cas12 Skrevet 28. mai 2022 #1881 Del Skrevet 28. mai 2022 dette er rett og slett pinlig, snart er gutta store nok til og se dette, blir nok en pinlig affære for dem 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmaisabitch Skrevet 28. mai 2022 #1882 Del Skrevet 28. mai 2022 Fornye ekteskapsløfter? Gikk de gamle ut på dato? Høhø Max bullshit, kun for å lage content til sosiale medier. Lenge før, under hele reisen, og leeeeenge etterpå. 🤮 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 28. mai 2022 #1883 Del Skrevet 28. mai 2022 Altså å fornye ekteskapsløfter er det flere som gjør, men de lager ikke omtrent ett nytt bryllup av det 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 28. mai 2022 #1884 Del Skrevet 28. mai 2022 LinnHenrikke skrev (4 timer siden): Selv midt under «vielsen» mens de står og holder hverandres hender ser Monica bort på en av de som filmer - smiler, poserer og tørker bort en tåre. Det her er noe av det kleineste og mest oppstilte jeg har sett. Tre voksne damer som flyr rundt, filmer, poserer og går og snakker til hver sin mobil som en eller annen 13-åring. Hvem blir inspirert av dette? Vet du at mine barn som er i tenårene har skjønt når de ikke skal ha mobilen fremme. Og det er i selskaper😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 28. mai 2022 #1885 Del Skrevet 28. mai 2022 Orly skrev (1 time siden): Altså å fornye ekteskapsløfter er det flere som gjør, men de lager ikke omtrent ett nytt bryllup av det Å de lar ikke halve Norge se det.. Det er en privat sfære. Hadde dette vært meg så hadde jeg hatt med foreldre,nærmeste familie og barna mine.. men de unnlater barna og lar da Norge være med. Snakk om og kun tenke penger 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 28. mai 2022 #1886 Del Skrevet 28. mai 2022 elskersommer skrev (6 minutter siden): Å de lar ikke halve Norge se det.. Det er en privat sfære. Hadde dette vært meg så hadde jeg hatt med foreldre,nærmeste familie og barna mine.. men de unnlater barna og lar da Norge være med. Snakk om og kun tenke penger Men dette er er jo en slags bisarr forestilling hvor de spiller seg selv - de er betalte aktører i en merkverdig meta-virkelighet hvor alt skjer live on-line og hvor alt er iscenesatt og kjøpt og betalt. det er helt umulig for oss å vite hva som er en konstruksjon og hva som er ekte. jeg antar at heller ikke de to selv vet hva som er hva lenger. 28 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 28. mai 2022 #1887 Del Skrevet 28. mai 2022 Trodde de var gift forlengst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Innsidenut Skrevet 28. mai 2022 #1888 Del Skrevet 28. mai 2022 Såklart var det en baktanke med dette. Er jo ikke utført i form for at det skal være intimt og skape intime minner mellom er par og deres nærmeste. Det er penger bak hver ting de gjør. Tragisk. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken fjong Skrevet 28. mai 2022 #1889 Del Skrevet 28. mai 2022 Nei gud, så pinlig! 😹 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 28. mai 2022 #1890 Del Skrevet 28. mai 2022 Men når gifta de seg første gangen? Var det stort bryllup da også eller var det lite, så det er derfor de gjør det igjen nå? Skjønner ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 28. mai 2022 #1891 Del Skrevet 28. mai 2022 Anonyym97 skrev (12 minutter siden): Men når gifta de seg første gangen? Var det stort bryllup da også eller var det lite, så det er derfor de gjør det igjen nå? Skjønner ikke De gjør det igjen nå for å skape innhold i egne SoMe-kanaler - og til "Bloggerne". 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 28. mai 2022 #1892 Del Skrevet 28. mai 2022 (endret) pøbelsara skrev (9 minutter siden): De gjør det igjen nå for å skape innhold i egne SoMe-kanaler - og til "Bloggerne". Ja det forsto jeg, men har de hatt en normal feiring tidligere ? Endret 28. mai 2022 av Anonyym97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma123 Skrevet 28. mai 2022 #1893 Del Skrevet 28. mai 2022 Alt ved dette «bryllupet» er feil. Bare flaut og tacky. Mister alle influencere det berømte gangsynet? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 28. mai 2022 #1894 Del Skrevet 28. mai 2022 Innsidenut skrev (1 time siden): Såklart var det en baktanke med dette. Er jo ikke utført i form for at det skal være intimt og skape intime minner mellom er par og deres nærmeste. Det er penger bak hver ting de gjør. Tragisk. Nå er det vel på tide med og bombarderer tv2 med e-mail og spørre hva f... de driver med? At de velger nok en gang og promotere dette paret som så til de grader bruker barna i alt av reklame. Jeg kjenner det koker innvendig 😡 Er det noen der som kan skrive en kort liten melding her på hva jeg må ha med når jeg skal sende meldinger til diverse reklameaktører og tv2? Jeg sliter med og formulere ett riktig brev 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 28. mai 2022 #1895 Del Skrevet 28. mai 2022 anonyma123 skrev (10 minutter siden): Alt ved dette «bryllupet» er feil. Bare flaut og tacky. Mister alle influencere det berømte gangsynet? Det mister de den dagen de blir influencer 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma123 Skrevet 28. mai 2022 #1896 Del Skrevet 28. mai 2022 elskersommer skrev (Akkurat nå): Det mister de den dagen de blir influencer Prisen som betales for å kunne reklamere ukritisk for alt og alle det antagelig! 🤔 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 28. mai 2022 #1897 Del Skrevet 28. mai 2022 Utrolig flaks og koselig at noen filmet når de råklinte ute i vannet med klær. Å herregud så kleint og pinlig. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 28. mai 2022 #1898 Del Skrevet 28. mai 2022 Donpedro skrev (5 minutter siden): Utrolig flaks og koselig at noen filmet når de råklinte ute i vannet med klær. Å herregud så kleint og pinlig. Herregud 🫣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 28. mai 2022 #1899 Del Skrevet 28. mai 2022 Nei! Bare nei! Skjønner de ikke at de bare driter seg ut? 🙊😂 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 28. mai 2022 #1900 Del Skrevet 28. mai 2022 anonyma123 skrev (38 minutter siden): Prisen som betales for å kunne reklamere ukritisk for alt og alle det antagelig! 🤔 Hadde det bare vært de to så hadde de gjerne måtte reklamert for alt fra undertøy, sexleketøy,reiser osv men når de bruker barna massivt for å tjene penger så er det nok.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå