Gå til innhold

Ysera: ICSI - over 40


Ysera

Anbefalte innlegg

Lykke til med egguttak i dag, Ysera! :tommel: :duskedame: Håpar det går bedre enn du fryktar. :klemmer: Og ikkje minst, at du får ut mange fine egg! :jepp:

Som eg skreiv i eit tidlegare innlegg, så har egguttaka gått ganske greit for meg, sjølv om det har vore vondt akkurat mens det står på. Heldigvis er det fort over! Og som sagt, så er ventetida etter innsett det verste, synst eg. Ein vil jo helst vita med ein gang om ein har blitt gravid, men det går jo ikkje. :bond:

Gledar meg til oppdatering! :smilorange: Det blir nokon spennande veker framover. Eg har fått sett inn både egg som har blitt dyrka i 2-3 dagar, og blastocystar. Sidan du har egguttak ein mandag, så blir det nok heilt sikkert innsett på deg før helga. Eg tippar på onsdag, torsdag eller fredag. :tommelopp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel kanskje litt seint å si lykke til med egguttaket, for jeg regner med det er vel overstått?? 

Uansett, håper det gikk bra! Ser frem til oppdatering fra deg ❤️

Endret av Chickenwings85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mirabella76 skrev:

Lykke til med egguttak i dag, Ysera! :tommel: :duskedame: Håpar det går bedre enn du fryktar. :klemmer: Og ikkje minst, at du får ut mange fine egg! :jepp:

Som eg skreiv i eit tidlegare innlegg, så har egguttaka gått ganske greit for meg, sjølv om det har vore vondt akkurat mens det står på. Heldigvis er det fort over! Og som sagt, så er ventetida etter innsett det verste, synst eg. Ein vil jo helst vita med ein gang om ein har blitt gravid, men det går jo ikkje. :bond:

Gledar meg til oppdatering! :smilorange: Det blir nokon spennande veker framover. Eg har fått sett inn både egg som har blitt dyrka i 2-3 dagar, og blastocystar. Sidan du har egguttak ein mandag, så blir det nok heilt sikkert innsett på deg før helga. Eg tippar på onsdag, torsdag eller fredag. :tommelopp: 

Tusen takk for lykkeønskningar! Her gjekk det faktisk over all forventning! :) holdt på å detta av stolen då dei fortalde at dei hadde fått ut heile 15 egg! Eg må sei eg ikkje forventa så mange, så no er det berre å håpa at det i alle fall er eit eller to egg der av god kvalitet og at dei vert befrukta og "veks" fint. ;) Ellers har eg vore "skyhøg" i dag, og gubben har fått seg meir enn ein god latter av meg i dag. Morgonen var fin den ;) 

Innsett vert faktisk på torsdag ;) 

2 timer siden, Chickenwings85 skrev:

Det er vel kanskje litt seint å si lykke til med egguttaket, for jeg regner med det er vel overstått?? 

Uansett, håper det gikk bra! Ser frem til oppdatering fra deg ❤️

Nei, det er ikke for sent med lykkeønskninger selv om uttaket var i 10-tiden i dag ;) Selve uttaket gikk strålende! Hadde forventet at det skulle gjøre mye mer vondt, så jeg var veldig fornøyd da det ikke var verre enn litt mensmurringer. Men nå var jeg jo "skyhøy" også da ;) Vi var vel hjemme igjen sånn i 11-tiden en gang (fikk ikke sett ordentlig på klokka), og etter litt digg og en periode i armkroken til gubben gikk jeg rett i sengen og la meg. Jeg har faktisk sovet helt til nå :) 

Nå er det jo også ekstra gøy at vi "følger" hverandre sånn noenlunde... for nå skal faktisk jeg inn igjen for innsett på torsdag (om det blir noen gode embryo å sette inn da), og da skal jo du ha ditt uttak! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at uttaket gikk fint. Ikke minst, så fantastisk antall!!! Hele 15 egg ut, minst en av de MÅ jo være gullegg? Jeg har troa :)

Veldig spennende å følge hverandre nå. På torsdag bli virkelig en spennende dag, for oss begge. Iiiiik!

