Gå til innhold

Tips til single norske kvinner.

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du da du klikket på denne tråden som heter "Tips til single norske kvinner".......

TS

Anonymkode: 4edcc...553

Jeg stemmer FRP. Men ikke faen om Sylvi er en person jeg ser opp til som kvinne. 

Anonymkode: 5ea19...2ca

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg stemmer FRP. Men ikke faen om Sylvi er en person jeg ser opp til som kvinne. 

Venligst forklar....

TS

Skrevet
2 minutter siden, Skorstein said:

2) dere sier personlighet er viktig, men når dere har en dame med sterk personlighet så blir dere sure og redde og gjør alt for å jekke henne ned.

Tøys, de eneste som ønsker å jekke ned Listhaug er sosialistene og islamistene. 

TS

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du da du klikket på denne tråden som heter "Tips til single norske kvinner".......

TS

Ikke akkurat.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Venligst forklar....

TS

Hjem stemmer på FRP på grunn av økonomi og streng innvandringspolitikk. Jeg er imot Sylvi, siden hun er kristen. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hjem stemmer på FRP på grunn av økonomi og streng innvandringspolitikk. Jeg er imot Sylvi, siden hun er kristen. 

*Jeg. 

Skrevet

Hahahahah herregud. Kjeder du deg i kveld, ts? Først NDL og nå Sylvi?

Anonymkode: a7434...b98

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Forstår. Jeg er ikke fan av kristendommen jeg heller, men så lenge hun er for streng innvandringspolitikk og respekterer menn så tror jeg de fleste kan leve med at hun er kristen. :)  Hadde vært verre om hun var KRF-kristen og brukte religionen sin til å åpne grensene på vidt gap. 

TS

Skrevet

Hahahahah herregud. Kjeder du deg i kveld, ts? Først NDL og nå Sylvi?

Tenkte det var greit å hjelpe dere som ikke har sjans på menn. :)

TS

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange her på forumet som sliter med attraktiviteten. Mange av dere jobber mye med utseende og godt er det! Men personligheten er også like viktig. Her kan mange kvinner lære av Sylvi Listhaug. Dette er en dame med både mann og barn. 

Enkle ting dere kan lære av Listhaug:

1) Fortsett å pass på utseendet deres. Listhaug er en dame som ser bra ut. 

2) Vær kritisk til Islam

3) Vær kritisk til ikke-vestlig innvandring

4) Ta avstand fra dagens feminisme. Om diskriminering er et problem så er årsaken Islam. 

5) Respekter menn. 

Følger opp med et tips til single menn jeg da. Spesielt siden mange klager på hvor vanskelig det er å få seg kjæreste og at kvinnene ikke vil ha dem. Vær attraktiv. Vær fordomsfri. Vær humanist. Vær medmenneske. Og respekter kvinner. 

• Liker 6
Skrevet

Forstår. Jeg er ikke fan av kristendommen jeg heller, men så lenge hun er for streng innvandringspolitikk og respekterer menn så tror jeg de fleste kan leve med at hun er kristen. :)  Hadde vært verre om hun var KRF-kristen og brukte religionen sin til å åpne grensene på vidt gap. 

TS

Det er like viktig å respekte kvinner, så vel som menn. 

• Liker 1
Skrevet

Tenkte det var greit å hjelpe dere som ikke har sjans på menn. :)

TS

Ingen grunn til bekymring. Jeg og Sylvi deler ikke samme datingpool, ikke på noen måte. 😄

• Liker 3
Skrevet

Du får snakke for deg selv TS.

Hadde jeg vært singel så hadde ikke Listhaug vært i nærheten av å ha draget på meg. Synes hun er ganske middels, kanskje litt over hvis jeg legger godviljen til, når det gjelder utseende. Men hun mangler glimt i øyet, og en varm personlighet. 

Jeg hadde draget sist gang jeg var singel, og håper jeg også ville hatt det dersom jeg ble singel igjen. Derfor tillater jeg meg også å være kresen. Listhaug er milevis under min standard, og langt fra noe drømmedame.

Helt okay at hun er drømmedame for deg, da vi har forskjellig smak. Men litt for generaliserende å skulle gi råd til alle single kvinner med utgangspunkt i henne.

