Gå til innhold

Tips til single norske kvinner.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan berolige single kvinner som ikke har dannet verdigrunnlaget sitt på bakgrunn av innhold fra mannegruppa Ottar at det er fullt mulig å finne en kjæreste likevel. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
On 3/23/2018 at 3:46 PM, AnonymBruker said:

Hvem ga deg jobben med å være talsperson for de fleste menn, i såfall? Jeg vil snakke med vedkommende, slik at du kan få sparken :laugh:.

Hilsen en mann som ler seg skakk av dette innlegget.

Anonymkode: e571f...677

Ingen har gjort meg til talsperson for de fleste menn, men jeg vet jo likevel hva de fleste menn setter pris på! 

En rasjonell, pen og sterk kvinne. :)

TS

Anonymkode: 4edcc...553

AnonymBruker
Skrevet
On 2/12/2018 at 5:25 AM, Xcase33 said:

Listhaug er det kvinnelige forbildet mitt....få damer hadde hatt\har psyke til å stå i den stormen hun gjør og har gjort. Tenk om vi hadde hatt sånne damer å gifte oss med ?  Tenker med skrekk&gru hvordan det hadde sett ut om vi ikke hadde hatt henne tilbake fra 2015 av.  

Nettopp!

TS

Skrevet

Uansett hvem dere menn inngår et forhold med i Norge i dag, vil dere nok oppdage at hun har andre planer for livet sitt enn å gå hjemme i forkle. Jeg velger å tillegge norske menn at de ikke ville ofre det en tanke. 

Hvis Listhaug var så 'tradisjonell' som enkelte her ha henne til, ville hun aldri ha gått inn i politikken, hun ville vært hjemme, gravid og barbeint på kjøkkenet. Haha

• Liker 4
Skrevet

Vanskelig å respektere dagens menn. De oppfører seg jo som oftest helt på trynet. For å få respekt, må man gjøre seg fortjent til det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AmandaVI said:

Uansett hvem dere menn inngår et forhold med i Norge i dag, vil dere nok oppdage at hun har andre planer for livet sitt enn å gå hjemme i forkle. Jeg velger å tillegge norske menn at de ikke ville ofre det en tanke. 

Hvis Listhaug var så 'tradisjonell' som enkelte her ha henne til, ville hun aldri ha gått inn i politikken, hun ville vært hjemme, gravid og barbeint på kjøkkenet. Haha

Jeg har da aldri sagt at dama skal gå hjemme og være barbeint på kjøkkenet. Jeg hadde aldri hatt råd til å finansiere en  familie hvor dama ikke jobbet. 

Men nå valgte faktisk Listhaug å gå av som justisminister fordi det var til FrP og hennes families beste. Det tror jeg ikke man skal glemme. :)

AnonymBruker
Skrevet
På 11.2.2018 den 21.27, AnonymBruker skrev:

Sjekk åpningsinnlegget 4 likes på 10 minutter.  Nettopp fordi mennene på forumet er enig med meg. 

TS

Er enig og kvinne.

Anonymkode: 8a117...f07

• Liker 1
  • 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Listhaug har stått opp fra de døde! 

standard_sylvi_listhaug_04.jpg

Anonymkode: 6402b...108

Skrevet
På 11.2.2018 den 21.22, AnonymBruker skrev:

Hun er en kristen fjott. De er hjernevasket. 

Beklager å si det, hjernevaske Sylvi kan du garantert bare glemme! Hun en selvstendig kvinne! Hun tar valg du ikke like, du ikke forstår, du forkaster, men da er hun hjernevasket? For noe sprøyt! En kvinne som tørr å stå for noe, koste hva det koste vil når hun mener noe! Finnes det noe mer sjarmerende? Nei er mitt svar.

Skrevet
På 24.3.2018 den 17.55, Svartfugl skrev:

Kan berolige single kvinner som ikke har dannet verdigrunnlaget sitt på bakgrunn av innhold fra mannegruppa Ottar at det er fullt mulig å finne en kjæreste likevel. 

Alle kan finne en kjæreste om de vil, om de er seg selv og legger innsats i det. Men da kan de ikke spille skuelspill og tro at de lurer noen, være klar over hvilke kvinner de kan få innpass hos, og hvem de ikke kan få det hos. Det tar tid å finne dette ut! Utifra hva kvinne man treffer, lærer å kjenne og hvem man velger å satse på. Det at man har en "fysisk" treff betyr ikke at man passer sammen i et forhold som skal vare, det er bare den ene faktoren. Den andre faktoren som faktisk avgjør alt er om man passer sammen angående felles verdier og interesser. Min neste kvinne må klaffe med dette også, for min kvinne må også være min beste venn. Om ikke så havarerer det alltid til slutt.

AnonymBruker
Skrevet

Dummeste jeg har lest.

Anonymkode: cca48...e30

Skrevet
På 11.2.2018 den 21.15, AnonymBruker skrev:

Mange her på forumet som sliter med attraktiviteten. Mange av dere jobber mye med utseende og godt er det! Men personligheten er også like viktig. Her kan mange kvinner lære av Sylvi Listhaug. Dette er en dame med både mann og barn. 

Enkle ting dere kan lære av Listhaug:

1) Fortsett å pass på utseendet deres. Listhaug er en dame som ser bra ut. 

2) Vær kritisk til Islam

3) Vær kritisk til ikke-vestlig innvandring

4) Ta avstand fra dagens feminisme. Om diskriminering er et problem så er årsaken Islam. 

5) Respekter menn. 

Du glemmer det aller viktigste! Som alle kvinner glemmer! Om du liker en mann ta initiativ! Mange mange mange kvinner mister mange kandidater fordi de faktisk aldri tar et initiativ ovenfor menn de faktisk liker, går rundt innesluttet og så sjenert at en mann som prøver som de faktisk liker mistolker deres signaler som avvisning. Da skal mannen virkelig være på,ellers er han borte for all fremtid.

Skrevet
På 11.2.2018 den 21.15, AnonymBruker skrev:

Mange her på forumet som sliter med attraktiviteten. Mange av dere jobber mye med utseende og godt er det! Men personligheten er også like viktig. Her kan mange kvinner lære av Sylvi Listhaug. Dette er en dame med både mann og barn. 

Enkle ting dere kan lære av Listhaug:

1) Fortsett å pass på utseendet deres. Listhaug er en dame som ser bra ut. 

2) Vær kritisk til Islam

3) Vær kritisk til ikke-vestlig innvandring

4) Ta avstand fra dagens feminisme. Om diskriminering er et problem så er årsaken Islam. 

5) Respekter menn. 

6) Også ikke glem å smile! 

Skrevet

Hahahaha 

AnonymBruker
Skrevet
On 2/11/2018 at 9:22 PM, AnonymBruker said:

Hun er en kristen fjott. De er hjernevasket. 

Anonymkode: 5ea19...2ca

Har leste bibelen? Tror det ikke. Og heller henne. Jesus ville ikje finne seg i hennes hjerte, ord eller handlinger. Han ville i dag stemte Rødt eller SV og sikkert ikke støttet pharisee FrP.

Hun er ikke fin. Førstår ikke den påståelse heller.  Helt vanlig overvektig dame i livskrise alder med «blonde» fra frisør. Ikke særlige fristende. 

Anonymkode: 423bf...221

AnonymBruker
Skrevet

@te_groupies har skjønt det!

Anonymkode: 6402b...108

Gjest hind
Skrevet

Problemet her er at de kommer til å tiltrekke seg en type menn få kvinner har sans for.

Skrevet

Norske kvinner er så uavhengige av de styrer sitt eget liv. Det gjør dem uattraktive. Det er umulig å påvirke en norsk kvinne som har fått alle rettigheter og oppfører seg som et utyske som takk .

AnonymBruker
Skrevet

single kvinner våg å si hei til en du liker, og hvis mannen ønsker å kysse deg etter 2 timer, så hvorfor ikke, bedre å leve sammen med noen og være to, enn å leve alene og være ukysset.

Anonymkode: 5f484...b57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...