Gå til innhold

ER SÅ BITTER!!!!!!!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

😘😘❤️ du også.  😘

Anonymkode: 8e312...e0b

Tusen takk anonym! Ser du, ikke vanskelig å være snill 😘😘

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Vera skrev:

Hihihi, nei 😘😘😘😘❤️❤️❤️😉😍😆😘😘 

Skrevet

Ps: ☝🏼 :filer:Dette er hva bitterhet gir deg.. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ps: ☝🏼 :filer:Dette er hva bitterhet gir deg.. 

Jeg syns du var mye mer sjarmerende når du ikke virket så bitter 😍😍

Skrevet

:sno::kjempesinna::rasende::rasende::rasende::rasende::krangle::krangle:

Anonymkode: 55a3f...272

Skrevet
3 minutter siden, Vera skrev:

Jeg syns du var mye mer sjarmerende når du ikke virket så bitter 😍😍

Men du liker jo bitter? 

Ps: «hihihi, kyss kyss». 

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

(Ts)

Jeg er enig i at det er bedre å føle noe i stedet for å føle noe som helst. Og jeg liker usminkede følelser og ekte følerier! Man kan være sint, lei seg, glad, usikker, bitter og happy. Bedre å vise følelser enn å sminke dem bort, ignorere osv

Men likevel er det ikke akkurat så fint når hele verden skal gå rundt å være bitter og forvente helvete på jord hele tiden?

Bedre her enn at jeg knekker moralen til andre i hverdagen og tar fra de lysten til å leve. 

Se på meg som en superskurk: Kaptein Bitterhet 

Skrevet
5 minutter siden, CannibalLektor skrev:Bedre her enn at jeg knekker moralen til andre i hverdagen og tar fra de lysten til å leve. 

Hvorfor kan man ikke heller jobbe med slike negativer følelser fremfor å normalisere dem? Er du bitter og kjip med andre sprer du bare elendigheta videre, og du forsurer andre sin hverdag. Til slutt får du driten i retur. Som illustrert tidligere i tråden. 

Jobb heller med følelsene. Og gå videre. Å være bitter er ikke kult. Hverken for deg eller omgivelsene. 

Vi har nok av menn som er bitter mot kvinner. Kvinner som er bitter mot menn. Konservative som er bitter mot liberale, liberale som er bitter mot konservative. Troende som er bitter mot religiøse, religiøse som er bitter mot troende. Normaliserer man det holder man sirkelen igang. 

Bitterhet er på lik linje som hat: unødvenige og negative følelser. Jobb med dem og gå videre! Mest for din del, men også omgivelsene. 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du liker jo bitter? 

Ps: «hihihi, kyss kyss». 

Nei, det har jeg ikke sagt..jeg har ikke svart på noe whatsoever ifht hi..its all you babe ❤️❤️ 

P.s Så godt humør det er på deg i dag..med latter og hjerter og alt mulig rart :ninuskapus:

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor kan man ikke heller jobbe med slike negativer følelser fremfor å normalisere dem? Er du bitter og kjip med andre sprer du bare elendigheta videre, og du forsurer andre sin hverdag. Til slutt får du driten i retur. Som illustrert tidligere i tråden. 

Jobb heller med følelsene. Og gå videre. Å være bitter er ikke kult. Hverken for deg eller omgivelsene. 

Vi har nok av menn som er bitter mot kvinner. Kvinner som er bitter mot menn. Konservative som er bitter mot liberale, liberale som er bitter mot konservative. Troende som er bitter mot religiøse, religiøse som er bitter mot troende. Normaliserer man det holder man sirkelen igang. 

Bitterhet er på lik linje som hat: unødvenige og negative følelser. Jobb med dem og gå videre! Mest for din del, men også omgivelsene. 

Jobbe med følelser. Du tar det for gitt at alle er kvinnfolk som har gjort det siden de var små. Noen er emosjonelt utviklingshemmede og har utfordringer med følelser. 

Har jobbet med følelser. Resultatet er tomhet/likegyldighet, og det neste bitterhet. 

Hvis jeg kan velge mellom bitterhet og selvhat/depresjon og alt det der, så velger jeg bitterhet 10000/10000 ganger, for heller det enn de andre alternativene

Skrevet
1 time siden, CannibalLektor skrev:

Verden er det den er. Er ikke vits å være bitter, men det er bedre å føle bitterhet enn å ikke føle noe som helst. 

Jeg foretrekker smerte, for å se at jeg lever. Bitterhet funker ikke. Blod derimot... 

Anonymkode: 3793c...244

Skrevet
3 minutter siden, Vera skrev:

Nei, det har jeg ikke sagt..jeg har ikke svart på noe whatsoever ifht hi..its all you babe ❤️❤️ 

P.s Så godt humør det er på deg i dag..med latter og hjerter og alt mulig rart :ninuskapus:

Hihihi jeg er bare som deg, og speiler deg, med masse nuss, hjerter, spydige kommentarer ogsånn. Thihi. Det er vel klassisk passiv aggressiv og bitter adferd. Nuss nuss. 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg foretrekker smerte, for å se at jeg lever. Bitterhet funker ikke. Blod derimot... 

Anonymkode: 3793c...244

Smerte blir man immun mot til slutt. 

Skrevet
23 minutter siden, CannibalLektor skrev:

Bedre her enn at jeg knekker moralen til andre i hverdagen og tar fra de lysten til å leve. 

På KG møter du andre mennesker i hverdagen. De kan komme rett fra jobb å sette seg ned å lese om at alt er bittert, alle er falske, alle er sure og ingenting er dus.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hihihi jeg er bare som deg, og speiler deg, med masse nuss, hjerter, spydige kommentarer ogsånn. Thihi. Det er vel klassisk passiv aggressiv og bitter adferd. Nuss nuss. 

Som sagt, its all you - det er svært sjelden de ikonene blir brukt i mine innlegg. Men, så forbarmet jeg meg over deg da, for du virker som en person som trenger myyyyye kjærlighet og tilpassede tiltak 😘😘 Agressiv? Nuvel, ta deg en titt på dine innlegg som utløste mitt omsorgsbehov for deg ❤️

Skrevet
5 minutter siden, CannibalLektor skrev:

Smerte blir man immun mot til slutt. 

Forskning viser at de som viser følelser minst og er mest "bitre", er de mest sårbare og følelsesfulle.

• Liker 1
Skrevet (endret)
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Forskning viser at de som viser følelser minst og er mest "bitre", er de mest sårbare og følelsesfulle.

Eller så kan man slik som meg ha utviklingstraumer, relasjonstraumer og aspergers. Så ser man etterhvert at man har blitt bæsja i hjertet litt for mye så kan rydder opp. 

I mellomtiden har en fått innsikt i mennesker, samfunn og politikk. Man blir helt likegyldig og bryr seg så utrolig lite. Man ser menneskers intensjoner i øynene før de i det hele tatt har sagt noe. 

Man ser sår, sorg, depresjoner, mani og sykdom uansett hvor man går. Man ser puppets og flere puppets i politikken, og såkalte eksperter uten empati støtteapparatet som skal hjelpe deg, for de kan ikke relatere emosjonelt til noe de bare har lest om. De vet hvordan de skal håndtere det etter prosedyre. 

Til slutt sitter man og innser tilværelsens bitterhet. At ingenting betyr noe. At en har vært en idiot. At kvinnfolk flest har blitt gitt alt for mye sosial makt og misbruker den daglig. At mange rike menn kaster sine brødre under bussen for å dra seg selv lenger opp..

Man innser at kjærligheten man handlet etter, de gode tingene man trodde på var en illusjon. Man innser at kjærligheten er død. 

Og at det bare er tomhet igjen. Eller bitterhet. Da velger jeg bitterhet. 

Endret av CannibalLektor
  • Liker 1
Skrevet
1 time siden, Vera skrev:

1 time siden, Vera skrev:

Hahahaha!! Du er noe helt for deg selv 😘

Kyss, hjerter og sarkastiske bitre utsagn er din egen stil. Du er den første som skriver kyssesmiley i denne tråden. Jeg speiler deg og svarer i samme stil. Så nei «baby» ; «Its all you». 

Skrevet

Oh the irony. Ts fremstår som blodbitter samtidig som h*n rakker ned på alle som er bitre. :ler:

Anonymkode: 5dc13...057

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Her kan dere få det ut! Få ut all bitterheten!! Verden er så grusom. Alle er fæle. Alle skal bare lure deg! Kvinner kan ikke ha ekte følelser. Menn kan ikke ha ekte følelser. Alt er bare spill spill spill!!!!!!!!!! 

:ac:

så¨, så, blir likere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...