Gå til innhold

Monica Nyhus /Iamdaddychris

Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

1 time siden, Pøbelkråka skrev:

Sara Emilie har ikke kjøpt følgere. Sara blei kjent i utlandet før norge, derfor alle utenlandske følgerene! 

Det er nok ikke hele forklaringen nei. Bare å se på følgere det

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Pøbelkråka skrev:

Sara Emilie har ikke kjøpt følgere. Sara blei kjent i utlandet før norge, derfor alle utenlandske følgerene! 

Reagerer på advokat greiene, ikke om kjøpt/ikke kjøpt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Hatefulle ytringer😂

https://lovdata.no/dokument/NL/lov/2005-05-20-28/KAPITTEL_2-5#§185

Håper det ikke er advokaten som kommer med dette begrepet, den saken er tapt før den kommer til retten. 

Typisk bloggere kritikk er det samme som mobbing.

Det er respektløst mot de gruppene som blir utsatt for hatefulle ytringer feks på grunn av legning, religion eller hudfarge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, BethD skrev:

Er jo faktisk helt sykt å se på fjeset til Chris når se avslører graviditeten. Han er IKKE fornøyd..... 

Det jeg syntes var verst med det er at hun drar med ungene, for å avsløre testen 🙄 virker litt om hun visste det fra før

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.8.2020 den 19.48, Xstrella skrev:

Skulle vært forbudt å selge sine barn slik.

Skulle vært forbudt å lage slike tråder som denne også med 90% drittsnakk om en familie som velger å leve offentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Nypåkg2020 skrev:

Skulle vært forbudt å lage slike tråder som denne også med 90% drittsnakk om en familie som velger å leve offentlig. 

Skulle vært forbudt for voksne å velge at små barn skal leve livet sitt offentlig. Selv om de er foreldrene. Eller spesielt når de er foreldrene. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Nypåkg2020 skrev:

Det følger jo med nettopp dette med å leve offentlig. Man må ikke leve offentlig, og hvis man skal gjøre det ville det kanskje hjulpet med et eller annet form for talent?

Hva er denne familien egentlig i offentligheten for? Etter mitt syn er de kjent for dette Eksponering av barn og egen og barnas private «virkelighet» pynta med rosa dill. Er ikke i nærheten av å være virkelighet heller. Og nå nylig kjent for å ha kjøpt seg denne berømmelsen i form av følgere på Instagram.

Det er jo både flaut og pinlig å være vitne til, og får litt narsissistisk følelse av disse foreldrene som har så tydelig behov for konstant oppmerksomhet fra omverden. Det siste gjelder de fleste rosabloggere da. De som egentlig ikke har noe som helst å formidle..

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Nypåkg2020 skrev:

Er man med på leken må man tåle steken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Marlii skrev:

Det jeg syntes var verst med det er at hun drar med ungene, for å avsløre testen 🙄 virker litt om hun visste det fra før

Ja jeg syns også det ble litt feil... mtp at han følte sånn som han gjorde, noe han gav utrykk for lenge før hun tok testen så burde dette blitt gjort under 4 øyne.... men det skaper ikke følgertall vet du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er altså bare så ille. Barn og mann stilles opp og regisseres og filmes når det utbasuneres ny baby på vei. jeg blir bare lei meg og fortvilet på alles vegne - men spesielt på ungenes vegne. De utleveres og spiller sine roller i happy-famiily-iscenesettelsen helt uten mulighet til å kunne vurdere om dette er noe de vil være med på eller ikke. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, pøbelsara skrev:

Det er altså bare så ille. Barn og mann stilles opp og regisseres og filmes når det utbasuneres ny baby på vei. jeg blir bare lei meg og fortvilet på alles vegne - men spesielt på ungenes vegne. De utleveres og spiller sine roller i happy-famiily-iscenesettelsen helt uten mulighet til å kunne vurdere om dette er noe de vil være med på eller ikke. 

Får egentlig ikke så veldig sterke happy-familiy vibber av de bloggerne episodene som har vert hvertfall.. det er da man ser hvor falskt alt egentlig er.. og den graviditets testingen var helt krise.. ser virkelig ikke bra ut. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Hollie321 skrev:

Får egentlig ikke så veldig sterke happy-familiy vibber av de bloggerne episodene som har vert hvertfall.. det er da man ser hvor falskt alt egentlig er.. og den graviditets testingen var helt krise.. ser virkelig ikke bra ut. 

Nei jeg får ikke den følelsen jeg heller. Det de har vist på Instagram er ikke det som blir vist på TV for å si det sånn.. hun virker skikkelig bitch og det er veldig passiv aggressiv stemning mellom de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hollie321 skrev:

Nei, det får ikke jeg heller. Men det er jo tydelig at det er det de prøver på. Lykkes de? Nei, ikke i det hele tatt. Jeg blir lei meg og ganske flau av å se på dem. 

Endret av pøbelsara
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monica smiler hele tiden, smiler når hun snakker... synes det blir litt for voldsom positiv energi ar det virker litt falskt... hva tenker dere om at de har blitt hengt ut får å kjøpe følgerne på  Instagram? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Mellion skrev:

Monica smiler hele tiden, smiler når hun snakker... synes det blir litt for voldsom positiv energi ar det virker litt falskt... hva tenker dere om at de har blitt hengt ut får å kjøpe følgerne på  Instagram? 

Dette har vi diskutert i noen sider nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.8.2020 den 16.32, MonaMaria20 skrev:

Han mannen som la ut video på YouTube  der han forteller at Monica og Chris har kjøpt følgere, har nå mottatt brev fra advokat. Tre av de han snakker om i videoen har skaffet den advokaten. De mener han sprer hatefulle ytringer i videoen. Synes dere at han gjør det? Kanskje to av disse som har skaffet advokaten er Monica og Chris? 

Hatefulle ytringer? Langt ifra

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.8.2020 den 12.48, RockOn skrev:

Han sier han ikke brukte mange dager på å se at Monica skulle bli mor til hans barn, mens senere så sier han at han ikke hadde tenkt å ha barn med henne 😳

Ser jo ut som at stemningen der er litt amper innimellom. Hun virker så blid og positiv, men hun kan tydeligvis være litt bitchy hun også. Som resten av oss 😅 

Jeg synes det med graviditetstesten var litt vondt å se på. Han ville tydeligvis ikke dette, og du ser i senere klipp også at han blir litt irritert. Der også hun blir irritert fordi hun ikke kan noe for at sæden hans holder seg lenge i kroppen hennes (?). 

Men vi vet jo nå at han er veldig lykkelig for barn nummer 4. Så det er jo det viktigste! 

Det at han surmuler over at hun er gravid Igjen, og hun som bjeffer om at det ikke er hennes skyld at han har sterk sæd, er det dummeste jeg har hørt på lang tid..

Bruk prevensjon da for svingende!!

Endret av Tough cookie
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ei primadonna. Sitter i bilen å maser på han som er inne, når han først kommer ut må han gå inn igjen etter hennes ting🙄 hun kunne da bare gått inn igjen selv

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...