Gå til innhold

Monica Nyhus /Iamdaddychris

Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Jeg tenker at en henvendelse til TV2 bør inneholde et tydelig spørsmål om hva slags vurderinger som ligger til grunn for å bruke mindreåriges privatliv til underholdning på TV. Det at foreldrene sier ja, fritar på ingen måte TV2 for det redaksjonelle ansvaret for programmene de lager. At de velger å kjøre på med en masse invaderende filming av småtasser som overhodet ikke har bedt om å bli eksponert, eller har begrep om hva det innebærer, er skikkelig ille - de er en profesjonell aktør og bør ha forståelse for sitt redaksjonelle ansvar. 

At foreldre gjør slik, er bare helt utrolig trist og helt uforståelig.

Endret av pøbelsara
  • Liker 24
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette her er kun for content. Kan ikke se at noen av familiene til de to er til stede 🤔

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudis23 skrev (4 minutter siden):

Dette her er kun for content. Kan ikke se at noen av familiene til de to er til stede 🤔

De har jo vært gift i mange år, så hvorfor skulle de? Jeez, noe så komisk og ikke minst tåpelig. Hva folk gjør for penger! :sukk:

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudis23 skrev (9 minutter siden):

Mor/svigermor er vel barnepasser.. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lehangolta skrev (På 27.5.2022 den 13.12):

Ble han noen gang sterilisert eller var det bare snakk om det?

1F48709B-99C1-4AFB-A6B3-C629966CDE48.jpeg

Henger sikkert bare litt igjen fra forrige graviditet. Ikke så unaturlig etter 4 barn. Ser det her også. 

0069FED0-BD64-40BE-8C0E-2FB8DEDD78A0.jpeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (30 minutter siden):

Mor/svigermor er vel barnepasser.. 

Det er hun nok, men hva med alle søstrene?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyym97 skrev (3 timer siden):

Men når gifta de seg første gangen? Var det stort bryllup da også eller var det lite, så det er derfor de gjør det igjen nå? Skjønner ikke

Hun har sagt en gang at da var hun gravid og var edru, så nå vil de sikkert ha en skikkelig bryllupsfest der bruden også kan drikke..

greit nok det, men personlig hadde jeg da valgt et grendahus utpå bygda, hatt en litt mer fyllevennlig kjole å ikke hatt med meg tv-team😅🥂 

dette er så stivt og pyntet at en blir edru uansett hvor mye alkohol en drikker😅

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilja82 skrev (1 time siden):

Hun har sagt en gang at da var hun gravid og var edru, så nå vil de sikkert ha en skikkelig bryllupsfest der bruden også kan drikke..

greit nok det, men personlig hadde jeg da valgt et grendahus utpå bygda, hatt en litt mer fyllevennlig kjole å ikke hatt med meg tv-team😅🥂 

dette er så stivt og pyntet at en blir edru uansett hvor mye alkohol en drikker😅

Mannfolka har jo fått på seg forballdrakta😂 så de har helt glemt bryllupet 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (3 timer siden):

Henger sikkert bare litt igjen fra forrige graviditet. Ikke så unaturlig etter 4 barn. Ser det her også. 

Bestemortruse er ikke særlig flaterende under Brudekjolen🙊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (1 time siden):

Bestemortruse er ikke særlig flaterende under Brudekjolen🙊

Sukk av alle ting.....

Er da underkjole.  

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (8 timer siden):

Nettopp, ho har født 4 (!!) barn, da er det vel ikke så rart. Så kan man jo faktisk rett og slett være oppblåst i magen, mange (inkludert meg selv) blir det av mat man ikke pleier å spise til vanlig (de er jo i et annet land), og kan jo hende ho ikke har fått vært ordentlig på do heller😅

Men skjønner jo at folk blir forvirra når bildene ho vanligvis legger ut på instsgram viser en slank dame med flat mage.

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pøbelsara skrev (9 timer siden):

Jeg tenker at en henvendelse til TV2 bør inneholde et tydelig spørsmål om hva slags vurderinger som ligger til grunn for å bruke mindreåriges privatliv til underholdning på TV. Det at foreldrene sier ja, fritar på ingen måte TV2 for det redaksjonelle ansvaret for programmene de lager. At de velger å kjøre på med en masse invaderende filming av småtasser som overhodet ikke har bedt om å bli eksponert, eller har begrep om hva det innebærer, er skikkelig ille - de er en profesjonell aktør og bør ha forståelse for sitt redaksjonelle ansvar. 

At foreldre gjør slik, er bare helt utrolig trist og helt uforståelig.

Jeg skrev til tv2 i 2018 angående barns situasjon i Bloggerne. Riktignok forsvant den familien ut etter hvert, men jeg tror vel ikke akkurat at de laminerte mailen min og har brukt den som etisk rettesnor i tida etterpå. Fikk svar fra Frode Nakkim den gangen, vet ikke hvem som har ansvar nå. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudis23 skrev (9 timer siden):

Ingen av dems familier var tilstede, ei heller dems "vanlige"venner var tilstede, kun SoMe venner😂 

Ett pr show uten like💩

• Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Innsidenut skrev (4 minutter siden):

Så denne kommentaren nå.

betalt bryllupet selv. Tviler på at det stemmer.

6734E3FD-664E-4298-B6B1-FF0EF5530D9F.jpeg

Jobbtur i fht hvor vi bor? Da er det et regissert opplegg for tv-programmet da. Huset er sponset, det har i hvert fall vært merket med annonse.

Hvem i all verden «gifter seg» uten familie og gode (gamle)venner tilstede? Men kun likesinnede «famous» venner. Veldig rart. Og veldig kunstig. For en gjeng. Det der er jo bare en bloggerfest

• Liker 21
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tv 2 har sikkert fått klage om at de bare bruker barna, så familien har fått beskjed om å finne på litt innhold de kan bruke uten barna. Da kom en i produksjonen på at de kan gifte seg på nytt, å dermed noen episoder uten barn 😊

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (18 minutter siden):

Jobbtur i fht hvor vi bor? Da er det et regissert opplegg for tv-programmet da. Huset er sponset, det har i hvert fall vært merket med annonse.

Hvem i all verden «gifter seg» uten familie og gode (gamle)venner tilstede? Men kun likesinnede «famous» venner. Veldig rart. Og veldig kunstig. For en gjeng. Det der er jo bare en bloggerfest

Helt enig, hadde jeg skulle giftet meg igjen då hadde selvsagt barn og familie vært viktigst å ha med

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...