Gjest Svanemom2024 Skrevet 17. september #2621 Del Skrevet 17. september Er det flere som har sett dette?. Er dette bare tull?. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 17. september #2622 Del Skrevet 17. september Jeg måtte inn og se (dritt, vil ikke bidra økonomisk til hun der)….. Prøver hun å kopiere litt Raad stil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 17. september #2623 Del Skrevet 17. september Unodostrez skrev (2 timer siden): Jeg måtte inn og se (dritt, vil ikke bidra økonomisk til hun der)….. Prøver hun å kopiere litt Raad stil? Raad er jeg aldri innpå. De prøver kanskje å få flere seere . Skulle tro hele greia er planlagt . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 18. september #2624 Del Skrevet 18. september Veldig morsomt. Jeg følger Raad. Jeg følger ikke Nyhus. Måtte inn og sjekke igår da det kom opp i en tråd dette med skjult reklame og Nyhus. På snappen er det full rulle med dating for søster. Det er åpenbart en kopi av det Raad deler med sin «squad». Nyhus: dette er flaut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 19. september #2625 Del Skrevet 19. september Unodostrez skrev (22 timer siden): Veldig morsomt. Jeg følger Raad. Jeg følger ikke Nyhus. Måtte inn og sjekke igår da det kom opp i en tråd dette med skjult reklame og Nyhus. På snappen er det full rulle med dating for søster. Det er åpenbart en kopi av det Raad deler med sin «squad». Nyhus: dette er flaut. Ja flaut. Hvem tror på en spank sjarmør liksom 🙈😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hakkespetten Skrevet 20. september #2626 Del Skrevet 20. september Jeg liker å følge nyhus på snap, men hva er dette for noe? Er de seriøse? Så mye styr for en mann søsteren har møtt en gang? Flaut er bare fornavnet, Monica er like gammel som meg og jeg synes det var så flaut å se på at jeg klarte ikke se mer. Nå må hun komme seg hjem og tilbake til hverdagen tror jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 20. september #2627 Del Skrevet 20. september Hakkespetten skrev (3 timer siden): Jeg liker å følge nyhus på snap, men hva er dette for noe? Er de seriøse? Så mye styr for en mann søsteren har møtt en gang? Flaut er bare fornavnet, Monica er like gammel som meg og jeg synes det var så flaut å se på at jeg klarte ikke se mer. Nå må hun komme seg hjem og tilbake til hverdagen tror jeg. Ja veldig spesielt dette. Trodde alt var fleip i starten. Men var vist ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 22. september #2628 Del Skrevet 22. september Kronikk i VG?!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 22. september #2629 Del Skrevet 22. september Unodostrez skrev (43 minutter siden): Kronikk i VG?!!!!! VG spurte henne om hun ville skrive en kronikk om det temaet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 22. september #2630 Del Skrevet 22. september Angel75 skrev (7 timer siden): VG spurte henne om hun ville skrive en kronikk om det temaet. Har hun sagt det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 22. september #2631 Del Skrevet 22. september Unodostrez skrev (1 time siden): Har hun sagt det? Ja, så spurte hun følgerne hva de mente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.G.E Skrevet 23. september #2632 Del Skrevet 23. september Er ikke deres barn så unge enda at alkohol ikke er et tema? syntes det var rart at Monica skrev om dette! uten at jeg vet om det er noe bakgrunn for det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 25. september #2633 Del Skrevet 25. september Hvordan typer sanger spiller de inn og lager i Spania ?. 🎧🎼🎹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 26. september #2634 Del Skrevet 26. september Svanemom2024 skrev (På 25.9.2024 den 7.42): Hvordan typer sanger spiller de inn og lager i Spania ?. 🎧🎼🎹 Hun sa noe norsk og rolig som kan spilles i bryllup og sånn. Høres veldig fint ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 5. oktober #2635 Del Skrevet 5. oktober miamiamia skrev (På 26.9.2024 den 20.43): Hun sa noe norsk og rolig som kan spilles i bryllup og sånn. Høres veldig fint ut. Ja blir spennende å høre når det er ferdig. Var innom å tittet. Ser hun har kost seg.😊 Trodde denne familien skulle slutte å filme barna men. ?. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 10. oktober #2636 Del Skrevet 10. oktober Filmer i bilen, og deler en samtale hun og Chris har med barna om Spania. Tenk at desse barna mest sannsynlig sitter uvitende om at deres meninger i denne samtalen blir delt med alle og enhver. Hva er det Monica tenker? Og hvorfor går hun tilbake til eksponering av barn!!!!???? (Ja, jeg vet, money talks) Så da antar jeg at hun også ryker på et Spania-år, så blir det snart en koloni av norske influencere i Spania….. Alle med samme innhold. Og for (unnskyld uttrykket) copy-cat -gjengen til Monica, så blir det vel Spania på dem også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 10. oktober #2637 Del Skrevet 10. oktober Ja, skal de flytte nedover de OGSÅ?? 😳🙄😴😴 hm- hva skal Therese Lien gjøre da? 🙊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 10. oktober #2638 Del Skrevet 10. oktober Vintermåne skrev (44 minutter siden): Ja, skal de flytte nedover de OGSÅ?? 😳🙄😴😴 hm- hva skal Therese Lien gjøre da? 🙊 Ja det tenker jeg også. Hun gleder seg til og flytte dit pga Nyhuus . også flytter de kanskje.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 10. oktober #2639 Del Skrevet 10. oktober elskersommer skrev (4 minutter siden): Ja det tenker jeg også. Hun gleder seg til og flytte dit pga Nyhuus . også flytter de kanskje.. For en gjeng,kan det være at Nyhus ikke gledet seg like mye🙈😂 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 10. oktober #2640 Del Skrevet 10. oktober (endret) Stemmer det at Monika sin familie er 6 søsken og at den ene er narkoman? Endret 10. oktober av caremore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå