Outandabout Skrevet 22. november #3381 Skrevet 22. november AnnAnna skrev (3 timer siden): Det er det influensere gjør , får en nyskjerrig . De fleste liker å titte inn på andres liv. « Reme» tross alt er jo mamma/ pappa for en del influensere. Evt gjør de det når de ikke har noe annet å komme med.. mest migrene, katastrofetanker, tilbakeblikk, sminke, eksponering av barn…. 4
Outandabout Skrevet 23. november #3382 Skrevet 23. november ser jeg riktig på utforsk? Har hun lagt ut et bilde av seg selv og datteren?
Gjest Maiken2025 Skrevet 23. november #3383 Skrevet 23. november Outandabout skrev (34 minutter siden): ser jeg riktig på utforsk? Har hun lagt ut et bilde av seg selv og datteren? Ikke sett nå. Men hun har vel gjort det mye og sønner tidligere.
elskersommer Skrevet 23. november #3384 Skrevet 23. november Outandabout skrev (41 minutter siden): ser jeg riktig på utforsk? Har hun lagt ut et bilde av seg selv og datteren? Ja desverre.. men nå skal det sies at Monica og mannen legger ut mer og mer bilder/video av barna. De sluttet helt med det en periode men er nå tilbake med eksponering. Er usikker på hvor gammel eldste er men han er kanskje i en alder at han skjønner noe mer av dette og kan si ja eller nei om han blir spurt
Stargaze Skrevet 24. november #3385 Skrevet 24. november Det er bare trist at disse "influenserne" i ren desperasjon etter inntekter bruker sine egne barn når de ikke har mer å komme med selv. Det er dårlig influensing... Disse barna trenger beskyttelse mot grådige foreldre. Hvordan disse barna vil tenke rundt foreldrene når de vokser til må gudene vite. Men jeg tipper det kommer til å bli mange kompliserte forhold når barna skjønner hva foreldrene har delt av dem og utsatt dem for. 4
Tiara07 Skrevet 24. november #3386 Skrevet 24. november Stargaze skrev (2 timer siden): Det er bare trist at disse "influenserne" i ren desperasjon etter inntekter bruker sine egne barn når de ikke har mer å komme med selv. Det er dårlig influensing... Disse barna trenger beskyttelse mot grådige foreldre. Hvordan disse barna vil tenke rundt foreldrene når de vokser til må gudene vite. Men jeg tipper det kommer til å bli mange kompliserte forhold når barna skjønner hva foreldrene har delt av dem og utsatt dem for. Enig! Hvis en skal være influenser og bli tatt seriøs, så burde de snappe om ting som gir mening, ikke shopping, hus, reiser, BARN, hodepine, mensenplager og kjoler... Disse "enkle" influenserne, ønsker ikke å jobbe, men leve et liv i sus og dus og gjør "alt" de kan for å slippe en vanlig jobb. Ikke sikkert de hadde klart å stå i jobb engang.... 2 1
AnnAnna Skrevet 24. november #3387 Skrevet 24. november Lurer på hva man mener med en « vanlig jobb»🤣 i vår tid er der blitt veldig mye forskjellig , hjemmekontor , internett salg , IT …… er kondomeriet en vanlig jobb og ærlig inntekt feks?
Sol Rampelyset Skrevet 24. november #3388 Skrevet 24. november Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin.
Meg.no Skrevet onsdag kl. 20:55 #3390 Skrevet onsdag kl. 20:55 Tiara07 skrev (På 24.11.2025 den 10.07): Enig! Hvis en skal være influenser og bli tatt seriøs, så burde de snappe om ting som gir mening, ikke shopping, hus, reiser, BARN, hodepine, mensenplager og kjoler... Disse "enkle" influenserne, ønsker ikke å jobbe, men leve et liv i sus og dus og gjør "alt" de kan for å slippe en vanlig jobb. Ikke sikkert de hadde klart å stå i jobb engang.... Hun "selger" jo åpenbart noe folk vil ha - ellers så hadde de ikke kunne forsørge seg av det. Jeg tror det er et ekstremt slitsomt marked å jobbe i 1 1
Kaffeskål! Skrevet torsdag kl. 07:57 #3391 Skrevet torsdag kl. 07:57 Hvorfor har de byttet navn på Snapchat kanalen?
lin Skrevet torsdag kl. 08:07 #3392 Skrevet torsdag kl. 08:07 Muligens for å selge inn navnet Monica Nyhus som merkevare, spesielt nå før vixen (og under stemmesanking)?? 1
Kønn Skrevet 21 timer siden #3393 Skrevet 21 timer siden Det må være noe som skjer i den familien. Snakker i gåter og nå er det monolog om at hun ikke er flink til å vise følelser 😳 Det er da jeg lurer på om jeg har sett på feil kanal. Hun gråter, smiler, ler og snakker om alt mulig mellom himmel og jord. Mest av alt snakker hun om migrene, mensen og katastrofetanker. Logg av en periode hadde vært mitt råd om jeg sto hun nær.
GulleGull Skrevet 20 timer siden #3394 Skrevet 20 timer siden Kønn skrev (32 minutter siden): Det må være noe som skjer i den familien. Snakker i gåter og nå er det monolog om at hun ikke er flink til å vise følelser 😳 Det er da jeg lurer på om jeg har sett på feil kanal. Hun gråter, smiler, ler og snakker om alt mulig mellom himmel og jord. Mest av alt snakker hun om migrene, mensen og katastrofetanker. Logg av en periode hadde vært mitt råd om jeg sto hun nær. Tror disse menneskene må logge av og slutte med SoMe sirkuset, er ikke sunt for psyken. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå