Gå til innhold

Når kjæresten IKKE lyder «stopp-ordet»..!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Men ellers er han utrolig god og snill mot meg".  Det er de stort sett alle sammen som er voldelige mot kjærestene sine. Og dette er såpass tidlig i forholdet at dette trolig bare kommer til å bli verre. Å ha så mange røde varselflagg så tidlig bør få mange bjeller til å ringe. 

Du gambler med livet ditt hvis du blir hos denne mannen. 

Anonymkode: e3e36...bd5

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fyren dreper deg nesten, men du holder deg sammen med han fordi han er så snill når han er edru? Altså, TS, hva skal du med en snill, edru kjæreste hvis du er død? Neste gang dette skjer kan han faktisk drepe deg. Det skal ikke så mye til å drepe et menneske. Eller han kan gi deg hjerneskade. 

Tenk på hvor mange som skader seg når de LEKER med kveling. Hvor farlig tror du ikke da det er når han tar kvelertak på deg i sinne? Når det er for sent er det for sent, da kan du ikke angre. Det er NÅ du kan ta et valg, ikke når du ligger i grava eller når du ligger i koma med hjerneskade. NÅ. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette faktisk er sant så begynner jeg å lure på hvor smart du er. 

Hva hadde du sagt til en venninne som fortalte deg at kjæresten hadde banket henne opp? "jammen han er jo så snill når han er edru?"

Anonymkode: b2936...150

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kommer til å bli, dette kommer til å fortsette når han drikker, men han kommer til å be om unnskyldning når han er edru igjen og de vil fortsette, fordi han "er så snill" når han er edru. Lite vi kan gjøre.

Anonymkode: 8df18...267

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dette faktisk er sant så begynner jeg å lure på hvor smart du er. 

Hva hadde du sagt til en venninne som fortalte deg at kjæresten hadde banket henne opp? "jammen han er jo så snill når han er edru?"

Anonymkode: b2936...150

Dette har ingenting å gjøre med hvor smart man er. Det har med å gjøre at mennesker er manipulerbare.

Anonymkode: 66e50...2da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

 

1.Jeg spør om han ikke husker noe fra kvelden før, og han sier nei.. 

 2. Jeg ser at han er farlig mtp hans kombinasjon av sjalusi, sinne og voldelige atferd (men dette er faktisk KUN når han drikker..)!  

3.«Problemet» er bare at når han ikke drikker har han aldri vært i nærheten av å skade/såre meg!! Da et han utrolig god og snill mot meg.. 

 

1. Han husker nok meget godt. Det er bare veldig beleilig å ha noe å skylde på. 

2. Du har ikke kjent denne mannen lenge nok til å være sikker på det. Er det han selv som sier «det er kun når jeg drikker at jeg vil forsøke å myrde  deg? Eller er dette din vurdering? 

3.du har kjent ham i noen måneder. Psykopater blender deg med de vakreste ord og de mest romantiske gester i denne groomingfasen. Han er sikkert den mest vidunderlige kjæresten du noensinne har hatt når det er denne siden han vider fram. 

 

 

 

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det faktisk ikke noe tvil! Du MÅ ut at det forholdet.... kjære, snille TS - vær fornuftig å hør på alle oss her i tråden og forlat han. Hvis det er en ting som er sikkert så er det at du kommer til å bli både fysisk og psykisk skadet i dette forholdet og det er til og med en sjanse for at du faktisk dør. Sier det ikke for å skremme, men denne mannen høres ut som at han har en svært mørk og voldelig side av seg selv. Kanskje kan han være både snill og omsorgsfull, men han har allerede vært voldelig mot deg 2(!) ganger på svært kort tid.

jeg ble også slått over øret en gang, så det begynte å pipe og lyden hørtes helt rar ut i flere dager etterpå. Tror jeg dessverre fikk en hørselskade da jeg hører litt dårlig i hverdagen. At denne mannen har påført deg en mulig hørselskade er helt sinnsykt og du er nødt til å avslutte dette. 

Hvis du liker BDSM ogsånt så kan jeg love deg at det finnes flere menn der ute, som vet forskjellen på vold og Bdsm. Menn som bryr seg om ditt behov istedet for sitt eget. Som gjør alt for at du skal være trygg og ha det bra. Som hører på stopp-ordet og vet hvor grensene til sin kjære går. Denne mannen du er sammen med nå tenker åpenbart bare på seg selv. 

