AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #41 Skrevet 10. februar 2018 26 minutter siden, CannibalLektor skrev: Eller så kan man slik som meg ha utviklingstraumer, relasjonstraumer og aspergers. Så ser man etterhvert at man har blitt bæsja i hjertet litt for mye så kan rydder opp. I mellomtiden har en fått innsikt i mennesker, samfunn og politikk. Man blir helt likegyldig og bryr seg så utrolig lite. Man ser menneskers intensjoner i øynene før de i det hele tatt har sagt noe. Man ser sår, sorg, depresjoner, mani og sykdom uansett hvor man går. Man ser puppets og flere puppets i politikken, og såkalte eksperter uten empati støtteapparatet som skal hjelpe deg, for de kan ikke relatere emosjonelt til noe de bare har lest om. De vet hvordan de skal håndtere det etter prosedyre. Til slutt sitter man og innser tilværelsens bitterhet. At ingenting betyr noe. At en har vært en idiot. At kvinnfolk flest har blitt gitt alt for mye sosial makt og misbruker den daglig. At mange rike menn kaster sine brødre under bussen for å dra seg selv lenger opp.. Man innser at kjærligheten man handlet etter, de gode tingene man trodde på var en illusjon. Man innser at kjærligheten er død. Og at det bare er tomhet igjen. Eller bitterhet. Da velger jeg bitterhet. Du kan jo velge å GJØRE NOE med ditt eget liv også da, ikke bare krølle deg sammen i offerrollen og spy bittrrheta di ut mot kvinner. Anonymkode: 8e312...e0b
CannibalLektor Skrevet 10. februar 2018 #42 Skrevet 10. februar 2018 Just now, AnonymBruker said: Du kan jo velge å GJØRE NOE med ditt eget liv også da, ikke bare krølle deg sammen i offerrollen og spy bittrrheta di ut mot kvinner. Anonymkode: 8e312...e0b Hæ? Jeg bare ytrer mine meninger og sier de slik jeg se de. På vegne av mange andre samfunnstapere. Dessuten har jeg såpass mye innsikt i ting at jeg vet det vil bli bedre på sikt. Når kvinner sitter igjen og lurer på hvorfor ting er kjipt. Først da vil de søke etter folk som har svarene de søker. Men det er da sånne som meg sitter og flirer seg ihjel. For gjett hva, jeg spyr ikke bitterhet, jeg roper ulv. Er bare at jeg er vandt til å bli latterliggjort og ignorert. For å si det sånn, så var jeg nesten momentant ute og ba folk ta ting litt med ro, og så be damer om å ikke ta #metoo for langt for det ville skade de mer enn det gjorde de godt. Det er ingenting mer deprimerende enn å se det man forutså skje i virkeligheten. I Bergen nå nylig var det nærmest en epidemi med trakassering ute på byen. Flere bedrifter rustet nå opp og tar sine forholdsregler for å slippe problemer med kvinner. Menn trekker seg gradvis vekk. MGTOW kulturen vokser. Altså dette advarte jeg kvinnene om. Men ble anklaget for å spre bitterhet og støtte trakassering. Noe jeg selvsagt ikke gjør. Så mens du bare ser bitterhet, så vit at intensjonen trolig er en annen.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #43 Skrevet 10. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Her kan dere få det ut! Få ut all bitterheten!! Verden er så grusom. Alle er fæle. Alle skal bare lure deg! Kvinner kan ikke ha ekte følelser. Menn kan ikke ha ekte følelser. Alt er bare spill spill spill!!!!!!!!!! Anonymkode: 55a3f...272 Hehehehe... det er jo så herlig gitt å få klage litt på alle de andre som bare er en dritt... Husk at det er de andre som må skjerpe seg ! Anonymkode: f5cc8...d1a 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #44 Skrevet 10. februar 2018 10 minutter siden, CannibalLektor skrev: Hæ? Jeg bare ytrer mine meninger og sier de slik jeg se de. På vegne av mange andre samfunnstapere. Dessuten har jeg såpass mye innsikt i ting at jeg vet det vil bli bedre på sikt. Når kvinner sitter igjen og lurer på hvorfor ting er kjipt. Først da vil de søke etter folk som har svarene de søker. Nettopp. Det var det jeg gjorde da ting ble for vanskelige. Jeg ba om hjelp. Synd om du ikke føler at du kan gjøre det samme. Kjenner meg ikke igjen i den verden du beskriver. Så den får du nesten ta på din egen kappe. Anonymkode: 1fa04...bf2
Gjest NotNaomi Skrevet 10. februar 2018 #45 Skrevet 10. februar 2018 42 minutter siden, CannibalLektor skrev: Eller så kan man slik som meg ha utviklingstraumer, relasjonstraumer og aspergers. Så ser man etterhvert at man har blitt bæsja i hjertet litt for mye så kan rydder opp. I mellomtiden har en fått innsikt i mennesker, samfunn og politikk. Man blir helt likegyldig og bryr seg så utrolig lite. Man ser menneskers intensjoner i øynene før de i det hele tatt har sagt noe. Man ser sår, sorg, depresjoner, mani og sykdom uansett hvor man går. Man ser puppets og flere puppets i politikken, og såkalte eksperter uten empati støtteapparatet som skal hjelpe deg, for de kan ikke relatere emosjonelt til noe de bare har lest om. De vet hvordan de skal håndtere det etter prosedyre. Til slutt sitter man og innser tilværelsens bitterhet. At ingenting betyr noe. At en har vært en idiot. At kvinnfolk flest har blitt gitt alt for mye sosial makt og misbruker den daglig. At mange rike menn kaster sine brødre under bussen for å dra seg selv lenger opp.. Man innser at kjærligheten man handlet etter, de gode tingene man trodde på var en illusjon. Man innser at kjærligheten er død. Og at det bare er tomhet igjen. Eller bitterhet. Da velger jeg bitterhet. Har tenkt mitt av det du poster her.Da tenkte jeg ikke så feil.Du føler deg utilstrekkelig både når det gjelder kvinner og i konkurranse med andre menn.Så sitter du der og skriver ut bitterheten på Kg.Det er trist,men tror ikke at du som mann er alene om det her akkurat.Det er vel lettere å få det ut mot kvinner enn å hevde seg blant sitt eget kjønn.
CannibalLektor Skrevet 10. februar 2018 #46 Skrevet 10. februar 2018 27 minutter siden, AnonymBruker said: Nettopp. Det var det jeg gjorde da ting ble for vanskelige. Jeg ba om hjelp. Synd om du ikke føler at du kan gjøre det samme. Kjenner meg ikke igjen i den verden du beskriver. Så den får du nesten ta på din egen kappe. Anonymkode: 1fa04...bf2 Nei vi lever vel i våre egne bobler. Så heldig du er som er skjermet fra negativitet og smerte? Er det det man kaller priviligert? 27 minutter siden, NotNaomi said: Har tenkt mitt av det du poster her.Da tenkte jeg ikke så feil.Du føler deg utilstrekkelig både når det gjelder kvinner og i konkurranse med andre menn.Så sitter du der og skriver ut bitterheten på Kg.Det er trist,men tror ikke at du som mann er alene om det her akkurat.Det er vel lettere å få det ut mot kvinner enn å hevde seg blant sitt eget kjønn. Så bra du kan være wannabe psykolog. Fakta er at jeg utkonkurrerer de fleste om jeg vil, men det handler ikke om å vinne. For kvinner er det vanskelig å skjønne. No man left behind. Semper Fi.
Gjest NotNaomi Skrevet 10. februar 2018 #48 Skrevet 10. februar 2018 10 minutter siden, CannibalLektor skrev: Nei vi lever vel i våre egne bobler. Så heldig du er som er skjermet fra negativitet og smerte? Er det det man kaller priviligert? Så bra du kan være wannabe psykolog. Fakta er at jeg utkonkurrerer de fleste om jeg vil, men det handler ikke om å vinne. For kvinner er det vanskelig å skjønne. No man left behind. Semper Fi. Trenger strengt tatt ikke å være i nærheten av psykolog for å forstå ting iblant.Du skriver her for å bli lagt merke til,så formål oppnådd.At en ikke lar seg provosere,men skjønner hva som ligger bak må du jo regne med at en del gjør.Resten velger jeg å ikke kommentere.
CannibalLektor Skrevet 10. februar 2018 #49 Skrevet 10. februar 2018 Just now, NotNaomi said: Trenger strengt tatt ikke å være i nærheten av psykolog for å forstå ting iblant.Du skriver her for å bli lagt merke til,så formål oppnådd.At en ikke lar seg provosere,men skjønner hva som ligger bak må du jo regne med at en del gjør.Resten velger jeg å ikke kommentere. Jeg kjeder meg. Dette er tidsfordriv.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #50 Skrevet 10. februar 2018 17 minutter siden, CannibalLektor skrev: Nei vi lever vel i våre egne bobler. Så heldig du er som er skjermet fra negativitet og smerte? Er det det man kaller priviligert? Nei, men jeg vet hvordan jeg skal takle det når jeg føler på det. Jeg tror det er det man kaller normalt. Anonymkode: 1fa04...bf2
Gjest NotNaomi Skrevet 10. februar 2018 #51 Skrevet 10. februar 2018 6 minutter siden, CannibalLektor skrev: Jeg kjeder meg. Dette er tidsfordriv. På hvilken måte gjør det saken bedre egentlig?
CannibalLektor Skrevet 10. februar 2018 #52 Skrevet 10. februar 2018 Just now, NotNaomi said: 3 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, men jeg vet hvordan jeg skal takle det når jeg føler på det. Jeg tror det er det man kaller normalt. Anonymkode: 1fa04...bf2 Ja men ikke alle er normale 😉 Videre kjenner du ikke denne verden jeg beskriver, for du nekter titte ned og faktisk observere de under deg.
CannibalLektor Skrevet 10. februar 2018 #53 Skrevet 10. februar 2018 1 minutt siden, NotNaomi said: På hvilken måte gjør det saken bedre egentlig? Vil jeg ha oppmerksomhet så søker jeg den his andre mennesker som faktisk betyr noe, eller oppsøker kompiser som forstår meg. Dessuten føles det godt å være bitter. Bedre enn likegyldig ihvertfall.
Gjest N-Nøff Skrevet 10. februar 2018 #54 Skrevet 10. februar 2018 Tiden leger alle sår. Hvis du er bitter, har du bare ikke levd lenge nok.
Gjest NotNaomi Skrevet 10. februar 2018 #55 Skrevet 10. februar 2018 1 minutt siden, CannibalLektor skrev: Vil jeg ha oppmerksomhet så søker jeg den his andre mennesker som faktisk betyr noe, eller oppsøker kompiser som forstår meg. Dessuten føles det godt å være bitter. Bedre enn likegyldig ihvertfall. Vet ikke om du forventer at jeg skal tro deg? Og hvis du kun har valget om enten å være bitter eller likegyldig,så ok.Like fullt trist da.
CannibalLektor Skrevet 10. februar 2018 #56 Skrevet 10. februar 2018 23 minutter siden, NotNaomi said: Vet ikke om du forventer at jeg skal tro deg? Og hvis du kun har valget om enten å være bitter eller likegyldig,så ok.Like fullt trist da. Er en naturlig konsekvens av den hjelpen jeg har fått fra de rundt. Er enten de to, eller det å ta livet mitt, noe jeg har sluttet å tenke på eller planlegge å utføre. Er heller bedre å la tiden gjøre det som trengs og så bare dø.
Gjest NotNaomi Skrevet 10. februar 2018 #57 Skrevet 10. februar 2018 7 minutter siden, CannibalLektor skrev: Er en naturlig konsekvens av den hjelpen jeg har fått fra de rundt. Er enten de to, eller det å ta livet mitt, noe jeg har sluttet å tenke på eller planlegge å utføre. Er heller bedre å la tiden gjøre det som trengs og så bare dø. Ikke bra.Det er jo trist å lese,men du kan jo prøve å være litt hyggeligere og ikke vise så mye kvinneforakt.Kan jo ikke bli verre av det uhvertfall.
CannibalLektor Skrevet 10. februar 2018 #58 Skrevet 10. februar 2018 (endret) 5 minutter siden, NotNaomi said: Ikke bra.Det er jo trist å lese,men du kan jo prøve å være litt hyggeligere og ikke vise så mye kvinneforakt.Kan jo ikke bli verre av det uhvertfall. Jeg har generelt forakt mot mennesker. Litt mer mot kvinner. Ikke fordi de har gjort noe eller gjør noe spesifikt mot meg, men på grunn av hvor destruktivt mange av holdningene deres er. De svikter sine egne medsøstre. Jeg holder meg for det meste unna mennesker. Kommer aldri noe godt ut av det Endret 10. februar 2018 av CannibalLektor
Gjest NotNaomi Skrevet 10. februar 2018 #59 Skrevet 10. februar 2018 9 minutter siden, CannibalLektor skrev: Jeg har generelt forakt mot mennesker. Litt mer mot kvinner. Ikke fordi de har gjort noe eller gjør noe spesifikt mot meg, men på grunn av hvor destruktivt mange av holdningene deres er. De svikter sine egne medsøstre. Jeg holder meg for det meste unna mennesker. Kommer aldri noe godt ut av det Hvem er "kvinner"og hvem er "medsøstrene"?
CannibalLektor Skrevet 10. februar 2018 #60 Skrevet 10. februar 2018 4 minutter siden, NotNaomi said: Hvem er "kvinner"og hvem er "medsøstrene"? De som setter de sosiale føringene og utøver den sosiale makta. Medsøstrene er de som velger å følge, men blir sviktet fordi kvinnene på topp tenker på seg selv og sine.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå