MonaMaria20 Skrevet 2. oktober 2021 #1401 Del Skrevet 2. oktober 2021 Pålur skrev (4 timer siden): Ja, hun har visstnok det. I tillegg har hun problemer med hoftene, derav spesiell gange…..dette kun hun fokusert på og delt erfaringer. Hvor har du dette fra? Kan ikke huske at hun har nevnt noen ting om dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 3. oktober 2021 #1402 Del Skrevet 3. oktober 2021 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppa Skrevet 3. oktober 2021 #1403 Del Skrevet 3. oktober 2021 På babyboksnorge sin Facebookside får de utelukkende 1/5 stjerner. Disse anmeldelsene har fått stå, i motsetning til kommentarene på Instagram. Jeg får inntrykk av at boksene inneholder helt basale ting man får kjøpt på dagligvarebutikk. Ikke spesielt eksklusivt 🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 7. oktober 2021 #1404 Del Skrevet 7. oktober 2021 Reklame med fire bilder av yngste barnet (forøvrig gyselige kjoler, hvem vil kle ungen i en sort kjole som ser stiv og ubehagelig ut?) Skam dere. #stopsharenting 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 7. oktober 2021 #1405 Del Skrevet 7. oktober 2021 Kollontaj skrev (1 time siden): Reklame med fire bilder av yngste barnet (forøvrig gyselige kjoler, hvem vil kle ungen i en sort kjole som ser stiv og ubehagelig ut?) Skam dere. #stopsharenting Blir så forbanna provosert. Tenk å selge barnet sitt på denne måten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 8. oktober 2021 #1406 Del Skrevet 8. oktober 2021 Mon om de gir ungene honorar for arbeidet de gjør hver bidige dag? Eller tar foreldrene all lønnen selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mango1234 Skrevet 8. oktober 2021 #1407 Del Skrevet 8. oktober 2021 LysOgVarme skrev (5 timer siden): Mon om de gir ungene honorar for arbeidet de gjør hver bidige dag? Eller tar foreldrene all lønnen selv? Mener de har sakt tidligere at de sparer til barna på det som de er med på. Fotoshooter osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 8. oktober 2021 #1408 Del Skrevet 8. oktober 2021 Mango1234 skrev (4 timer siden): Mener de har sakt tidligere at de sparer til barna på det som de er med på. Fotoshooter osv. Du tror vel på julenissen også!? Usj altså..~ tenk å selge barna sine for å tjene penger! De blir filmet så og si 24/7 ~ litt av en barndom og oppvekst de får! Alt hva de må gå igjennom ~ stakkars barn! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 8. oktober 2021 #1409 Del Skrevet 8. oktober 2021 Murstein skrev (3 minutter siden): Du tror vel på julenissen også!? Usj altså..~ tenk å selge barna sine for å tjene penger! De blir filmet så og si 24/7 ~ litt av en barndom og oppvekst de får! Alt hva de må gå igjennom ~ stakkars barn! Pengene de tjener går da til barna også. Uansett hvordan du vrir og vender på det. Barna får et sted å sove, mat, barnehage og så videre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mango1234 Skrevet 8. oktober 2021 #1410 Del Skrevet 8. oktober 2021 Murstein skrev (12 minutter siden): Du tror vel på julenissen også!? Usj altså..~ tenk å selge barna sine for å tjene penger! De blir filmet så og si 24/7 ~ litt av en barndom og oppvekst de får! Alt hva de må gå igjennom ~ stakkars barn! Om jeg tror på julenissen? Det du skriver er helt uten sammenheng til det jeg svarte på. Jeg har ikke på noen måte sakt at jeg syns det driver med er greit. Jeg skrev at de har uttalt en eller annen plass at de sparer penger til barna for «jobbene» barna er med på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 8. oktober 2021 #1411 Del Skrevet 8. oktober 2021 Klink skrev (5 minutter siden): Pengene de tjener går da til barna også. Uansett hvordan du vrir og vender på det. Barna får et sted å sove, mat, barnehage og så videre. Og det bør være foreldres oppgave å gjøre det uten å «selge» barna og eksponere dem for hele verden. Men jeg tror de dom har blogget en stund ikke har evne hil å kunne holde på en normal 8-16 jobb, så det er nok utopi å tro at de vil prøve det. De vil fått megasjokk. Så da velger de å fortsette med massiv eksponering. Tipper de ungene kommer til å ha et anstrengt forhold til foreldrene etterhvert. Tenk deg selv å se tilbake på alt som er blitt eksponert og vist for så mange. Hadde sagt takk og farvel til min mor om jeg hadde hatt det sånn i barndommen. Karma kommer nok og tar de to foreldrene der… 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 8. oktober 2021 #1412 Del Skrevet 8. oktober 2021 Klink skrev (5 minutter siden): Pengene de tjener går da til barna også. Uansett hvordan du vrir og vender på det. Barna får et sted å sove, mat, barnehage og så videre. For et ignorant innlegg. Det er så blåst at jeg nesten ikke tror det går an å forfatte noe slikt. Barn som blir misbrukt psykisk og/eller fysisk har også et sted å sove, de får mat, de går i barnehage og på skole, alt kan se helt idyllisk og perfekt ut fra utsiden, men det forteller ingenting om hvordan et barn kan ha det. Ingenting. Det kan være de med det fineste huset og de dyreste klærne som har det verst. Unger blir utsatt for voksnes handlinger i alle samfunnslag. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 8. oktober 2021 #1413 Del Skrevet 8. oktober 2021 Kollontaj skrev (27 minutter siden): For et ignorant innlegg. Det er så blåst at jeg nesten ikke tror det går an å forfatte noe slikt. Barn som blir misbrukt psykisk og/eller fysisk har også et sted å sove, de får mat, de går i barnehage og på skole, alt kan se helt idyllisk og perfekt ut fra utsiden, men det forteller ingenting om hvordan et barn kan ha det. Ingenting. Det kan være de med det fineste huset og de dyreste klærne som har det verst. Unger blir utsatt for voksnes handlinger i alle samfunnslag. Det var bare et svar på om barna får honorar for arbeidet de gjør. Snakk om å misforstå. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 8. oktober 2021 #1414 Del Skrevet 8. oktober 2021 Svarte kjolen på lille snuppa så jo bare ekstremt ubehagelig ut?🥴 trodde først det var kostyme til Halloween😳 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 8. oktober 2021 #1415 Del Skrevet 8. oktober 2021 Stargaze skrev (27 minutter siden): Og det bør være foreldres oppgave å gjøre det uten å «selge» barna og eksponere dem for hele verden. Men jeg tror de dom har blogget en stund ikke har evne hil å kunne holde på en normal 8-16 jobb, så det er nok utopi å tro at de vil prøve det. De vil fått megasjokk. Så da velger de å fortsette med massiv eksponering. Tipper de ungene kommer til å ha et anstrengt forhold til foreldrene etterhvert. Tenk deg selv å se tilbake på alt som er blitt eksponert og vist for så mange. Hadde sagt takk og farvel til min mor om jeg hadde hatt det sånn i barndommen. Karma kommer nok og tar de to foreldrene der… Er så enig👏 Bloggere må fremheve seg selv og tro de er så mye bedre, greit nok ~ men la barna slippe dette jaget. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 8. oktober 2021 #1416 Del Skrevet 8. oktober 2021 Klink skrev (53 minutter siden): Pengene de tjener går da til barna også. Uansett hvordan du vrir og vender på det. Barna får et sted å sove, mat, barnehage og så videre. Er ikke dette noe som kalles en form for barnearbeid? Om det er barna som sørger for en plass å sove, mat osv? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 8. oktober 2021 #1417 Del Skrevet 8. oktober 2021 Frøken_fjong1 skrev (56 minutter siden): Er ikke dette noe som kalles en form for barnearbeid? Om det er barna som sørger for en plass å sove, mat osv? Det er det foreldrene som sørger for. Syns ikke det de driver med kan kalles barnearbeid akkurat. Det er en stor overdrivelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 8. oktober 2021 #1418 Del Skrevet 8. oktober 2021 Veldig betryggende at de ikke er finalister i Vixen. Godt barna blir skånet fra det og at disse foreldrene ikke kan vinne ved å eksponere barn massivt💪 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 8. oktober 2021 #1419 Del Skrevet 8. oktober 2021 Klink skrev (3 timer siden): Pengene de tjener går da til barna også. Uansett hvordan du vrir og vender på det. Barna får et sted å sove, mat, barnehage og så videre. Det hadde ungene fått UTEN å bli forfulgt av et kamera, og hvis foreldrene hadde en vanlig jobb. Hadde de hatt en vanlig jobb så hadde De muligens vært mer til stede for ungene og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 8. oktober 2021 #1420 Del Skrevet 8. oktober 2021 Det er høstferie. Monica overlater igjen ansvaret med de 4 ungene til far. Stikker avgårde for å.ta fotpleie og derretter på restaurant for å nyte et måltid sammen med sin mor. Hva med å ta guttene med Monica? La far få være alene hjemme noen timer? Hadde det blitt for mye arbeid for deg? Jeg blir provosert over prioriteringen hennes. Dårlig mor tør jeg påstå. Hun er også en dårlig kone. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå