Gå til innhold

Ysera: ICSI - over 40


Ysera

Anbefalte innlegg

Nei! Så utrolig triste nyheter. Har akkurat vært gjennom det samme selv, MA etter IVF oppdaget på TUL for tre uker siden. Sender deg mange gode tanker og en klem 💗 Det var så leit å høre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å nei, så utrolig trist! Skikkelig lei meg på dine vegne. Jeg vet godt hvor vondt det er å få den beskjeden! 😔 Veldig spent selv på ultralyden. Livredd for en MA igjen. Fikk du vite sånn ca når fosteret har slutta å utvikle seg? ❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sisti

Neeei dette var veldig leit å lese. :( For en nedtur!

Men du har lyktes med å bli gravid på første forsøk, så det er bare et spørsmål om tid før du kommer helt i mål. Uff. Gode klemmer til deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med fra sidelinjen her, og syns det var utrolig trist å lese om MA igår. En god klem til deg :hug: Heier på dere videre frem mot målet ❤

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, så trist. :grine: Det hadde eg absolutt ikkje forventa, så tydelige graviditetssymptom som du hadde, og til og med gravidmage! :klem: Så urettferdig at dette skulle skje, når du først hadde fått sett eit bankande hjerte på UL. Då er jo sjansen veldig stor for at det skal gå bra. 

Eg har som sagt opplevd MA to gangar, som vart oppdaga på TUL. Eg blødde heller ingenting. Men eg var litt forberedt på det, for eg hadde ingen graviditetssymptom, og hadde heller ikkje sett noko bankande hjerte på forhånd. Så det må vera eit enda større sjokk for deg enn det var for meg - du som følte deg så gravid, og til og med hadde fått sett eit bankande hjerte på UL. :troest:

Cytotec er forresten noko dritt! :sad: Første gangen eg mista, tok det ganske mange timar før noko skjedde, men alt kom ut i løpet av dagen. Det var ein guffen opplevelse, ikkje mest på grunn av smertene, men synet av fostersekken m.m. Andre gangen eg opplevde MA, prøvde eg to rundar med Cytotec, med nokon dagars mellomrom. Likevel var det nesten ingenting som kom ut, så det enda med narkose og utskraping. Det var alt anna enn kjekt å gå fleire dagar og venta, der lite skjedde, og så enda det med utskraping ei vekes tid etterpå. Eg ville jo helst berre bli ferdig med det så fort som mulig. Håpar det går så smertefritt som det kan gå for deg, sjølv om det er tungt å gå gjennom noko slikt uansett. :klem:

Så håpar eg du snart føler deg klar igjen for nytt forsøk, og at alt går bra neste gang. :) No veit du iallfall at du kan bli gravid, og det er uansett ein positiv ting! Og så kan du vera glad for at dåke betalte for ein sånn 3-pakke, når det ikkje skulle gå veien denne gangen likevel. 

Ønskjer deg masse lykke til med nytt forsøk, Ysera! :kose: Stå på, og ikkje gi opp! Dette skal gå bra til slutt, det er eg heilt sikker på. :hjerte:

Endret av Mirabella76
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjarteleg takk for alle dei støttande helsingane damer! Det hjalp veldig på!

Den første tvillingen hadde slutta å utvikla seg før den første ultralyden, og det var på grunn av den at eg skulle komma tilbake for å sjekka om det var ein såkalla "vanishing twin" eller ikkje. Den andre tvillingen gav opp anten i slutten av sjuande veko eller heilt i byrjinga av åttande veka, den var nemleg ikkje meir enn 1 cm stor. Så då er det jo heller ikkje rart at jordmora såg nokon av dei. Dei var jo døde lenge før den sjekken. Eg er berre veldig glad for at me hadde den ekstra UL'en slik at eg slapp å gå rundt og tru at alt var heilt i orden i nesten 3 veker til før eg skulle ha funne ut at dei ikkje levde.

Det var litt av eit sjokk, eg vart heilt satt ut. Så satt ut at eg heilt sikkert verka veldig kald og fjern. Det kom ikkje ei tåre eller reaksjon, eg var berre heilt satt ut, tok i mot medisinane og gjekk igjennom det med legen slik at eg var sikker på kva eg skulle gjera dagen etter. Deretter takka eg for meg og berre gjekk ut i bilen. Det var då eg ringte gubben (som var stuck på jobb) og skulle fortelja han at det ikkje vart noko av denne gongen likevel at alt totalt brast for meg. Tårene berre rann i strie strømmar og eg klarte ikkje slutte å hulka. Likevel måtte eg jo prøva å ta meg nok sammen til å klara å snakka samanhengande slik at han kunne forstå meg. Det var fyrst etter at eg hadde snakka ferdig med gubben og skulle til å køyra heim at det gjekk opp for meg at eg berre hadde storma ut utan å betala for den ekstra ultralyden. Så eg måtte parkere bilen att og gå opp att for å betala den og unnskylda meg, men heldigvis så fekk eg beskjed om at det trong eg ikkje, me hadde jo betalt for ei pakkeløysing så dei meinte det skulle gå greit. ;)

Vel ute i bilen att var det på tide å venda nasen heim att og ringerunden til familie og kollegaer kunne begynne, det var tungt men og godt å få sagt i frå til i alle fall nett nokre få som då ville skjønna litt kvifor eg ville vera vekke frå jobb ein kort periode og generelt berre forståelse for sorga.

Herlige kollegaer sendte ein nydelig bukett på døra til meg i går. Fekk fram eit smil hjå meg.

Endret av Ysera
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min erfaring med Cytotec (medisinsk abort).

Fredag morgon sto eg opp i 7-tida og tok morgonstellet før eg satte meg på sofaen og las gjennom brevet eg hadde fått med medisinane for å gjennomføra den medisinske aborten av dei avdøde tvillingane. eg fekk ein skikkeleg coctail av medisinar: til sammen 6 Cytotec, 3 paracetamol på 1 g, 3 voltaren og 2 afipran (kvalmestillande).

I fyrste omgang skulle eg stikke 4 Cytotec opp i skjeden og ta 1 paracet saman med 2 voltaren og vente og se. Fyrst skulle eg ligge i ca 30 min for å sikre at Cytotec'en holdt seg der den skulle, så skulle eg opp og bevegen meg, så eg fekk gubben med meg og gjekk ein god tur i nabolaget. Heile 4 timar gjekk utan at noko skjedde, eg kjente berre litt svake mensmurringar og vart smålig kvalm så eg tok ein afipran for å vera på den sikre sida, så då skulle eg ta dei to siste Cytotec-tabelettane med eit glas vatn, samt eit til paracet og den siste voltaren'en. Igjen var det det berre å runde stuegulvet samtidig som me kikka litt på ein serie på hbo. Me avtalte at når den episoden me no såg på var ferdig så skulle me ut og gå ein liten runde og få litt frisk luft, for no var det snart gått ein time til. Til sammmen 5 timar sidan eg byrja behandlinga og endå hadde det ikkje skjedd noko, så eg vill få litt fortgang i sakene. Men eg trong ikkje venta så lenge, eg byrja plutselig å styrt-blø og måtte berre springe ut på toalettet og halde meg der, for her kom alt! Her satt eg så i litt over ein time og blødde, mykje slim og klumpar gjorde det ikkje særleg delikat ;) Men ut måtte det uansett. Etter dette var det meir nokre styrtblødingar innimellom og eg kunne etterkvart setta meg litt i sofaen og få slappa litt av etter all den gåinga på stovegolvet (eg er nesten sikker på at eg gjekk opp ein sånn ring i golvet som onkel skrue eller Donald i teikneseriane). Det rare er at eg nesten ikkje kjente nokon ting, eg vart jo advara mot at eg kunne oppleva rieliknande smerter og var førebudd på å verkeleg kjenna det. Eg tenker medisinane var så sterke at eg ikkje kjende ein døyt, greit nok det men det gjorde til at eg fram til eg måtte på toalettet berre følte meg som ein tilskodar i eigen kropp (hivs de skjønner kva eg meiner).

I dag har eg berre hatt ein dråpe eller to med blod, så dette gjekk veldig fort. På grunn av at det gjekk såpass fort har eg tenkt å kontakta Hausken att på mandag og få dei til å sjekka om eg har fått alt ut. For systera mi hadde 3 Cytotec-kurar før ho til slutt måtte ta ei utskraping likevel. Dermed tenker eg at det kan vera greit å få sjekka.

Håper det ikkje tek alt for lang tid før eg får mensen att, for med ei gong den kjem att skal me kontakta Hausken att og avtala oppstart ved neste menstruasjon. Så då er det berre å byrja å førebu seg litt på det, men før det skal eg på 17. mai ta meg ein øl og kosa meg med spekemat til frukost! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.5.2018 den 18.23, blomst12 skrev:

Ånei ysera, så utrolig trist :( det var ikke sånn det skulle gå!! Syns allikevel innstillingen din er beundringsverdig, og ønsker deg veldig lykke til med både det du skal igjennom nå, og et nytt forsøk  😗❤

Ja, det var skikkelig fælt å få den beskjeden. Tusen takk for gode ord og ønsker!! :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.5.2018 den 19.59, Waldfee skrev:

Nei! Så utrolig triste nyheter. Har akkurat vært gjennom det samme selv, MA etter IVF oppdaget på TUL for tre uker siden. Sender deg mange gode tanker og en klem 💗 Det var så leit å høre. 

Huff! sender varme tanker og gode klemmer tilbake til deg! :hjerte: Ja det er forferdelig å gå gjennom akkurat dette! Håper det går bra med deg?

På 3.5.2018 den 20.38, Chickenwings85 skrev:

Å nei, så utrolig trist! Skikkelig lei meg på dine vegne. Jeg vet godt hvor vondt det er å få den beskjeden! 😔 Veldig spent selv på ultralyden. Livredd for en MA igjen. Fikk du vite sånn ca når fosteret har slutta å utvikle seg? ❤️

Åh tusen takk @Chickenwings85 det varmer med all støtten! Og så hjelper det veldig på humøret mitt at din lille bamsemums har klart seg så langt, og skal klare seg heilt til termin! Denne gongen er det søren meg din tur! Det berre MÅ gå denne gongen!!

På 4.5.2018 den 6.44, Sisti skrev:

Neeei dette var veldig leit å lese. :( For en nedtur!

Men du har lyktes med å bli gravid på første forsøk, så det er bare et spørsmål om tid før du kommer helt i mål. Uff. Gode klemmer til deg! 

Ja, det var skikkelig nedtur og den dagen var ein av dei verste i mitt liv! Heilt forferdelig. Men ja, du har heilt rett: no har eg bevist for meg sjølv at eg verkelig kan bli gravid, så neste gong skal og må det halda heile vegen!! :hjerte: Mange gode klemmar tilbake til deg!

På 4.5.2018 den 7.07, tutta23 skrev:

Følger med fra sidelinjen her, og syns det var utrolig trist å lese om MA igår. En god klem til deg :hug: Heier på dere videre frem mot målet ❤

Tusen takk for støtten! :hjerte: Det hjelper utruleg mykje!! Sender ein god klem :klem:  tilbake til deg!

På 4.5.2018 den 10.56, Mirabella76 skrev:

Å nei, så trist. :grine: Det hadde eg absolutt ikkje forventa, så tydelige graviditetssymptom som du hadde, og til og med gravidmage! :klem: Så urettferdig at dette skulle skje, når du først hadde fått sett eit bankande hjerte på UL. Då er jo sjansen veldig stor for at det skal gå bra. 

Eg har som sagt opplevd MA to gangar, som vart oppdaga på TUL. Eg blødde heller ingenting. Men eg var litt forberedt på det, for eg hadde ingen graviditetssymptom, og hadde heller ikkje sett noko bankande hjerte på forhånd. Så det må vera eit enda større sjokk for deg enn det var for meg - du som følte deg så gravid, og til og med hadde fått sett eit bankande hjerte på UL. :troest:

Cytotec er forresten noko dritt! :sad: Første gangen eg mista, tok det ganske mange timar før noko skjedde, men alt kom ut i løpet av dagen. Det var ein guffen opplevelse, ikkje mest på grunn av smertene, men synet av fostersekken m.m. Andre gangen eg opplevde MA, prøvde eg to rundar med Cytotec, med nokon dagars mellomrom. Likevel var det nesten ingenting som kom ut, så det enda med narkose og utskraping. Det var alt anna enn kjekt å gå fleire dagar og venta, der lite skjedde, og så enda det med utskraping ei vekes tid etterpå. Eg ville jo helst berre bli ferdig med det så fort som mulig. Håpar det går så smertefritt som det kan gå for deg, sjølv om det er tungt å gå gjennom noko slikt uansett. :klem:

Så håpar eg du snart føler deg klar igjen for nytt forsøk, og at alt går bra neste gang. :) No veit du iallfall at du kan bli gravid, og det er uansett ein positiv ting! Og så kan du vera glad for at dåke betalte for ein sånn 3-pakke, når det ikkje skulle gå veien denne gangen likevel. 

Ønskjer deg masse lykke til med nytt forsøk, Ysera! :kose: Stå på, og ikkje gi opp! Dette skal gå bra til slutt, det er eg heilt sikker på. :hjerte:

Ja, sånn gjekk det desverre denne gongen. Eg hadde ikkje forventa det sjølv heller, sikkert derfor eg var "nummen" av sjokk og berre kopla heilt ut på kontoret der. ;)

Så langt har det vore greit nok med Cytotec, men ja de var skikkelig guffent å få ut fostersekken og alt som høyrer med, spesielt følelsen av det :haar:

Eg er klar for eit nytt forsøk allerede, så om eg kunne starta i morgo så hadde eg villa det ;) Men greit, sidan eg ikkje kan det så har eg planar om å eta alt eg vil og ta meg ein fest på 17. mai ;) Eg er overlukkeleg for at me valgte å gå for ein pakke no, er berre heilt fantastisk at me har fleire forsøk att får me må vurdera nokon som helst ting! Har pengar klare til å kjøpa all medisinen eg ;) føre var her i gården veit du ;)

Tusen takk for all støtten, det hjelper verkeleg på! :klem: Eg er klar på startstreken att og ventar berre på at startskuddet skal gå ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønnar godt reaksjonen din, og at det var eit stort sjokk å få ein sånn beskjed. Godt å vera ferdig med den medisinske aborten iallfall, tenkjer eg. Høyrest jo ut som om det gjekk så greit som det kunne gå, når du først måtte gjennom noko sånt. Men trist at graviditeten skulle enda med MA. :troest:

Veldig godt å høyra at du allerede føler deg klar for nytt forsøk, og klarar å sjå framover. :) Ja, den pakken var vel verdt å betala for, erfarte eg og. Eg måtte jo ha 3 ferskforsøk og 2 fryseforsøk, før eg endeleg vart gravid. Så eg angrar ikkje på at me gjekk for den, nei.  

Kos deg masse med ei skikkelig 17. mai feiring, så er du nok snart i gang med nytt forsøk og nye mulighetar! :jepp:

 

Endret av Mirabella76
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du takler dette imponerende, det må jo ha vært et voldsomt sjokk etter å ha sett bankende hjerte før også. Jeg opplevde MA som veldig tungt, var langt nede i flere uker men nå føler jeg at den verste kneika er over og jeg ser fremover mot neste forsøk som forhåpentligvis blir før sommeren, men kanskje etter hvis mensen begynner å surre og bli forsinket. Man må bare tenke positivt: man blir gravid, det er bedre enn negative forsøk selv om et er fælt å miste. Hadde graviditet utenfor livmor på forrige forsøk, så føler det har blitt litt motgang nå. Må bare satse på at det går bedre neste gang! Har heldigvis en treåring fra før som satt på første IVF, så føler oss heldige likevel💚. Er snart 39, så er samme alder som deg, og er også hos Hausken (Oslo). Det kan nok hende du vil blø litt mer. For meg tok det også litt tid før det kom i gang, så stanset det litt og så kom det mer - litt i rykk og napp, men blødde i 8 dager. Så opphold i 5 dager, før jeg blødde 8 dager til. Alt var da ute på UL denne uka. Men det er nok forskjellig fra person til person hvor mye man blør, så sikkert lurt med en sjekk. Men du kan se an litt om du begynner å blø mer igjen de nærmeste dagene. Kos deg med 17. mai og fridager så godt det går, det skal jeg også. Vil følge deg mot neste forsøk, kanskje blir det ganske samtidig for oss. Sender deg en klem 💗

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Mirabella76 skrev:

Skjønnar godt reaksjonen din, og at det var eit stort sjokk å få ein sånn beskjed. Godt å vera ferdig med den medisinske aborten iallfall, tenkjer eg. Høyrest jo ut som om det gjekk så greit som det kunne gå, når du først måtte gjennom noko sånt. Men trist at graviditeten skulle enda med MA. :troest:

Veldig godt å høyra at du allerede føler deg klar for nytt forsøk, og klarar å sjå framover. :) Ja, den pakken var vel verdt å betala for, erfarte eg og. Eg måtte jo ha 3 ferskforsøk og 2 fryseforsøk, før eg endeleg vart gravid. Så eg angrar ikkje på at me gjekk for den, nei.  

Kos deg masse med ei skikkelig 17. mai feiring, så er du nok snart i gang med nytt forsøk og nye mulighetar! :jepp:

 

Har gått greit til no, er berre så utruleg redd for at det skal vera restar der inne. Var nemleg det systera mi opplevde, og eg føler sjølv at det kanskje var litt lite som kom ut på fredag. Tenker eg ringer Hausken og spør om ein sjekk hjå dei, kan godt vente ei veka, men vil gjerne få sjekka. Var veldig trist at det endte i ein MA ja, har veldig vondt og er utruleg lei meg for at det ikkje vart noko av denne gongen, men eg kan ikkje gjera anna enn å prøva å sjå framover. Tenker det er derfor eg er så klar for eit nytt forsøk så fort som mogeleg ;) og så er det jo slik at eg ikkje vert yngre med tida ;) heller motsett. Haha.

Ja, du var jo så heldig at du fekk nokre fryseforsøk inn der og du. ;) tviler på at me får det til, det vart jo så veldig få embryo på slutten der at eg tviler på at me nokon gong får nokon på frys ;)

Skal prøva å kosa meg masse på 17. mai ;) 

20 timer siden, Waldfee skrev:

Jeg synes du takler dette imponerende, det må jo ha vært et voldsomt sjokk etter å ha sett bankende hjerte før også. Jeg opplevde MA som veldig tungt, var langt nede i flere uker men nå føler jeg at den verste kneika er over og jeg ser fremover mot neste forsøk som forhåpentligvis blir før sommeren, men kanskje etter hvis mensen begynner å surre og bli forsinket. Man må bare tenke positivt: man blir gravid, det er bedre enn negative forsøk selv om et er fælt å miste. Hadde graviditet utenfor livmor på forrige forsøk, så føler det har blitt litt motgang nå. Må bare satse på at det går bedre neste gang! Har heldigvis en treåring fra før som satt på første IVF, så føler oss heldige likevel💚. Er snart 39, så er samme alder som deg, og er også hos Hausken (Oslo). Det kan nok hende du vil blø litt mer. For meg tok det også litt tid før det kom i gang, så stanset det litt og så kom det mer - litt i rykk og napp, men blødde i 8 dager. Så opphold i 5 dager, før jeg blødde 8 dager til. Alt var da ute på UL denne uka. Men det er nok forskjellig fra person til person hvor mye man blør, så sikkert lurt med en sjekk. Men du kan se an litt om du begynner å blø mer igjen de nærmeste dagene. Kos deg med 17. mai og fridager så godt det går, det skal jeg også. Vil følge deg mot neste forsøk, kanskje blir det ganske samtidig for oss. Sender deg en klem 💗

tusen takk skal du ha! Eg prøver så godt eg kan. Sjølvsagt er eg lei meg og skuffa over at det ikkje gjekk denne gongen, kjenner på det innimellom. Men samstundes prøver eg og å fortelja meg sjølv at det kanskje var noko gale med dei begge to og det var derfor dei ikkje overlevde. Det gjer det og litt lettare å klara å sjå framover og prøva å tenka positivt. ;) 

Har faktisk berre hatt litt brunt på papiret i to dagar no, så får sjå koss det går. Som sagt så tenker eg å høyra med Hausken om dei kan gå med på å sjekka om alt er komt ut, då eg føler det til no har vore litt lite.

Kjekt å få kontakt med andre som er i samme båt, både aldersmessig og IVF-messig ;) Og veldig greit å høyra andre sine historiar i forhold til IVF, MA og medisinsk abort... det hjelper veldig på oppi denne berg-og-dalbane-prosessen ;)

Kjem til å følge med på deg også, håper vi får det til begge to denne gongen og at eg får følge raskt etter deg  :hjerte: Stor og god klem frå meg! :klem:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med det noen andre skriver til deg her inne. Du har jammen med motet oppe, det skal du ha! Men det tror jeg virkelig er viktig i denne prosessen her; å forsøke å ikke gå helt i kjelleren og ikke miste håpet. Men samtidig så er det nok viktig å kjenne og ta i mot følelsene på de tunge dagene. 

Når jeg hadde en MA i fjor sommer så klamret jeg meg fast i tanken på at jeg i hvert fall hadde klart å bli gravid. Det hadde jeg jo aldri blitt eller vært før så det var det positive med det. Det tenker jeg at gjelder deg også (selvom det kanskje er en fattig trøst akkurat nå). Men tenk, nå vet du at du og mannen får til å bli gravide og til og med på første prøverørsforsøk. Med to(!). Ja, jeg er sikker på at dette kommer til å gå bra til slutt!!!

Men tips til deg; sjekk at alt er ute, jo før jo bedre! Jeg måtte ha to cytotec-kurer og tre utskapinger før alt var ute. Jeg sier ikke det for å skremme deg, men mer for at du må stå på kravene for å få ultralyd! Hadde ikke jeg vært så "masete" på sykehuset som jeg var så hadde det nok gått myemyeMYE lengre tid før jeg kunne komme i gang med nytt forsøk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Chickenwings85 skrev:

Enig med det noen andre skriver til deg her inne. Du har jammen med motet oppe, det skal du ha! Men det tror jeg virkelig er viktig i denne prosessen her; å forsøke å ikke gå helt i kjelleren og ikke miste håpet. Men samtidig så er det nok viktig å kjenne og ta i mot følelsene på de tunge dagene. 

Når jeg hadde en MA i fjor sommer så klamret jeg meg fast i tanken på at jeg i hvert fall hadde klart å bli gravid. Det hadde jeg jo aldri blitt eller vært før så det var det positive med det. Det tenker jeg at gjelder deg også (selvom det kanskje er en fattig trøst akkurat nå). Men tenk, nå vet du at du og mannen får til å bli gravide og til og med på første prøverørsforsøk. Med to(!). Ja, jeg er sikker på at dette kommer til å gå bra til slutt!!!

Men tips til deg; sjekk at alt er ute, jo før jo bedre! Jeg måtte ha to cytotec-kurer og tre utskapinger før alt var ute. Jeg sier ikke det for å skremme deg, men mer for at du må stå på kravene for å få ultralyd! Hadde ikke jeg vært så "masete" på sykehuset som jeg var så hadde det nok gått myemyeMYE lengre tid før jeg kunne komme i gang med nytt forsøk. 

Takk, må berre prøva å sjå framover, for om ein ikkje gjer det så rikker ein seg i alle fall ikkje av flekken. ;) Så føler liksom at eg ikkje må dvele for mykje med det. Eg kjem nok til å vera heime frå jobb i ein dag eller to til og la meg sjølv få sørge skikkelig, samtidig som at eg er klar og allereie byrja å sjå framover det eg kan. Som for eksempel ved å kontakte Hausken og høyre om eg kan få komme opp og sjekke at alt er ute, berre for å vera på den sikre sida slik at me kan komma i gang att fortast mogeleg. Slik at kroppen min no har mogelegheita til å komma seg att fortast mogeleg og ikkje gå rundt med restar i lang tid. Det går greit for meg om eg må vente litt med den ultralydundersøkinga, eg MÅ ikkje opp der i morgo, men det hadde vore greit å nett fått sjekka i løpet av denne veka :) 

ja, eg prøver å sjå det positive i heile situasjonen i at me faktisk hadde to som festa seg og at me faktisk kan bli gravide. har vert veldig godt å få bekrefta det at det for tida er jobben til gubben som er den aller største hindringa vår ;) 

Endret av Ysera
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Ysera skrev:

Har gått greit til no, er berre så utruleg redd for at det skal vera restar der inne. Var nemleg det systera mi opplevde, og eg føler sjølv at det kanskje var litt lite som kom ut på fredag. Tenker eg ringer Hausken og spør om ein sjekk hjå dei, kan godt vente ei veka, men vil gjerne få sjekka. Var veldig trist at det endte i ein MA ja, har veldig vondt og er utruleg lei meg for at det ikkje vart noko av denne gongen, men eg kan ikkje gjera anna enn å prøva å sjå framover. Tenker det er derfor eg er så klar for eit nytt forsøk så fort som mogeleg ;) og så er det jo slik at eg ikkje vert yngre med tida ;) heller motsett. Haha.

Ja, du var jo så heldig at du fekk nokre fryseforsøk inn der og du. ;) tviler på at me får det til, det vart jo så veldig få embryo på slutten der at eg tviler på at me nokon gong får nokon på frys ;)

Skal prøva å kosa meg masse på 17. mai ;) 

 

Ja, det er nok lurt å få time til UL, for å sjekka om det er restar igjen der inne. Som eg sa, så måtte jo eg ha utskraping til slutt siste gangen eg opplevde MA, for etter to Cytotec-kurar, var det fortsatt restar igjen der inne. Faktisk var det meste igjen inni livmora, trur eg. Så eg anbefaler absolutt at du får det sjekka opp! :Nikke:

Det er nok berre positivt å gå i gang med nytt forsøk så fort som mulig igjen, så lenge du føler deg klar for det. :) Som du seier, så blir du jo heller ikkje yngre med åra. ;) Så det er nok sikkert lurt å berre hoppa i det! Så får du noko anna å tenka på og, i staden for å berre gå rundt og vera trist for dei to du mista. 

Det eg opplevde som vanskeligast med å bli gravid igjen etter abortane mine, var frykten for å mista igjen. :icon_frown: Akkurat det har vore veldig tungt, for eg har gått rundt og vore livredd og ikkje klart å gleda meg over å vera gravid, før eg passerte 12 veker. Og sjølv etter det har eg ikkje heilt klart å slappa av. :sjenert:

Trur det er mange som føler det sånn, når dei blir gravide igjen etter å ha mista. Då har ein virkelig fått erfara at det ikkje er ein selvfølge å enda opp med ein baby, sjølv om ein har klart å bli gravid. Og så ser ein for seg det verste, at det er noko gale med kroppen, og at det samme heilt sikkert kjem til å skje igjen! :ohmy: 

Men heldigvis er det sjelden sånn det virkelig er. :) Eg har aldri mista to gangar på rad, sjølv om eg har vore overbevist om at det kom til å skje. Så eg har stor tru på at det går bra for deg og neste gang - det må du berre prøva å seia til deg sjølv, og ha tru på! Snart er du i gang igjen, og det blir bra. :jepp:

Det kan godt henda at du får embryo på frys neste gang, sjølv om du ikkje fekk det denne gangen. :tommelopp: Kan henda du får ein annan type medisin neste gang, legane pleier å gjera nokon forandringer frå gang til gang. Alle forsøk er ulike, og kroppen reagerer forskjellig frå gang til gang på stimuleringa. Det var på mitt 2. ferskforsøk eg fekk best uttelling, med eitt egg inn og 3 egg på frys. På forsøk nr. 1 fekk eg sett inn eitt egg, og fekk eitt egg på frys. Mitt 3. ferskforsøk var faktisk det dårligaste. Eg prøvde då ein annan medisin, og fekk berre to egg igjen, og ingen av dei egna seg til nedfrysing. Så då fekk eg sett inn begge egga, og vart gravid! :smilbla: Så det neste forsøket ditt treng absolutt ikkje å bli likt som det første. :)

Endret av Mirabella76
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det hjelper veldig å følge og dele tanker med andre som er i samme situasjon ☺️. Og blir inspirert av deg på grunn av positiviteten din! Krysser fingrene for at vi begge kommer ganske raskt i gang med nytt forsøk. Jeg har også en trepakning på Hausken, så vi er likt i løypa sånn sett også. Klem tilbake til deg 😊 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På tide med ei oppdatering.

Eg ringte Hausken i går og fekk time for sjekk nesten med ei gong, så då var det berre å hiva seg rundt fortast mogeleg og få seg opp og på plass. ;) Det viste seg at eg hadde heilt rett: Cytotec-kuren hadde ikkje fungert noko særleg då livmora mi fortsatt verka meir eller mindre full. Eg fekk med meg ein ny kur med ein avtale om å kontakte dei i dag om den ikkje fungerte. Så då reiste eg rett heim og satte kuren med ei gong. Ingenting skjedde. Eg hadde ikkje ubehag ein gong. :sjokkert: Då eg tok 2 nye tablettar etter 4 timar, fekk eg litt smerter som kan samanliknast med milde menssmerter. men enda så skjedde det ikkje ein døyt! 12 timar etter at eg hadde starta kuren byrja eg å få litt vondt. Det var jo som f*** at eg skulle få vondt då eg skulle i seng. Så i natt fekk eg ikkje sova og er fortsatt heime frå jobb. Eg har i løpet av natta blødd nokre dråpar, så det fyrste eg gjorde i dag tidleg var å sitta og venta på at klokka skulle bli 09:00 slik at eg kunne ringa  Hausken og melda i frå om at nada har skjedd så langt. ;) Dei skal kontakta meg att i løpet av dagen med tidspunkt for utskraping og om eg i det heile må ta turen oppom dei igjen eller ikkje. Eg spurde og om sjukemelding for desse dagane, for no har det gått litt tid, håper det ordnar seg.

Eg er drittlei Cytotec og ser no fram til utskraping! ;) (trudde aldri eg skulle sei akkurat det). For då kan eg endelig få nullstilt meg og byrja å sjå framover på alvor ;) Håper det ikkje tek alt for lang tid før eg kan få tatt den utskrapinga!

Eg er overlukkeleg for at eg tok kontakt med dei att og spurde om sjekk, ellers kunne eg glatt ha gått over endå lengre tid med restar som ville ha hindra oss i å byrja att.

Endret av Ysera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Mirabella76 skrev:

Ja, det er nok lurt å få time til UL, for å sjekka om det er restar igjen der inne. Som eg sa, så måtte jo eg ha utskraping til slutt siste gangen eg opplevde MA, for etter to Cytotec-kurar, var det fortsatt restar igjen der inne. Faktisk var det meste igjen inni livmora, trur eg. Så eg anbefaler absolutt at du får det sjekka opp! :Nikke:

Det er nok berre positivt å gå i gang med nytt forsøk så fort som mulig igjen, så lenge du føler deg klar for det. :) Som du seier, så blir du jo heller ikkje yngre med åra. ;) Så det er nok sikkert lurt å berre hoppa i det! Så får du noko anna å tenka på og, i staden for å berre gå rundt og vera trist for dei to du mista. 

Det eg opplevde som vanskeligast med å bli gravid igjen etter abortane mine, var frykten for å mista igjen. :icon_frown: Akkurat det har vore veldig tungt, for eg har gått rundt og vore livredd og ikkje klart å gleda meg over å vera gravid, før eg passerte 12 veker. Og sjølv etter det har eg ikkje heilt klart å slappa av. :sjenert:

Trur det er mange som føler det sånn, når dei blir gravide igjen etter å ha mista. Då har ein virkelig fått erfara at det ikkje er ein selvfølge å enda opp med ein baby, sjølv om ein har klart å bli gravid. Og så ser ein for seg det verste, at det er noko gale med kroppen, og at det samme heilt sikkert kjem til å skje igjen! :ohmy: 

Men heldigvis er det sjelden sånn det virkelig er. :) Eg har aldri mista to gangar på rad, sjølv om eg har vore overbevist om at det kom til å skje. Så eg har stor tru på at det går bra for deg og neste gang - det må du berre prøva å seia til deg sjølv, og ha tru på! Snart er du i gang igjen, og det blir bra. :jepp:

Det kan godt henda at du får embryo på frys neste gang, sjølv om du ikkje fekk det denne gangen. :tommelopp: Kan henda du får ein annan type medisin neste gang, legane pleier å gjera nokon forandringer frå gang til gang. Alle forsøk er ulike, og kroppen reagerer forskjellig frå gang til gang på stimuleringa. Det var på mitt 2. ferskforsøk eg fekk best uttelling, med eitt egg inn og 3 egg på frys. På forsøk nr. 1 fekk eg sett inn eitt egg, og fekk eitt egg på frys. Mitt 3. ferskforsøk var faktisk det dårligaste. Eg prøvde då ein annan medisin, og fekk berre to egg igjen, og ingen av dei egna seg til nedfrysing. Så då fekk eg sett inn begge egga, og vart gravid! :smilbla: Så det neste forsøket ditt treng absolutt ikkje å bli likt som det første. :)

Jepp, det var lurt å ta kontakt, for her var det masse igjen inne i livmora, og etter gårsdagens Cytotec-kur er det nok fortsatt mykje att der inne, for eg har nesten ikkje blødd. :sjokkbla:

Eg kjem nok til å kjenna på den redselen om eg vert gravid på neste forsøk ja. Eg hadde noko redsel for det no i dette forsøket, så den redsla kjem nok til å vera ti-dobla denne gongen ;) Men det eg kjem til å vera aller mest redd for er at eg ikkje får ut nokre særleg med egg eller vert gravid i det heile ved neste forsøk. Hahaha, ja det er så mangt ein skal vera bekymra for i denne prosessen, men sånn er det jo berre. :) Det rare er at eg allerede no er byrja å verta nervøs for neste forsøk, og me er jo ikkje i nærheten av det ein gong ;) Har mykje som skal skje her fyrst, og så kan det jo godt vera at me treff midt i sommarferien til Hausken og må venta endå litt til. puh!! Kjenner eg blir smålig stressa ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Waldfee skrev:

Jeg synes også det hjelper veldig å følge og dele tanker med andre som er i samme situasjon ☺️. Og blir inspirert av deg på grunn av positiviteten din! Krysser fingrene for at vi begge kommer ganske raskt i gang med nytt forsøk. Jeg har også en trepakning på Hausken, så vi er likt i løypa sånn sett også. Klem tilbake til deg 😊 

Eg er heilt einig! Det å fylgja andre som er i same situasjon er gull verdt! :)

tusen takk for så fine ord! Eg synest det er viktig å prøva å vera positiv og prøva å sjå framover, så då gjer eg det. Det hjelper endå meir på når den fæle situasjonen kan brukast til noko positivt, så tusen takk for det!

Åh så kjekt, får håpe det går bra med oss begge to no ved neste forsøk!! :klem:

PS: Har du ikkje dagbok? Hadde vore så kjekt å kunna følga deg og!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så trist lesning! Jeg føler med deg og sender gode tanker din vei! Jeg håper at mensen er på plass hos deg igjen snart og at neste forsøk blir suksess! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...