Swoosh Skrevet 30. september 2021 #1381 Del Skrevet 30. september 2021 LysOgVarme skrev (På 24.9.2021 den 9.32): Følger du Therese Lien? Hun viste litt fra oppholdet deres på spa. Monica gliste falsk i hver snap, Sandra og Therese var naturlige. Sier sitt om det falske smilet til Monica hun setter på seg hele tiden. Hun smiler når ingen andre smiler. Nei det syns jeg ikke. Jeg så henne der opptil flere ganger, smilte og var blid, ikke falskt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Meadow Skrevet 30. september 2021 Populært innlegg #1382 Del Skrevet 30. september 2021 Noen burde dele ut en "Gullbaby" til de som eksponerer barna sine mye i sosiale medier og i tillegg utnytter de i markedsføring og salg av produkter. Monica og Chris burde fått én hver. De har jo fullstendig basert bedriften sin på barna, og har knapt noe innhold uten. Skikkelig verstinger i klassen. 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 30. september 2021 #1383 Del Skrevet 30. september 2021 Sally-Go-Round skrev (1 time siden): Da er det slettet🤷🏼♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 30. september 2021 #1384 Del Skrevet 30. september 2021 Pålur skrev (7 minutter siden): Da er det slettet🤷🏼♂️ Haha, det de skriver i Story, «det blir for uoversiktlig å skulle svare i kommentarfeltet». Nei, det ble for negativt. Det er sannheten. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 30. september 2021 #1385 Del Skrevet 30. september 2021 Det som var i september-boksen var følgende: - Tåteflaske i glass, liten flaske (120 ml) - Mustela krem (kr 80 på apotek) - Menskopp (fra OrganiCup) - 2 fruktsmoothier fra Ella’s Kitchen - Solskjerming til bil fra Babybanden - Gavekort på Jollyroom på 150kr (Rabatt på 150kr som kun kan brukes hvis man handler for 1000kr eller mer) Altså, for en kjip boks! Det Jollyroom- tilbudet får du jo hele tiden på Jollyroom. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 30. september 2021 #1386 Del Skrevet 30. september 2021 Sally-Go-Round skrev (22 minutter siden): Det som var i september-boksen var følgende: - Tåteflaske i glass, liten flaske (120 ml) - Mustela krem (kr 80 på apotek) - Menskopp (fra OrganiCup) - 2 fruktsmoothier fra Ella’s Kitchen - Solskjerming til bil fra Babybanden - Gavekort på Jollyroom på 150kr (Rabatt på 150kr som kun kan brukes hvis man handler for 1000kr eller mer) Altså, for en kjip boks! Det Jollyroom- tilbudet får du jo hele tiden på Jollyroom. Kødder du?!😂😂😂😂fy faen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 30. september 2021 #1387 Del Skrevet 30. september 2021 BethD skrev (9 minutter siden): Kødder du?!😂😂😂😂fy faen Jepp. Det er krise! Håper folk skjønner at de blir lurt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 30. september 2021 #1388 Del Skrevet 30. september 2021 Sally-Go-Round skrev (10 minutter siden): Jepp. Det er krise! Håper folk skjønner at de blir lurt. Ja. Det der er virkelig krise. Skjønner ikke at folk er så lettlurte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 30. september 2021 #1389 Del Skrevet 30. september 2021 Sally-Go-Round skrev (45 minutter siden): Det som var i september-boksen var følgende: - Tåteflaske i glass, liten flaske (120 ml) - Mustela krem (kr 80 på apotek) - Menskopp (fra OrganiCup) - 2 fruktsmoothier fra Ella’s Kitchen - Solskjerming til bil fra Babybanden - Gavekort på Jollyroom på 150kr (Rabatt på 150kr som kun kan brukes hvis man handler for 1000kr eller mer) Altså, for en kjip boks! Det Jollyroom- tilbudet får du jo hele tiden på Jollyroom. Ikke overrasket akkurat😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 30. september 2021 #1390 Del Skrevet 30. september 2021 Sally-Go-Round skrev (9 timer siden): Babyboks hvor Monica Nyhus er med-grunder har tydeligvis gått for samme strategi som Isabel Raad. De selger bokser til 299 kr pr måned med billige artikler. Total pris for artiklene er langt under 299 kr for å si det sånn. Heldigvis er det oppvakte mødre der ute. Bare å se siste innlegg på Insta. Lenge siden vi har hørt noe om babyboks fra noen av disse influencerne som er involvert i det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruWho Skrevet 1. oktober 2021 #1391 Del Skrevet 1. oktober 2021 (endret) Synes det er meget merkelig at barna eksponeres på denne måten Endret 1. oktober 2021 av FruWho 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde444 Skrevet 2. oktober 2021 #1392 Del Skrevet 2. oktober 2021 Det sier seg selv at