Gå til innhold

ER SÅ BITTER!!!!!!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her kan dere få det ut! Få ut all bitterheten!! Verden er så grusom. Alle er fæle. Alle skal bare lure deg! Kvinner kan ikke ha ekte følelser. Menn kan ikke ha ekte følelser. Alt er bare spill spill spill!!!!!!!!!! 

:ac:

Anonymkode: 55a3f...272

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ironi:

ts

• Liker 1
Skrevet

Verden er det den er. Er ikke vits å være bitter, men det er bedre å føle bitterhet enn å ikke føle noe som helst. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, CannibalLektor skrev:

Verden er det den er. Er ikke vits å være bitter, men det er bedre å føle bitterhet enn å ikke føle noe som helst. 

Synes du skal ha dette som sitat under brukeren din. Så alle vet nøyaktig hvem de forholder seg til når de møter deg i en diskusjon: noen som synes det er fint å være bitter, siden det er bedre enn ingenting. 

Anonymkode: 8e312...e0b

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Synes du skal ha dette som sitat under brukeren din. Så alle vet nøyaktig hvem de forholder seg til når de møter deg i en diskusjon: noen som synes det er fint å være bitter, siden det er bedre enn ingenting. 

Okay åssen gjør jeg det? 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, CannibalLektor skrev:

Okay åssen gjør jeg det? 

Aner ikke. Men kanskje du kan skifte nick til «BitterMann». Eller enda bedre «BitterGutt», du er vel mer «gutt» enn «mann»..? Da finner du bare tråden under «tilbakemelding til forumet» eller nosånt, og ber om nick endring. Veldig praktisk for fremtiden, for de som diskuterer med deg. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke. Men kanskje du kan skifte nick til «BitterMann». Eller enda bedre «BitterGutt», du er vel mer «gutt» enn «mann»..? Da finner du bare tråden under «tilbakemelding til forumet» eller nosånt, og ber om nick endring. Veldig praktisk for fremtiden, for de som diskuterer med deg. 

Ble det lite på deg i går..?

Skrevet
1 minutt siden, Vera skrev:

Ble det lite på deg i går..?

Du kan jo skifte nick til «BitterDame»..? :) 

• Liker 3
Skrevet

Bitterhet er for tapere.

Anonymkode: 15704...775

• Liker 1
Skrevet

Bitterhet er for tapere.

Anonymkode: 15704...775

Neida, @Vera og @CannibalLektor synes det er supert å være bitter. «Bedre å være bitter enn ingenting» (sitat fra sistnevnte) :) 

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo skifte nick til «BitterDame»..? :) 

Neh..men jeg skjønner ikke hvorfor du går på brukeren på den måten du gjør? H*n svarte på et spørsmål, og deretter bombarderer du han med..ja..bitterheten din? Jeg skjønner at det noen ganger kan være vanskelig å holde seg saklig i diskusjoner, men at det skulle være et problem i denne tråden, det skjønner jeg ikke helt 🤔 Eneste jeg får ut av svaret du gir h*n er at du er et veldig bittert menneske ☺️

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes også det er bedre å føle litt bitterhet i ny og ne, enn å ikke føle noe som helst. Å være "likeglad" kan jo ikke være bra for noen... Men å la bitterhet ødelegge for seg, er jo heller ikke bra. Viktig å kunne legge ting bak seg, og gå videre....:)

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Vera skrev:

Neh..men jeg skjønner ikke hvorfor du går på brukeren på den måten du gjør? H*n svarte på et spørsmål, og deretter bombarderer du han med..ja..bitterheten din? Jeg skjønner at det noen ganger kan være vanskelig å holde seg saklig i diskusjoner, men at det skulle være et problem i denne tråden, det skjønner jeg ikke helt 🤔 Eneste jeg får ut av svaret du gir h*n er at du er et veldig bittert menneske ☺️

Har du PMS? «Bombarderer».. skrev to svar. Tror noen trenger kuk? 😉😉😉😉 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du PMS? «Bombarderer».. skrev to svar. Tror noen trenger kuk? 😉😉😉😉 

Allikevel har de to svarene dine overskygget meningen med tråden totalt 😀 Kanskje det er du som er i mangel av noe? 

Skrevet
Akkurat nå, Vera skrev:

Allikevel har de to svarene dine overskygget meningen med tråden totalt 😀 Kanskje det er du som er i mangel av noe? 

Elsker dramaqueen svarene. Bittherhet at work! :) You go girl! 

Skrevet
28 minutter siden, CannibalLektor skrev:

(Ts)

Jeg er enig i at det er bedre å føle noe i stedet for å føle noe som helst. Og jeg liker usminkede følelser og ekte følerier! Man kan være sint, lei seg, glad, usikker, bitter og happy. Bedre å vise følelser enn å sminke dem bort, ignorere osv

Men likevel er det ikke akkurat så fint når hele verden skal gå rundt å være bitter og forvente helvete på jord hele tiden?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Elsker dramaqueen svarene. Bittherhet at work! :) You go girl! 

Hahahaha!! Du er noe helt for deg selv 😘

Skrevet
10 minutter siden, Solstråla74 skrev:

Synes også det er bedre å føle litt bitterhet i ny og ne, enn å ikke føle noe som helst. Å være "likeglad" kan jo ikke være bra for noen... Men å la bitterhet ødelegge for seg, er jo heller ikke bra. Viktig å kunne legge ting bak seg, og gå videre....:)

Om man ikke ser at bitterhet er negativt og langt verre enn likegyldighet er man ukritisk og relativt naiv. Kommer lite godt uttav bitterhet. Men netttrollene som er kjipe og stygge 24/7 synes såklart det er kult å være bitter. Bare fint å se at de har såpass selvinnsikt at de er ærlige. Når de spyr bitterhet på andre får de jo bitterhet i retur. Så la dem nyte bitterheta og alt det den bringer tilbake til dem :alice:

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Vera skrev:

😘😘❤️ du også.  😘

Skrevet
4 minutter siden, Vera skrev:

Hihihi, du er morsom 😘😘😘😘❤️❤️❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...