Anonymkode: 581b8...c27

• Liker 8
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS

Hva med å heller satse på egen stat for deg og andre FRP tilhengere som faktisk liker de Trump-inspirerte forslagene deres? Kanskje en liten dikatorstat på en øde øy utenfor alfarvei med Listhaug som diktator? Jeg tror det ville fått bred støtte i befolkningen som blir igjen og jeg tror ikke dere trenger en spesielt stor øy.  

Anonymkode: ed54b...6d2

• Liker 3
Skrevet

Ehhh holder seg bra? De fleste jeg kjenner på den alderen ser betydelig bedre og yngre ut. 

Anonymkode: 2e3ec...56f

• Liker 2
Skrevet

Det er like viktig å respekte kvinner, så vel som menn. 

Åpenbart bør man respekterer kvinner, men jeg ga tips til single kvinner. Hvor mange kvinner er single fordi de ikke respekterer kvinner? 

Ingen grunn til bekymring. Jeg og Sylvi deler ikke samme datingpool, ikke på noen måte. 😄

Nei, Sylvi er jo gift.......

Du får snakke for deg selv TS.

Hadde jeg vært singel så hadde ikke Listhaug vært i nærheten av å ha draget på meg. Synes hun er ganske middels, kanskje litt over hvis jeg legger godviljen til, når det gjelder utseende. Men hun mangler glimt i øyet, og en varm personlighet. 

Jeg hadde draget sist gang jeg var singel, og håper jeg også ville hatt det dersom jeg ble singel igjen. Derfor tillater jeg meg også å være kresen. Listhaug er milevis under min standard, og langt fra noe drømmedame.

Helt okay at hun er drømmedame for deg, da vi har forskjellig smak. Men litt for generaliserende å skulle gi råd til alle single kvinner med utgangspunkt i henne.

Anonymkode: 581b8...c27

Selvsagt finnes det menn som minner mest om Lysbakken, Hareide og Støre. Dere ønsker sikkert ikke en pen,  sterke og oppegående kvinne som Listhaug.

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva med å heller satse på egen stat for deg og andre FRP tilhengere som faktisk liker de Trump-inspirerte forslagene deres? Kanskje en liten dikatorstat på en øde øy utenfor alfarvei med Listhaug som diktator? Jeg tror det ville fått bred støtte i befolkningen som blir igjen og jeg tror ikke dere trenger en spesielt stor øy.  

Anonymkode: ed54b...6d2

Den staten kunne vært Norge. ;)

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ehhh holder seg bra? De fleste jeg kjenner på den alderen ser betydelig bedre og yngre ut. 

Anonymkode: 2e3ec...56f

Hehehe, sjalusien er sterk i deg. 

TS

• Liker 2
Skrevet

Menn som har henne som drømme dame, ønsker ikke jeg å date.

Og jeg tror ikke dere vil date meg. Jeg respekterer menn, på samme måte som jeg respekterer kvinner og alle mennesker. Og jeg ønsker en mann, som respekterer meg like mye, som jeg respekterer han. Jeg er samfunnsengasjert, jobber som frivillig, er vegetarianer, har ikke bil. Bryr meg om mennesker og planeten vår. Så har jeg mine egne meninger. Og det er mange menn, som ikke vil date meg grunnet det. Og fint er det, for de vil jo ikke jeg ha heller. Så er det noen flotte fantastiske menn der ute, som gjerne dater meg. 

Anonymkode: 31f13...42b

• Liker 3
Gjest NotNaomi
Skrevet

Skulle jeg tipset menn som sjekker opp meg,så er det og aldri fortell meg at Listhaug er drømmedama.

Hjelp...

Skrevet

Åpenbart bør man respekterer kvinner, men jeg ga tips til single kvinner. Hvor mange kvinner er single fordi de ikke respekterer kvinner? TS

Det var ment generelt sett. Hvem i helvete bryr seg om dateingsråd fra noen på et forum? Dette er ikke match.com eller tinder. 

• Liker 1
Skrevet

Det var ment generelt sett. Hvem i helvete bryr seg om dateingsråd fra noen på et forum? Dette er ikke match.com eller tinder. 

Mange her på forumet som sliter med å få menn. De er nok interessert i tipsene mine. :)

TS

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...