verdien av innholdet i babyboksen er langt under 299 kr🤦 Det er overraskende at det er så mange lettlurte folk der ute. Nå ser vi at barna deres er på jobb igjen for å reklamere for den grusomt stygge kolleksjonen de nå har lansert. Hvem vil gå med en jakke med skriften Drøm🤦🙈 Sara Emilie er av samme ulla. Hver morgen det samme: opp med hånda og «goooood morgen»😂 Og så si hvor sinnsykt mye jobb hun har å gjøre. Og så viser det seg at jobb er å ta bilder på snapstory. Jeg dør🙈🤦😂 Og den «stakkars oss» storyen på snap av at noen har avslørt at de har kjøpt følgere… Øyenvippene til Monica gikk fortere enn jeg noen gang har sett🤦🤦😂 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umami Skrevet 2. oktober 2021 #1393 Del Skrevet 2. oktober 2021 Har Monica Touretts? Den ukontrollerte blinkingen med øynene kan minne om det. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 2. oktober 2021 #1394 Del Skrevet 2. oktober 2021 Umami skrev (2 timer siden): Har Monica Touretts? Den ukontrollerte blinkingen med øynene kan minne om det. Eller bare ubehag av overdrevene fake vipper. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde444 Skrevet 2. oktober 2021 #1395 Del Skrevet 2. oktober 2021 Det er bare trist å se hvordan barna deres blir brukt for at mamma og pappa skal slippe å ha vanlige 8-16 jobber. Skikkelig trist. Bra det stilles kritiske spørsmål rundt bedriftene deres nå. Spent på hva som kommer fram. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halalalalalala Skrevet 2. oktober 2021 #1396 Del Skrevet 2. oktober 2021 Jeg abonnerte fra starten av, for syns det virket spennende. Sa opp etter 2 måneder, for det var virkelig ikke verdt pengene. Hjelper ikke hvor mye boksene liksom skal være verdt, hvis man ikke kommer til å bruke halvparten av tingene. Den bitte lille glassflaska funker f.eks. bare når ungen er sånn 0-1 måned, med tanke på antall ml det er plass til i flasken. Ser forresten at de har slått av kommentarer på det siste innlegget på Instagram. Redd for ærlige tilbakemeldinger? Konseptet med babyboks syns jeg er god, men det mangler ganske mye å gjennomføringen fra dem som er involvert... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 2. oktober 2021 #1397 Del Skrevet 2. oktober 2021 Halalalalalala skrev (47 minutter siden): Jeg abonnerte fra starten av, for syns det virket spennende. Sa opp etter 2 måneder, for det var virkelig ikke verdt pengene. Hjelper ikke hvor mye boksene liksom skal være verdt, hvis man ikke kommer til å bruke halvparten av tingene. Den bitte lille glassflaska funker f.eks. bare når ungen er sånn 0-1 måned, med tanke på antall ml det er plass til i flasken. Ser forresten at de har slått av kommentarer på det siste innlegget på Instagram. Redd for ærlige tilbakemeldinger? Konseptet med babyboks syns jeg er god, men det mangler ganske mye å gjennomføringen fra dem som er involvert... Jeg fikk lest der før de slo av kommentarene og det var sikkert 50-60 misfornøyde kunder. Var nok derfor de forsvant 😬 Enig i at konseptet er god! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 2. oktober 2021 #1398 Del Skrevet 2. oktober 2021 Umami skrev (5 timer siden): Har Monica Touretts? Den ukontrollerte blinkingen med øynene kan minne om det. Ja, hun har visstnok det. I tillegg har hun problemer med hoftene, derav spesiell gange…..dette kun hun fokusert på og delt erfaringer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 2. oktober 2021 #1399 Del Skrevet 2. oktober 2021 Pålur skrev (9 minutter siden): Ja, hun har visstnok det. I tillegg har hun problemer med hoftene, derav spesiell gange…..dette kun hun fokusert på og delt erfaringer. Om hun har TS forklarer det jo oppførselen/personligheten også 😊 Jeg har ett barn med TS, men aldri tenkt at hun har det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halalalalalala Skrevet 2. oktober 2021 #1400 Del Skrevet 2. oktober 2021 Sally-Go-Round skrev (5 timer siden): Jeg fikk lest der før de slo av kommentarene og det var sikkert 50-60 misfornøyde kunder. Var nok derfor de forsvant 😬 Enig i at konseptet er god! Ah. Skjønner at det er kjipt med misfornøyde kunder, men jeg vet også om en måte å slippe at det er så mange misfornøyde 😛 Jeg tror noe av problemet er at de gikk ekstremt høyt ut, også er det ingen av dem som har babyboks som sin topprioritet. Alle som er med på det driver jo med snørrogførti andre ting og klesmerker og greier. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå