo ikke venner på Facebook en gang. Ikke andre og isabell heller.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, DysterPytten skrev:

Geir og anna er jo ikke venner på Facebook en gang. Ikke andre og isabell heller.

Årets matcher er jo helt krise... Det må ha vært sinnsykt få/dårlige folk som meldte seg på? 

Og snakker de bare med deltakerne? Ikke venner, familie? Eller en eks? Jeg mener, hvor vanskelig er det å smile en times tid under intervju og dermed gi et godt inntrykk? 

Kanskje man ved neste sesong må legge ved noen godord fra minst en eks, så slipper vi kjerringer som oppfører seg som en heks.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klarer meg fint uten bilder på veggene, planter, gardiner og tepper. Syns det er gaaaaaanske spesielt hvis det faktisk er sånn at alle føler de trenger disse tingene.

Anonymkode: f5fa2...bf1

Samma her. 

Vi har bodd i huset vårt i 4 år nå og først forrige uke, hang vi opp den første bildet på veggen. Vi har heller ingen (støvsamlere) gardiner eller tepper. 

Anonymkode: d5884...f59

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...