Gå til innhold

Spår tre stk i dag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 15.2.2018 den 9.44, Sillyline skrev:

Om du har tid og mulighet, så gjerne😊

Sommeren blir hektisk, på en god måte. Magemusklene utvikles fordi du kommer til å le så mye! 

Får lyst til å være rundt deg, og ta del i den sprudlende gleden!

Anonymkode: 64153...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 15.2.2018 den 9.28, Bokhylla skrev:

Jeg vil gjerne prøve :) 

Får opp at nicket ditt ikke passer med personligheten din.

Ingen typisk bokleser eller spesielt glad i bøker!

Anonymkode: 64153...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får opp at nicket ditt ikke passer med personligheten din.

Ingen typisk bokleser eller spesielt glad i bøker!

Anonymkode: 64153...d72

Tusen takk :) 

Jeg elsker bøker og har alltid gjort det! Leste ut hele det lokale biblioteket (unntatt en bok jeg ikke turte å låne fordi jeg syntes tittelen var så flau 😂) før jeg begynte i sjetteklasse og etter det har jeg bare fortsatt. Jeg var innom biblioteket og lånte nye bøker hver eneste dag hele oppveksten og tok senere en utdannelse direkte relatert til litteratur og bøker.

Jeg har huset fullt av bøker og bokhyller og har dessuten skrevet flere bøker, selv om kun en av dem er blitt utgitt (hittil). Jeg har til og med vært gift med en bibliotekar. 😉

Beklager, men du bomma ganske kraftig på denne. Synd, for jeg hadde et håp om at du skulle «se noe» angående et helt spesielt tema. :)

 

Anonymkode: d6ec9...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sommeren blir hektisk, på en god måte. Magemusklene utvikles fordi du kommer til å le så mye! 

Får lyst til å være rundt deg, og ta del i den sprudlende gleden!

Anonymkode: 64153...d72

Jaja, det kan jo bli spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk :) 

Jeg elsker bøker og har alltid gjort det! Leste ut hele det lokale biblioteket (unntatt en bok jeg ikke turte å låne fordi jeg syntes tittelen var så flau 😂) før jeg begynte i sjetteklasse og etter det har jeg bare fortsatt. Jeg var innom biblioteket og lånte nye bøker hver eneste dag hele oppveksten og tok senere en utdannelse direkte relatert til litteratur og bøker.

Jeg har huset fullt av bøker og bokhyller og har dessuten skrevet flere bøker, selv om kun en av dem er blitt utgitt (hittil). Jeg har til og med vært gift med en bibliotekar. 😉

Beklager, men du bomma ganske kraftig på denne. Synd, for jeg hadde et håp om at du skulle «se noe» angående et helt spesielt tema. :)

Anonymkode: d6ec9...b36

Takker for tilbakemeldingen! Der hjelper meg å bli bedre på tolking av symboler og syn! Forstår du syns det var kraftig bom.

For meg viser det til justering i tolkingen, og langt fra bom. Så takk igjen for tilbakemeldingen, den hjalp! :)

Klarsynte ser på ulike vis. Å se noe om spesielt tema uten videre, er litt uvitenhet å tro at alle klarsynte kan få opp uten videre, på grunn av ulike arbeidsmetoder som brukes.

Er man klarsynt, er det sjeldent det blir totalt bom. Det kan likevel skje. Oftest er det feiltoking av trykk som kommer. Det kan også være feil. Man skal derfor aldri stole hundre prosent eller ta ting for gitt.

Føler man motstand på info som gis, bør man følge sin følelse! Alltid følge ens indre egen følelse, det er mitt råd! :)

Om du har et konkret tema og spørsmål, kan jeg forsøke å se på det. Det er bra med tilbakemeldinger, mye lærdom i det. Bare da kan man utvikles. 

Jeg kan føle sperrer av motstand på grunn av det forrige svar. Får likevel opp en tydelig ting. At kjærligheten seirer, og er det du til slutt vil lykkes aller best med. :)

 

 

Anonymkode: 64153...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

? Hvor lenge har du spådd ts? Hvordan spår du og hva er din erfaring? 

Anonymkode: c174b...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må huske at det å spå/ kalle seg synsk medfører ansvar og at du burde være kritisk til om du skal sette deg i den posisjonen og pårope deg det å være klarsynt:hjerte: tenk over hvordan klarsyn fremstår ikke bare på din egen "læring" 

Anonymkode: c174b...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

? Hvor lenge har du spådd ts? Hvordan spår du og hva er din erfaring? 

Anonymkode: c174b...5fc

Har du skrevet det samme til alle som spår her inne? Hvorfor så bekymret for andres dømmekraft på her kg? 

Dette er et tilbud som man frivillig kan ta i mot! Jeg har såklart ikke ansvar for hvordan mottaker velger å motta beskjeden.