Jeg kjenner deg ikke, men jeg håper så inderlig du forlater han!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

TS her.. 

 

Så slik dere ser, så har jeg ikke avsluttet dette forholdet (enda..) :( Jeg ser at han er farlig mtp hans kombinasjon av sjalusi, sinne og voldelige atferd (men dette er faktisk KUN når han drikker..)!  Og jeg vil heller ikke prøve å forsvare han eller ta på meg skylden!! Atferden hans var ikke grei!! Jeg var som sagt veldig redd, og hadde veldig vondt!! 

«Problemet» er bare at når han ikke drikker har han aldri vært i nærheten av å skade/såre meg!! Da et han utrolig god og snill mot meg.. 

Men fortsatt så blir jeg så lei meg og redd når jeg tenker tilbake til den natta... 

Anonymkode: 6dfc9...d51

Du har vært full selv iblant, ja? Så du vet at da gjør man mye teit og sier ting man ikke burde sagt. Når du er på besøk hos moren din og synes middagen hun lagde smakte fælt, så sier du heller at det var godt med mat. Om du er full er du kanskje mer ærlig og sier at maten smakte høgg. 

Samme med partneren din, det du så når han var full var ærlig. Han mener at han har krav på deg og har sterke hattanker mot kjærster som er utro. Nå når han er edru igjen kan han late som om det ikke var noe i det, mens det du egentlig så er hva han egentlig tenkte om "middagen". Dette er hans egentlige tanker og følelser. 

Det er lettere å lyve og manipulere når du er edru, når du blir full forteller du og viser kanskje mer av sannheten- Selvsagt gjelder det ikke alle i like stor grad, men det du har sett fra han er nok mye av hans ekte jeg. Han er en farlig mann og kan drepe deg om han blir full og sint igjen. Han kan miste kontrollen på kvelingen og du ligger der død istedetfor "straffet". 

Du burde igrunn flytte inn hos noen og dere burde ha boligalarm. Pakk sakene dine mens han er på jobb og gå uten å si fra først. Send en melding etterpå der du sier at du slår opp og aldri vil høre fra han igjen. Jeg tenker det er en mulighet for at han vil komme etter deg for å banke deg og i verste fall forsøke drepe deg om du forlater han. Du burde kontakte politiet og anmelde. Du har blåmerker på hals og merker der han slo deg? Dette fungerer som bevis

Anonymkode: ff0be...d06

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli værende i det forholdet blir for dumt.

Det er fasinerende hvordan noen kvinner VELGER et forhold hvor de blir misbrukt.... her VET du hva som kommer til å skje, du kommer til å få masse juling, det kommer til å bli masse tårer, er du uheldig blir du ordentlig skadet...
Dette er det du VET.
Alikevell velger du å ikke avslutte forholdet...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2/11/2018 den 5.31, AnonymBruker skrev:

Har altså holdt på med en fyr i ca 3 mnd, og vi har hatt masse heftig sex(!!) 

sexen har vært type bdsm, hvor han har vært dominant og jeg sub.. Dette er noe jeg har likt veldig, men vi har hele tiden vært enige om såkalte «stopp-ord».. 

Men ila de siste 2 ukene har vi blitt enige om æ være kjærester, noe jeg har vært veldig glad for.. 

Har har hele tiden sagt han er sjalu av seg, men jeg har tenkt at dette skulle ordne seg av seg selv.. 

Men ikveld når vi var ute opplevde jeg en helt ny side med han.. Når jeg snakket med andre menn var det faktisk to tilfeller hvor han enten dro meg  hardt i handleddet, og en gang dunket (!) meg hardt i ryggen, mens jeg snakket med disse.. Keg prøvde å presentere han for dem, men det ville han ikke. 

På tur hjem sa jeg at han ikke kunne gjøre slikt ute blandt folk for flere reagerte på oppførselen hans, nor han da beklaget.. 

men når vi kommer hjem, slenger han meg ned på senga, begynner å lugge, klapse til meg, slå meg på rompa, ta kvelertak på meg, osv osv.. Dette er egentlig ganske vanlig i forholdet vårt, men i kveld/natt var han mye mer voldsom enn tidligere.. 

Jeg ba han stoppe, jeg ba om pause, men han stoppet ikke. Jeg begynte å gråte å ba han på nytt stoooe, men uten effekt.. Tilslutt sa jeg «stopp-ordet», FLERE GANGER, (noe jeg aldri før har gjort!!), og da Svarer han bare «nei»- og fortsetter!! 

Tilslutt sier jeg flere ganger høyt at jeg må på do og tisse, og da slipper han meg tilslutt.. Jeg løper på badet, låser døra, og gråter høylytt(!!) 

Etter hvert kommer han og banker på døra.. han er veldig lei seg (og gråter) fordi han skremte meg slikt..(!) 

Men jeg klarer ikke trøste han når han har skremt meg slik..! 

Så nå ligger han på kjøkkenet og sover, mens jeg ligger i senga.. 

HVA GJØR JEG????

Er så utrolig lei meg for at kvelden endte slikt.. :( 

Anonymkode: 6dfc9...d51

Her hadde det vært kroken på døra for min del. Han er en voldsmann. Men du virker så underkuet allerede så du bryter nok ikke ut av forholdet.

Mine fordommer mot BDSMere blir stadig bekreftet. 

Anonymkode: 81962...ae3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så slik dere ser, så har jeg ikke avsluttet dette forholdet (enda..) :( Jeg ser at han er farlig mtp hans kombinasjon av sjalusi, sinne og voldelige atferd (men dette er faktisk KUN når han drikker..)!  Og jeg vil heller ikke prøve å forsvare han eller ta på meg skylden!! Atferden hans var ikke grei!! Jeg var som sagt veldig redd, og hadde veldig vondt!! 

«Problemet» er bare at når han ikke drikker har han aldri vært i nærheten av å skade/såre meg!! Da et han utrolig god og snill mot meg.. 

Hvordan kan du være så sikker på at dette kun er når han drikker? Har han vært voldelig og truende mot deg før når han har drukket? Dere har ikke kjent hverandre eller vært sammen lenge nok til at du kan være sikker på at dette bare skjer når han drikker. Og hva så om det bare skjer da? Ønsker du å være sammen med en mann du må holde deg unna om han får alkohol innabords? 

At han later til å ha glemt alt sammen, for så å ha en så svak reaksjon når du forteller hva han har gjort, burde skremme deg veldig. For selv om han gråter, ber om unnskyldning og sier det aldri skal skje igjen, så er det en veldig svak reaksjon på det han gjorde. Tenk deg selv hvordan du ville reagert om du våknet dager derpå og ble fortalt at du banket opp kjæresten din og truet med å drepe han. Den svake reaksjonen hans tyder på at dette ikke er første gang. Dermed vil det heller ikke bli den siste. 

Igjen, dere har ikke kjent hverandre lenge nok til at du kan vite at han ikke vil skade deg når han er edru også. Jeg har en eks som truet med å drepe meg også om jeg noen gang var utro mot han. Det skumleste med så sjalu og truende mennesker, er at de lager sin egen virkelighet. De innbiller seg at du har vært utro og nekter å tro deg, og de presser og presser. Kommer du 5 min senere hjem fra jobb, smilte du til en mann som pratet til deg, møter du på en bekjent... Du kommer til å bli psykisk ødelagt om du fortsetter dette forholdet, om du i det hele tatt kommer ut av det i live. Oppførsel som dette blir verre, ikke bedre. Tenk deg det du gikk igjennom nå i helgen, tenk deg at den behandlingen blir verre og verre og verre. Hvilket forhold og liv blir det for deg?

Du bør bryte ut av dette forholdet, ikke vent og tro at dette kommer til å bli bedre. Anbefaler deg å anmelde han. Jeg skjønner at du sliter nå med masse tanker og sjokk, men kom deg vekk fra han og få samlet tankene dine. Gjerne fortell om dette til noen du stoler på, som kan hjelpe deg og støtte deg. Ikke vær alene med han når du gjør det slutt. Møt han offentlig eller ta det over melding, dra hjem på besøk hos noen eller få noen til å være hos deg, få hjelp til å få unna tingene hans osv. Ikke vær alene med han, ikke stol på løftene. Vær så snill, kom deg unna han. 

Anonymkode: dbc23...1c3

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du drar til lege å får all vold dokumentert. Om du ikke anmelder han nå, så blir du å ha beviser for volden senere.

Og når han er så voldelig bare 2 uker inn i forholdet, så tror jeg du skal stole på han når han sier at han kan drepe deg. Han snakket om utroskap, men i går var det nok at du snakket to menn for at han klikket og utøvde vold 3 ganger. Jeg tror alkohol bare er en unnskyldning, og at han lyver om at han ikke husker. Jeg troe denne mannen er farlig og du gambler med eget liv om du fortsetter forholdet.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som særdeles røff dominant kan jeg fortelle deg at dette både er tillitsbrudd mellom dere, lovbrudd (voldtekt) og alt annet enn gjensidig respekt i et forhold eller et sunt (røft) sexliv.

Faen for en kuk.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du velger å fortsette et forhold med denne mannen vil du i verste fall bli drept. I beste fall kommer du til å bli permanent skadet både fysisk og psykisk, og aldri være i stand til å leve et normalt liv noen gang. Hva vil du?

Du må gå nå. Dere har ikke rukket å bli kjent enda, det er nå det er lettest å gå. Og så anmelder du ham.

Anonymkode: 033cd...655

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her.. 

Tenkte jeg skulle fortelle hvordan det gikk videre.. :( Og klarne opp i noen misforståelser.. 

Først og fremst: jeg ble ikke voldtatt! Det var ingen sex involvert i bilde. Kun den voldelige biten og at han ikke stoppet når jeg ba han om d.. 

Iallefall: Etter jeg låste meg ut fra badet var han veldig lei seg for at han hadde skremt meg.. Jeg klarte da ikke å si at det gikk bra, men følte meg trygg nok til å gå å legge meg i senga.. Selv sovnet han ved kjøkkenbordet.. 

Etter en stund hørte jeg et høyt smell, og når jeg gikk for å se- fant jeg han liggende på gulvet med kjøkkenbordet veltet atme seg.. 

Jeg syntes da det var for galt at han skulle sove der, så jeg prøvde å vekke han.. Når jeg da fikk liv i han, er han fortsatt/på nytt(!) sint!! :( 

Han tar tak i armen min, drar meg ned på gulvet, setter seg over meg og slår og kveler meg om hverandre. Han presset ansiktet mitt hardt ned i gulvet, og slår flere ganger mot hodet/tinningen! (Tidligere ganger har han stort sett slått meg på rompa- og det har vært greit..) En gang han slår mot hode hører jeg piping- og har bare lyst å gi opp.. Han kveler også utrolig hardt denne gangen, og da føler jeg hele kroppen bli slapp og tenker et sekund at «nå blir jeg å dø om han ikke stopper..» :( 

Hele tiden mens dette pågår roper jeg at han må stoppe. At det gjør vondt, og at jeg ikke vil mer..! Det virker som at jo mer jeg roper, jo mer irritert blir han.. Jeg prøver å spørre hvorfor han gjør dette! At jeg ikke fortjener dette! Men han bare fortsetter.. På et vist punkt sier han noe om at han ikke liker tanken på at jeg kan ha det bra også uten han.. :( 

Til slutt roer han seg... Jeg sier at jeg er kjæresten hans, og at jeg nå trenger at han er god og snill med meg. At han må gjøre kjærlige ting med meg.. Han roer seg da litt, men jeg merker at han fortsatt er sint.. 

Han begynner å snakke om utroskap, og lurer på hvorfor «kvinner er slik..?» Og jeg svarer at jeg ikke er slik!! 

Han ser da på meg å sier at om jeg er utro, så kommer han til å bli morder.. Han sier at da vil han fortsette å slå, helt til han nesten slår meg i hjel(!!) :( 

Jeg begynner da å gråte stille igjen, og sier at ikke kan si noe slikt, spesielt etter hva han har gjort med meg hele kvelden.. :( Og at jeg blir redd han.. 

Til slutt går vi begge å legger oss i senga.. (Jeg sover nesten ikke noe).. 

Dagen etter våkner vi opp, og han begynner å snakke om kvelden før- og lurer på når vi la oss.. 

Jeg spør om han ikke husker noe fra kvelden før, og han sier nei.. 

Han lurer da på om det skjedde noe, og jeg forteller gråtende hva han gjorde mot meg.. 

Han blir på nytt veldig lei seg, og gjør som dere alle her inne sier- han gråter og sier at det ikke skal skje igjen.. Jeg sier at det kan ikke skje igjen!! 

Så slik dere ser, så har jeg ikke avsluttet dette forholdet (enda..) :( Jeg ser at han er farlig mtp hans kombinasjon av sjalusi, sinne og voldelige atferd (men dette er faktisk KUN når han drikker..)!  Og jeg vil heller ikke prøve å forsvare han eller ta på meg skylden!! Atferden hans var ikke grei!! Jeg var som sagt veldig redd, og hadde veldig vondt!! 

«Problemet» er bare at når han ikke drikker har han aldri vært i nærheten av å skade/såre meg!! Da et han utrolig god og snill mot meg.. 

Men fortsatt så blir jeg så lei meg og redd når jeg tenker tilbake til den natta... 

Anonymkode: 6dfc9...d51

Kjære deg, dette her går ikke.. Dette syns jeg du burde politianmelde og så møter du han aldri igjen. Kjæresten din er livsfarlig..

Anonymkode: 93b80...d4a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS! Les svarene du har fått. Hva forteller de deg? 

Anonymkode: 7ccd6...d55

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære deg, dette her går ikke.. Dette syns jeg du burde politianmelde og så møter du han aldri igjen. Kjæresten din er livsfarlig..

Anonymkode: 93b80...d4a

Gå!!!!!!!!!!dette er galskap!!!! 

Anonymkode: 8a100...e41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper visse personer som har svart i denne tråden skammer seg. 

Anonymkode: ed8c9...332

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.2.2018 den 5.31, AnonymBruker skrev:

Men ila de siste 2 ukene har vi blitt enige om æ være kjærester, noe jeg har vært veldig glad for.. 

Har har hele tiden sagt han er sjalu av seg, men jeg har tenkt at dette skulle ordne seg av seg selv.. 

Men ikveld når vi var ute opplevde jeg en helt ny side med han.. Når jeg snakket med andre menn var det faktisk to tilfeller hvor han enten dro meg  hardt i handleddet, og en gang dunket (!) meg hardt i ryggen, mens jeg snakket med disse..  

Jeg ba han stoppe, jeg ba om pause, men han stoppet ikke. Jeg begynte å gråte å ba han på nytt stoooe, men uten effekt.. Tilslutt sa jeg «stopp-ordet», FLERE GANGER, (noe jeg aldri før har gjort!!), og da Svarer han bare «nei»- og fortsetter!! 

er på døra.. han er veldig lei seg (og gråter) fordi han skremte meg slikt..(!) 

Men jeg klarer ikke trøste han når han har skremt meg slik..! 

Det siste først: nei,det er ikke din oppgave å trøste.

Dette er ikke bra. Noe av det viktigste en Dom må ha, er selvkontroll. Det å bli sjalu, vel, det er greit, men å reagere som han gjør, er ikke greit, Selvkontrollen hans burde slå inn og hinder han i det.

Det som skjer etterpå:
Å gå ut over noens samtykke, har ingen ting med BDSM å gjøre. Å gå ut over samtykke er overgrep. DU må kunne stole 100% på han, og det har han nå bevist at du ikke kan. Det er ingenting sexy med det. Jeg synes han begynner å se mer ut som en føl fyr, overgriper og voldsmann enn en Dominant.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å lest den detaljerte oppdateringen din: din kjæreste er livsfarlig for deg. Han kan drepe deg hvilken dag som helst og det spiller virkelig ingen rolle at han "Er grei edru". Du må vekk og du trenger beskyttelse i etterkant. 

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har merker.. Tydelige merker!! både på rompa, armene, og på overkroppen.. Jeg har bitemerker i nakken og på armen, men ingen merker etter kvelingen.. (så da var det kanskje ikke så hardt..? :( ) 

Når det gjelder slagene mot hode, slo han mest mot tinningen, og der er det hår.. (men jeg kjenner ennå at jeg er øm i hodet og i kroppen..) 

Anonymkode: 6dfc9...d51

Gå på legevakten og få dette dokumentert før merkene forsvinner, anmeld og be besøksforbud. 

Anonymkode: 796ab...0bb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...