Får du telefon fra klinikken om hvor mange som er befruktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Chickenwings85 skrev:

Veldig spennende å følge hverandre nå. På torsdag bli virkelig en spennende dag, for oss begge. Iiiiik!

Får du telefon fra klinikken om hvor mange som er befruktet?

Ja, de neste dagen blir bare sinnsykt spennende! ;) Og torsdag MÅ jo bare bli bra! ;)

Ja, jeg venter telefon fra klinikken i morgen sånn i 10-tiden ca. så nå sitter jeg mer eller mindre på nåler og venter ;) hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Ysera skrev:

Ja, de neste dagen blir bare sinnsykt spennende! ;) Og torsdag MÅ jo bare bli bra! ;)

Ja, jeg venter telefon fra klinikken i morgen sånn i 10-tiden ca. så nå sitter jeg mer eller mindre på nåler og venter ;) hehehe

Oioi, masse lykke til med telefonen i morgen. Her er det bare å vente i spenning på oppdatering :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Ysera skrev:

Tusen takk for lykkeønskningar! Her gjekk det faktisk over all forventning! :) holdt på å detta av stolen då dei fortalde at dei hadde fått ut heile 15 egg! Eg må sei eg ikkje forventa så mange, så no er det berre å håpa at det i alle fall er eit eller to egg der av god kvalitet og at dei vert befrukta og "veks" fint. ;) Ellers har eg vore "skyhøg" i dag, og gubben har fått seg meir enn ein god latter av meg i dag. Morgonen var fin den ;) 

Innsett vert faktisk på torsdag ;) 

Så flott å høyra at uttaket gjekk så fint! :nori: Då treng du ikkje å grua deg like mykje neste gang, viss du må ha fleire egguttak. Men eg kryssar sjølvsagt fingrane for at det ikkje blir nødvendig, og at gullegget allerede er i boks. :)

15 egg er eit flott antal! :Nikke: Eg har også alltid fått ut mange egg, mellom 17 og 25. :overrasket: Hos meg blir nesten alle egga befrukta, men berre 1-3 egg overlever. Håpar du er heldig, og får mange flotte egg. :tommel: Det er alltid kjekt å få eitt eller fleire egg på frys, men det er best å ikkje forventa for mykje, for då blir ein enda meir skuffa om det ikkje blir noko av. Det aller viktigaste er jo at du har eit fint egg til innsett på torsdag. :jepp:

Det blir spennande med telefon frå klinikken i morgon. Det hender at dei er litt seine med å ringa, viss dei har det travelt. Så du får prøva å vera tålmodig, viss det tar litt tid før du får telefon. Men det er ikkje lett å gå og venta på ein sånn telefon! Etter det eine egguttaket mitt ringte eg klinikken til slutt, for eg var så spent, og orka ikkje å venta lenger. ;) Sjukepleiaren eg snakka med, sa då at dei hadde ikkje hatt tid til å ringa enda, fordi det hadde vore så travelt. Men eg fekk heldigvis svar på kor mange egg som var befrukta, sånn at eg slapp å venta lenger. :smilbla:

Lykke til med innsett på torsdag! :duskedame: Rekna med at det vart innsett ein av dei siste dagane denne veka, ja. Dei pleier vanligvis å setja inn 2-3 dagars egg. Men viss du har fleire gode egg, så hender det at dei vil prøva å dyrka nokon av egga til blastocystar, som blir fryst ned. Dette blir spennande altså! :hoppe:

Endret av Mirabella76
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering: Dei ringte frå Hausken i dag med ei oppdatering. Av dei 15 egg som me fekk ut i går var 14 av dei modne, og klokka 09:00 i dag var 13 av dei befrukta. :) Så no er det berre å venta og sjå kva det blir til. Lurer på om me sitt att med eit gullegg eller ikkje. Eg har heldigvis litt arbeid som eg kan settja fingrane mine i (godt å ha noko anna einkan tenka litt på innimellom slaga). Får kryssa fingrane for at det vert innsett med eit skikkeleg godt egg på torsdag. :) Snakka og med sjukesystera om eventuelt å setja inn 2 sidan eg er 40 år, men er veldig usikker der kjenner eg. 2 inn aukar jo sjansen for å verta gravid men kor mykje aukar eigentleg sjansane då? Samstundes er eg litt nervøs for å setja inn 2, for tenk om dei begge fester seg? Eg har jo blitt konisert, og då er jo sjansane for SA litt større enn vanleg, og om det vert tvillingar er det jo og større sjans for at me faktisk mister begge pga. koniseringa. Huff, blir faktisk litt deppa av all denne tankeversomheita ;) Eg burde jo berre vert glad for at det har gått såpass bra så langt i alle fall. Nei, tenker eg set meg ned og ser ein film, kanskje det kan hjelpa meg å halda fokuset ein heilt annan plass i dag saman med litt hjemmekontor. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra for at hele 13 er blitt befruktet. Dette er så spennende å følge med på :) 

Jeg fikk satt inn 2 egg på sist ferskforsøk når jeg var på Riksen. Jeg har snakket med klinikken som jeg er hos nå om det samme. Jeg tror de kommer til å sette inn ett egg denne gangen, noe jeg kanskje synes er like greit. Eller, jeg vet ikke...Jeg kjenner meg igjen i den tankerekken din. Ved innsett av to egg øker jo sjansen for graviditet bittelitt, men så er jo det det med SA også. Jeg er ikke redd for å få tvillinger. Jeg tror det er tøft, spesielt i starten, men jeg tar det med glede. Det som skremmer meg er faren for komplikasjoner underveis i svangerskapet samt for tidlig fødsel. Jeg har en venninne som fødte for tidlig med tvillinger, og hun har hatt det tøft, både i svangerskapet og med prematur fødsel. 

Men, man vet jo ikke. Når det kommer til det spørsmålet om å sette inn ett eller to ville jeg ha snakket ordentlig med klinikken. Det er jo et valg du må ta. Hva med å sette inn ett nå og to på neste forsøk dersom du ikke blir gravid nå?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super befruktning! :nori: Kryssar fingrane for at fleire av egga overlever, og er klare for innsett/frys på torsdag. :ninuskapus:

Eg fekk sett inn eitt egg på dei to første ferskforsøk mine, og på dei to fryseforsøka mine. Først på det tredje og siste ferskforsøket der eg vart gravid (innsett nr 5), fekk eg sett inn 2 egg. Grunnen var at eg då hadde hatt mange innsett uten å lykkast. Dessuten var ingen av egga av topp kvalitet, så dei egna seg ikkje til å frysast ned. På alle dei 4 første innsetta, fekk eg sett inn egg av topp kvalitet. Til om med ein blastocyst den eine gangen. Likevel vart eg ikkje gravid før det siste forsøket, der eg fekk sett inn 2 egg som ikkje var av like god kvalitet. Rare greier. ;)

Viss eg var deg, ville eg nok ha valgt å setja inn berre eitt egg denne første gangen. Og så er du kanskje heldig og får eitt eller fleire egg på frys i tillegg? Skulle eg ha gjort det på nytt igjen, ville eg ha bedt om å få sett inn 2 egg på det andre ferskforsøket mitt. Men legane spurte meg aldri om eg ville det. Egga eg fekk sett inn på dei to første ferskforsøka mine var av så god kvalitet, at eg trur dei tenkte at sjansen var ganske stor for at eg vart gravid. Heldigvis lykkast me til slutt, på det siste ferskforsøket. :jepp:

Masse lykke til på torsdag, eg heiar på deg og egga dine! :duskedame: :hoppe:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15/13 egg er superbra! Det er omtrent like mange som jeg har fått på fire uttak, og som har gitt meg alle tre barna :hjerte:

Tvillingsvangerskap vil de jo helst unngå, og hvis du har ekstra risiko for å miste så hadde jeg droppa to egg. Har aldri fått satt inn to selv, men har tenkt på det noen ganger hvordan det måtte vært å miste kun fordi de var to, når det er et valg man selv har vært med på å påvirke.

krysser fingrene for videre perfekt deling av gulleggene dine!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då var det tid for endå ei oppdatering. Av dei 13 befrukta egga har dei no valgt ut 7 som skal dyrkast vidare, 4 av desse var vist av veldig god kvalitet medan 3 var av god kvalitet. Eg er så overraska over eit så bra resultat!!:strix: Heilt utruleg, det hadde eg aldri trudd!

men ok, no gjenstår jo den vanskeligaste delen... nemleg å få embryoet ti å faktisk festa seg slik at det veks til å verta ein skjønn liten baby! :) Gubben og eg har vorte einige i at me i kveld lager ei lang liste med spørsmål til legane i morgo, slik at me er heilt sikre på at me gjer ei skikkeleg informert avgjersla. Sjølv lener me mot innsett av eit embryo no i fyrste omgang, men ventar og ser kva dei seier... Men eg må berre innrømma at tanken på tvillingar skremmer meg litt. :ohmy: (derfor eg lener mot eit embryo inn). :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk!!! Masse lykke til på innsett. I morgen er du ruger 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott at det er 7 egg som blir dyrka vidare! :hoppe: Kryssar fingrane for at det fortsatt er fleire fine egg igjen i morgon, sånn at du har nok egg både til innsett og til frys. :)

Masse lykke til med innsett, Ysera! :klem: Tenk, i morgon er du rugar. :yvonne:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle lykkeønskningar! :klem:

Oppdatering: då var tilbakeføringa overstått og eg er offisielt rugar! ;) Huff, kjenner på veldig blanda følelsar akkurat no for som forventa vart det ikkje noko embryo på frys. Då eg kom i dag og møtte legen forklarte ho at sidan dei ikkje hadde nokre embryo av frysekvalitet + min alder så ville dei setta inn dei to beste embryoa. Eg må innrømma at sjølv om eg var forberedt på detta så fekk eg ein skikkelig nedtur. For sidan eg er konisert så ville dei jo eigentleg ikkje tatt sjansen på to gode embryo inn som kunne resultert i tvillingar viss ikkje dei forventar at dette ikkje går. :grine: Så ein kan trygt sei at forhåpningane ikkje er på topp.

MEN som sagt: eg prøver å ikkje vera for negativ og håper på at sjølv om kvaliteten ikkje er den beste akkurat no så blir den det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, der her kommer til å gå bra! Men jeg skjønner at du har blandede følelser. Jeg husker at jeg ble veldig skuffet selv første forsøket da jeg ikke fikk noen på frys, men da ble jeg fortalt at det er mer vanlig å ikke få det enn å faktisk få det. Husker ikke prosenten i hodet, men det er bare å google 😉

De to eggene du har satt inn i dag kan absolutt være i topp kvalitet. Det e jo det man ikke helt vet og som gjør denne rugeperioden som ordentlig nervepirrende!

Sa de noe om embryoene de satt inn? Var det to blastocyster eller?  

Så spennende. Ikke la de negative tankene ta overhånd, selvom jeg vet det er vanskelig. Men du, her kan altså alt skje 😊

Gratulerer som ruger! ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Chickenwings85 skrev:

Joda, der her kommer til å gå bra! Men jeg skjønner at du har blandede følelser. Jeg husker at jeg ble veldig skuffet selv første forsøket da jeg ikke fikk noen på frys, men da ble jeg fortalt at det er mer vanlig å ikke få det enn å faktisk få det. Husker ikke prosenten i hodet, men det er bare å google 😉

De to eggene du har satt inn i dag kan absolutt være i topp kvalitet. Det e jo det man ikke helt vet og som gjør denne rugeperioden som ordentlig nervepirrende!

Sa de noe om embryoene de satt inn? Var det to blastocyster eller?  

Så spennende. Ikke la de negative tankene ta overhånd, selvom jeg vet det er vanskelig. Men du, her kan altså alt skje 😊

Gratulerer som ruger! ❤️

Missforstå meg rett: eg var ikkje skuffa for at eg ikkje fekk noen på frys, hadde allerede lest meg opp og hadde ikkje dei største forventningane. Det som gjorde til at eg vart litt satt ut var at legen med ei gong informerte om at på grunn av min alder og det at embryoa ikkje var av topp kvalitet så kom dei til å sette inn to med ei gong. Sidan eg har gjentatte gonger blitt advart mot at dei ikkje vil setja inn meir enn eit embryo i fyrste omgang pga koniseringa, så fekk eg litt bange anelsar og vart litt satt ut. Dermed gløymte eg og alle eventuelle spørsmål eg hadde. ;) Så dermed veit eg faktisk ikkje nokon ting om dei to embryoa. ;) Tenker eg tek ein telefon til Ruth i morgo.

Prøver å tenka så positivt som mulig, men var liksom litt greit å få ut alle dei forvirra tankane her inne, for gubben skjønner ikkje heilt tankegangen. Er jo ikkje han som er proppa full i hormanar heller ;) MEN han er heldigvis der og prøver i alle fall å føla litt på det. blir nok til at eg krøller meg på sofaen i kveld for litt kos av gubben.

Takk @Chickenwings85 krysser fingrane for at det går vegen likevel! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, nå forstod jeg litt mer. Huff, ja det er mange nedturer og oppturer ila den prosessen her. Hehe, skjønner godt når du sier at gubben ikke skjønner tankegangen, tror ikke det er så lett å forstå hva dette virkelig går ut på alltid. Sånn som min samboer, han var så positiv til det første forsøket i fjor at han nesten ble sjokkert når graviditetstesten var negativ. Senest i går så spurte samboer "hvorfor er du så sur"?! Sur? VIRKELIG?! Haha, det klikket for meg i det jeg skrek at jeg var proppfull av hormoner og proppfull i forventninger ift uttaket i dag. Haha, stakkars. Han tok den da, men han hadde bare "glemt" det litt. GLEMT? Jaja! Det er godt vi  damene har hverandre her inne på KG . Tror samboer hadde blitt gal om jeg skulle snakket med han om alt jeg skravler om her inne. Det tror ikke jeg er bra for noen, hehe ;) 

Men ja, skjønner at du ble paff av den beskjeden. Jeg fikk beskjed om noe av det samme på Riksen ved sist ferskforsøk i oktober. I første omgang sa de at de kom til å kun sette inn ett egg, men ved innsettingsdagen ville de sette inn to pga embryoene ikke var av den "beste" kvaliteten og for å øke sjansen for graviditet. Husker jeg var rimelig skuffet og forvirret etter den beskjeden. Dritt altså!

Men som sagt, heldigvis kan alt skje. Jeg håper det viser seg at det er gullegg, både for meg og deg <3  Fingrene er krysset!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som rugar! :yvonne: Eg skjønnar godt at du er litt skuffa, Ysera. :klem: Det har du lov til å vera, når du hadde så mange befrukta egg, og kanskje rekna med å få nokon egg på frys. Men det er akkurat det samme som har skjedd med meg, under mine forsøk. Nesten alle egga har blitt befrukta, og så går nesten alle til grunne før innsett. Dette har nok mest sannsynlig å gjera med alderen vår, og at eggkvaliteteten ikkje er heilt på topp lenger.

Men veit du kva? Det du opplevde no, er nøyaktig det samme som eg opplevde på mitt siste ferskforsøk, der eg endelig vart gravid! :biggrin: Nesten alle egga mine vart befrukta, men når dagen for innsett kom, var det berre to egg igjen. Ingen av egga var av god nok til at dei egna seg for frys. Derfor ville dei setja inn begge egga, for å auka sjansane for graviditet.

Eg tenkte som deg, at dette vart eit totalt mislykka forsøk, der eg fekk sett inn to egg av middels kvalitet, og ingen egg på frys. :sur: Så du kan tru at eg fekk sjokk når graviditetstesten endelig vart positiv, akkurat dette forsøket som eg var overbevist om at kom til å enda med negativ test! :smilorange: Så ikkje gi opp håpet enda - eg håpar du er like heldig som meg. :klem1:

Endret av Mirabella76
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for dei støttande ordan @Chickenwings85 og @Mirabella76!! Det hjelp godt på slik at eg fekk summa meg litt og tenka på det positive: eg er faktisk rugar, og så langt som me er komt denne gongen har me aldri komt tidlegare (i alle fall som me er klar over sjølve). ;) Men eg må sei at eg fortsatt vinglar felt mellom håp og "skuffelse for det eg føler er eit mislykka forsøk". Ser likheita til din forrige situasjon @Mirabella76 og håper at det samme skjer her.

På 15.3.2018 den 18.16, Mirabella76 skrev:

Eg tenkte som deg, at dette vart eit totalt mislykka forsøk, der eg fekk sett inn to egg av middels kvalitet, og ingen egg på frys. :sur: Så du kan tru at eg fekk sjokk når graviditetstesten endelig vart positiv, akkurat dette forsøket som eg var overbevist om at kom til å enda med negativ test! :smilorange: Så ikkje gi opp håpet enda - eg håpar du er like heldig som meg. :klem1:

Men det er vel derfor ein seier at desse vekene er dei verste då det er denne perioden ein febrilsk leitar etter symptom og sitt på nåler fordi ingen veit sikkert før ein sitt der med enten ein positiv eller negativ test i handa. :) Eg har uansett lovt meg sjølv at eg ikkje skal testa før testdagen, men me får sjå kor lang tid det går og eg bryt det løftet til meg sjølv. ;) skal i alle fall prøva.

Uansett har eg klart å begrava meg sjølv i arbeid på jobben i går, vart berre litt vanskelig då ein av mine kollegaer kom innom med sin vetle nye baby. Då hadde eg problem med å halda tårene tilbake, klarte meg, men det var på grensa. Er ikkje fyrste gongen eg har det slik nei, og eg tenker de damer veit akkurat kva det er eg snakkar om. Godt at me har kvarandre og ikkje er åleine i dette. Takk og lov for dykk damer her inne! Eg veit søren ikkje kva eg hadde gjort utan dekan: gått på veggen kanskje? ;)

På 15.3.2018 den 14.59, Chickenwings85 skrev:

Hehe, skjønner godt når du sier at gubben ikke skjønner tankegangen, tror ikke det er så lett å forstå hva dette virkelig går ut på alltid. Sånn som min samboer, han var så positiv til det første forsøket i fjor at han nesten ble sjokkert når graviditetstesten var negativ. Senest i går så spurte samboer "hvorfor er du så sur"?! Sur? VIRKELIG?! Haha, det klikket for meg i det jeg skrek at jeg var proppfull av hormoner og proppfull i forventninger ift uttaket i dag. Haha, stakkars. Han tok den da, men han hadde bare "glemt" det litt. GLEMT? Jaja! Det er godt vi  damene har hverandre her inne på KG . Tror samboer hadde blitt gal om jeg skulle snakket med han om alt jeg skravler om her inne. Det tror ikke jeg er bra for noen, hehe ;) 

Hehehe, utruleg! Men sidan det ikkje er deira kroppar så klarer dei nok fint å gløyma det innimellom. ;) 

I dag skulle gubben jobba ekstra, og heldigvis har han ein sånn jobb at eg kan vera med han innimellom. Han er lastebilsjåfør, så frå april til oktober er han for det meste vekke mandag til og med fredag (nokre gonger må han reisa søndags ettermiddag), medan han i vinterhalvåret må ut og brøyte/strø til alle døgnets tider. Er vel lett å sjå kva som er ein av dei største hindringane for vår familieforøkelse? ;) men uansett: i dag hadde han litt ekstra jobbing og sidan det ikkje var ei alt for lang vakt så heiv eg meg med. Fann liksom ut at det var like greit å verta med han på jobb i staden for å vandra kvilelaust rundt heima og venta... hadde sikkert ikkje klart å gjera anna enn å googla alt eg kunne om kvalitet på embryo, innsett av to osv, osv. ;) Ved å bli med gubben på jobb klarte eg i alle fall å la ve å gjera noko sånt i mange timar i dag. *klapper meg sjølv på skuldra medan eg mumlar til meg sjølv: genialt* hehehe :fnise:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...