De vet hva de går til. Info kan treffe eller ikke. 

Det er mange her på kg som spår for å styrke sine evner. Man kan best lære ved tilbakemeldinger! 

Klarsynte er like forskjellige som andre mennesker. 

Angående meg og spåing, så har jeg klare retningslinjer for det. Derfor spår jeg aldri folk i ting og temaer som er uetisk for meg å spå i.

Har høy moral der! Nettopp fordi man kan tolke feil, eller man ikke vet hvordan mottaker tar i mot budskapet. 

Det er lov å være kritisk, men dette er feil tråd å være det i! Det er ikke diskusjon om spåing denne tråden gjelder!

Har selv full tillit til moderarorer her på kg, som evt tar vekk innlegg og tråder om det er nødvendig!

Dette er som sagt et tilbud, så foreslår du lager din egen tråd om temaet! Hadde sikkert blitt en bra tråd, men mange argumenter for og imot spåing! Det hadde sikkert åpnet øynene bedre til både noen spåere og mottakere. :)

Anonymkode: 64153...d72

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du skrevet det samme til alle som spår her inne? Hvorfor så bekymret for andres dømmekraft på her kg? 

Dette er et tilbud som man frivillig kan ta i mot! Jeg har såklart ikke ansvar for hvordan mottaker velger å motta beskjeden.

De vet hva de går til. Info kan treffe eller ikke. 

Det er mange her på kg som spår for å styrke sine evner. Man kan best lære ved tilbakemeldinger! 

Klarsynte er like forskjellige som andre mennesker. 

Angående meg og spåing, så har jeg klare retningslinjer for det. Derfor spår jeg aldri folk i ting og temaer som er uetisk for meg å spå i.

Har høy moral der! Nettopp fordi man kan tolke feil, eller man ikke vet hvordan mottaker tar i mot budskapet. 

Det er lov å være kritisk, men dette er feil tråd å være det i! Det er ikke diskusjon om spåing denne tråden gjelder!

Har selv full tillit til moderarorer her på kg, som evt tar vekk innlegg og tråder om det er nødvendig!

Dette er som sagt et tilbud, så foreslår du lager din egen tråd om temaet! Hadde sikkert blitt en bra tråd, men mange argumenter for og imot spåing! Det hadde sikkert åpnet øynene bedre til både noen spåere og mottakere. :)

Anonymkode: 64153...d72

 

? Hvor lenge har du spådd ts? Hvordan spår du og hva er din erfaring?  

Hva er så farlig med å svare på spørsmålet? :) 

Anonymkode: c174b...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

? Hvor lenge har du spådd ts? Hvordan spår du og hva er din erfaring?  

Hva er så farlig med å svare på spørsmålet? :) 

Anonymkode: c174b...5fc

Ikke farlig å svare, det så du vel med mitt lange svar til deg!:hjerte:

Klarsynt. Har god erfaring ja. Alle kan utvide sine horisonter og felt av evner. 

Hvorfor så opptatt av min erfaring? Skrev et ganske fyldig svar til deg som svar. Du skrev jo flere innlegg. 

Som sagt så var tråden ment som et tilbud til de som hadde lyst, og ikke som en diskusjon om etikk eller mine erfaringer! :) 

Du svarte ikke på mine spørsmål. Hva syns du forresten om mitt forrige svar?

Skjønte du av svaret, at jeg faktisk har reflektert rundt det å spå andre?

Hvis du fortsatt er i tvil, så er intensjonen god og etikken på plass. :)

Anonymkode: 64153...d72

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 du svarte aldri på hvordan spår du? Og hvor lenge har du spådd? Og det var jo det som var spørsmålet mitt. Jeg har ikke skrevet noe slikt til noen andre klarsynte her inne, men er jo ganske åpenbart at du ikke vet hva du driver med. Det betyr ikke at du ikke har talent innenfor dette men det er noe med å følge begivenhetenes gang og ikke rushe inn i noe man ikke er klar for. <3 Husk også å alltid reflektere over hvorfor du gjør ting. hva er motivasjonen, osv. :) 

Anonymkode: c174b...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 du svarte aldri på hvordan spår du? Og hvor lenge har du spådd? Og det var jo det som var spørsmålet mitt. Jeg har ikke skrevet noe slikt til noen andre klarsynte her inne, men er jo ganske åpenbart at du ikke vet hva du driver med. Det betyr ikke at du ikke har talent innenfor dette men det er noe med å følge begivenhetenes gang og ikke rushe inn i noe man ikke er klar for. <3 Husk også å alltid reflektere over hvorfor du gjør ting. hva er motivasjonen, osv. :) 

Anonymkode: c174b...5fc

Hvorfor er det åpenbart?:hjerte:

Anonymkode: 64153...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...