AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #41 Skrevet 11. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mange her på forumet som sliter med å få menn. De er nok interessert i tipsene mine. TS Anonymkode: 4edcc...553 Eller bare glad for å være singel. Anonymkode: 5ea19...2ca 7
absinthia Skrevet 11. februar 2018 #42 Skrevet 11. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mange her på forumet som sliter med attraktiviteten. Mange av dere jobber mye med utseende og godt er det! Men personligheten er også like viktig. Her kan mange kvinner lære av Sylvi Listhaug. Dette er en dame med både mann og barn. Enkle ting dere kan lære av Listhaug: 1) Fortsett å pass på utseendet deres. Listhaug er en dame som ser bra ut. 2) Vær kritisk til Islam 3) Vær kritisk til ikke-vestlig innvandring 4) Ta avstand fra dagens feminisme. Om diskriminering er et problem så er årsaken Islam. 5) Respekter menn. Anonymkode: 4edcc...553 ....eller lær av meg, jeg har også mann og barn. 1. Vask deg, rør deg utendørs og puss tennene. Pass på å ha det gøy og ta D-vitamin.. Så ser du frisk og glad ut. 2. Vær kritisk til folk som legger seg for mye opp i hva du skal og ikke skal. Vær tro mot deg selv! 3. Heng med de du vil, så lenge de vil deg vel. 4. Vær feminist. Studier viser at feminister er mer tilbøyelig til å langvarige forhold. https://forskning.no/kjonn-og-samfunn-seksualitet-stub/2008/02/elsk-en-feminist 5. Ha i utgangspunktet respekt for alle mennesker, - de er like gode som deg og du er like god som de andre. 12
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #43 Skrevet 11. februar 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Sjekk åpningsinnlegget 4 likes på 10 minutter. Nettopp fordi mennene på forumet er enig med meg. TS Anonymkode: 4edcc...553 Akkurat nå har HI fått 7 likes, men 539 har vært innom tråden din. Ikke veldig imponerende. Anonymkode: f7c23...1e7 10
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #44 Skrevet 11. februar 2018 11 minutter siden, AnonymBruker said: Akkurat nå har HI fått 7 likes, men 539 har vært innom tråden din. Ikke veldig imponerende. Anonymkode: f7c23...1e7 Det er vel 332 single kvinner som ikke har likt innlegget mitt da. TS Anonymkode: 4edcc...553 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #45 Skrevet 11. februar 2018 Tipset mitt til single kvinner: Forbli single Anonymkode: 7f653...a6e 11
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #46 Skrevet 11. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tipset mitt til single kvinner: Forbli single Anonymkode: 7f653...a6e Beste rådet. I allefall hvis det man kan velge i er menn som ts. Anonymkode: 2e3ec...56f 4
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #47 Skrevet 12. februar 2018 Ikke at jeg er etnisk norsk uansett, men jeg tenker at mange menn på KG får meg til å tro at folk i samfunnet vårt blir dummere og dummere. TS sier alt det der, men hva med etniske menn som tar med thai koner hit til landet? Siden du sier norske kvinner må være skeptisk til ikke-vestlige innvandring 🤔 Anonymkode: 603bb...bc1 10
SunnivaOslo Skrevet 12. februar 2018 #48 Skrevet 12. februar 2018 Vet du,jeg kan faktisk krysse av på hvert eneste punkt på denne lista. Men jeg er ikke bare kritisk til Islam og feminisme,jeg er kritisk til veldig mye annet. Men det hjelper lite denne lista her når menn er så kravstore som de er. 1
Xcase33 Skrevet 12. februar 2018 #49 Skrevet 12. februar 2018 8 hours ago, AnonymBruker said: Mange her på forumet som sliter med attraktiviteten. Mange av dere jobber mye med utseende og godt er det! Men personligheten er også like viktig. Her kan mange kvinner lære av Sylvi Listhaug. Dette er en dame med både mann og barn. Enkle ting dere kan lære av Listhaug: 1) Fortsett å pass på utseendet deres. Listhaug er en dame som ser bra ut. 2) Vær kritisk til Islam 3) Vær kritisk til ikke-vestlig innvandring 4) Ta avstand fra dagens feminisme. Om diskriminering er et problem så er årsaken Islam. 5) Respekter menn. Anonymkode: 4edcc...553 Listhaug er det kvinnelige forbildet mitt....få damer hadde hatt\har psyke til å stå i den stormen hun gjør og har gjort. Tenk om vi hadde hatt sånne damer å gifte oss med ? Tenker med skrekk&gru hvordan det hadde sett ut om vi ikke hadde hatt henne tilbake fra 2015 av. 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #50 Skrevet 12. februar 2018 1 hour ago, Xcase33 said: Listhaug er det kvinnelige forbildet mitt....få damer hadde hatt\har psyke til å stå i den stormen hun gjør og har gjort. Tenk om vi hadde hatt sånne damer å gifte oss med ? Tenker med skrekk&gru hvordan det hadde sett ut om vi ikke hadde hatt henne tilbake fra 2015 av. Nettopp! Tror de fleste menn hadde drømt om å en kvinne som Listhaug. En dame som tør å stå for de rette tingene selv om hele Norges presse kjemper mot henne. Sjekk Giske han sykemeldte seg med en gang pressen begynte å stille han kritiske spørsmål. 3 hours ago, SunnivaOslo said: Vet du,jeg kan faktisk krysse av på hvert eneste punkt på denne lista. Men jeg er ikke bare kritisk til Islam og feminisme,jeg er kritisk til veldig mye annet. Men det hjelper lite denne lista her når menn er så kravstore som de er. Heldig for deg så blir du sikkert sjekket opp nå som du har sagt du både er kritisk til Islam og feminisme. Menn er kanskje kravstore, men de klarer ikke si nei til en kvalitetsdame. TS Anonymkode: 4edcc...553
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #51 Skrevet 22. mars 2018 Ser nå at Sylvi har valgt å prioritere familien over det å være justisminister. Tror noe mange menn setter pris på en dame som prioriterer familien. TS Anonymkode: 4edcc...553
lyx22 Skrevet 22. mars 2018 #52 Skrevet 22. mars 2018 (endret) På 11.2.2018 den 21.23, AnonymBruker skrev: Hun er drømmedama til de fleste menn. TS Anonymkode: 4edcc...553 personligheten ja, hun sier ting som det er ..kaller en spade for en spade i motsetning til andre kvinner som skal være politisk korrekt og holde masken hele tiden. strø sukker på sannheten og være irrasjonelle og la følelsene svinge villt Endret 22. mars 2018 av lyx22
Ichiko Skrevet 22. mars 2018 #53 Skrevet 22. mars 2018 Siden ingen av dere gutter har dame, kan dere ikke bare starte deres egen Sylvi-fanklubb i stedet for å spamme ned et kvinneforum? Så kan dere sitte og r..ke til bilder av henne der, mens dere forteller hverandre hvor godt det er. Kort sagt, mye det samme som dere gjør nå, bare på et annet sted. 8
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #55 Skrevet 23. mars 2018 På 2018-2-11 den 23.35, AnonymBruker skrev: Tipset mitt til single kvinner: Forbli single Anonymkode: 7f653...a6e Bonustips: reis til Danmark og få barn som single. Så slipper du at barnet blir en kasteball eller brukt som et våpen ved et eventuelt brudd. Det er også lettere å finne en god og snill mann som har respekt for en, etter at en har fått barn. Hvis du går inn i et forhold. Anonymkode: 76401...256
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #56 Skrevet 23. mars 2018 Haha. Listhaugs som drømmedame? Da har man søren meg ikke høy standar Anonymkode: 750e8...fca 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #58 Skrevet 23. mars 2018 På 11.2.2018 den 21.15, AnonymBruker skrev: Mange her på forumet som sliter med attraktiviteten. Mange av dere jobber mye med utseende og godt er det! Men personligheten er også like viktig. Her kan mange kvinner lære av Sylvi Listhaug. Dette er en dame med både mann og barn. Enkle ting dere kan lære av Listhaug: 1) Fortsett å pass på utseendet deres. Listhaug er en dame som ser bra ut. 2) Vær kritisk til Islam 3) Vær kritisk til ikke-vestlig innvandring 4) Ta avstand fra dagens feminisme. Om diskriminering er et problem så er årsaken Islam. 5) Respekter menn. Anonymkode: 4edcc...553 Jeg er faktisk enig Anonymkode: 8b8e7...e5e
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #59 Skrevet 23. mars 2018 På 11.2.2018 den 21.32, AnonymBruker skrev: Wow! Og de representerer hele Norge? Anonymkode: 5ea19...2ca Det hadde vært bra i så fall. Sylvi er den beste politikeren av alle. Hilsen kvinne. Anonymkode: 8b8e7...e5e 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #60 Skrevet 23. mars 2018 On 11.2.2018 at 9:23 PM, AnonymBruker said: Hun er drømmedama til de fleste menn. TS Anonymkode: 4edcc...553 Hvem ga deg jobben med å være talsperson for de fleste menn, i såfall? Jeg vil snakke med vedkommende, slik at du kan få sparken . Hilsen en mann som ler seg skakk av dette innlegget. Anonymkode: e571f...677 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå