Gå til innhold

Gregors kafe AS (åpent fra kl 10-21)


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Gjest Gregor Clegane

Viktig melding:

Vi i Gregors kafe AS har gleden av å meddele at vi har åpent også i påsken. Her det det gode muligheter for et avbrekk i en ellers så festlig påske!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra! Da kommer jeg nok innom av og til. Blir mye ordning på bakrommene denne påska, så jeg skal
ta meg av alle vareleveransene, sortering, rydding og vedlikehold der. Noen som melder seg frivillig
til kjøkkentjeneste og smilende omsorgsfull kundebehandling? >>> :biggrin: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver og en av stedets flotte gjester får med seg et valgfritt dekorert egg i dag. 
               220px-UkiePysanky2006.jpg Vi har malt i ledige stunder, med tungen snorrett i munnen. 
Jeg har lett etter et sånn ekstra stort sjokoladepåskeegg med strø på.., men det er ikke å finne lengre.
Kanskje dobbelt (eller litt til) så stort som et vanlig hønseeggstørrelse. Merkelig at eggene blir litt borte
mens "påskepølser med strø på" er over alt. Jeg vil lete litt til før jeg kapitulerer og kjøper noe fra
Anthon Berg; tre veldig mørke sjokoladeegg uten strø. Der er jeg sikker på at det smaker vidunderlig. :rodmer: 
xlgodis-972560-ab-marcipan_g.jpg
Greit å ha litt godisskåler stående helt gratis på bordene i cafèen så gjester får en liten søt velkomst. :jepp: 
                       viewImg.php?itemid=17057&version=1&type=
Jeg kunne faktisk veldig godt ha tenkt meg å være smaker (helt særriøst altså!) hos en sjokoladefabrikk
og er nok helt sikkert nokså alene om å kunne ofre meg for en god smaks skyld. :jolie: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"  jeg fikk nemlig gå hit helt alene

  for å spise maten go'e og pene.

   jeg fikk en penge av jærri'n min

  for til å spise til jeg blir helt stinn.    

Sååeeh bring it åånn   :spise:  "      - S.T.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hver og en av stedets flotte gjester får med seg et valgfritt dekorert egg i dag. 
               220px-UkiePysanky2006.jpg Vi har malt i ledige stunder, med tungen snorrett i munnen. 
Jeg har lett etter et sånn ekstra stort sjokoladepåskeegg med strø på.., men det er ikke å finne lengre.
Kanskje dobbelt (eller litt til) så stort som et vanlig hønseeggstørrelse. Merkelig at eggene blir litt borte
mens "påskepølser med strø på" er over alt. Jeg vil lete litt til før jeg kapitulerer og kjøper noe fra
Anthon Berg; tre veldig mørke sjokoladeegg uten strø. Der er jeg sikker på at det smaker vidunderlig. :rodmer: 
xlgodis-972560-ab-marcipan_g.jpg
Greit å ha litt godisskåler stående helt gratis på bordene i cafèen så gjester får en liten søt velkomst. :jepp: 
                       viewImg.php?itemid=17057&version=1&type=
Jeg kunne faktisk veldig godt ha tenkt meg å være smaker (helt særriøst altså!) hos en sjokoladefabrikk
og er nok helt sikkert nokså alene om å kunne ofre meg for en god smaks skyld. :jolie: 

Jeg kan hjelpe deg å smake! :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

large-milk-chocolate-spring-flowers-egg-

Se på det påskeegget da!!! :sjokkert:

Sjekk størrelsen i forhold til koppen, det er jo gigantisk! :bond:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk lyst til å ta på det egget, Rumle. Akkurat som et kunstprosjekt og sånne må jeg alltid ta på, 
selv om det ikke er lov. :ninja: 
 

35 minutter siden, Jerry Lee skrev:

 "jeg fikk en penge av jærri'n min for til å spise til jeg blir helt stinn. Sååeeh bring it åånn "   - S.T.

Du må ha fått en fryktelig stor penge om den skal betale for alle godsakene som du liker aller best. :lur: 

17 minutter siden, Rumle skrev:

Jeg kan hjelpe deg å smake! 

Takk, O søster i gledens nød. :nigo: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Rumle skrev:

large-milk-chocolate-spring-flowers-egg-

Se på det påskeegget da!!! :sjokkert:

Sjekk størrelsen i forhold til koppen, det er jo gigantisk! :bond:

 

Drit i lammelår...det der lever du på hele påska.   :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

 

Du må ha fått en fryktelig stor penge om den skal betale for alle godsakene som du liker aller best. :lur: 

 

"  Ja-ah en penge med 3 rundinger på. Schwær penge det vel? Hæ?  :klo:  "   -  S.T.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joo...det er en bra start jaffal, lille venn. :fnise:  Holder til en god forrett.
Her kommer selveste pascal med formkaker til oss...
                Cake-au-citron_pascal468.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Catalina Culès skrev:

:takke:

Lyst på lammelår?

Relatert bilde

Ja, så klart.  Nydelig mat det.  :spise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du gjør som meg...lar være å skrelle potetene.  Jævlig bra.  😀

Endret av Jerry Lee
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Joo...det er en bra start jaffal, lille venn. :fnise:  Holder til en god forrett.
Her kommer selveste pascal med formkaker til oss...
                Cake-au-citron_pascal468.jpg

Ok jeg melder meg frivillig til å hjelpe å smake på disse også! *uselvisk* :sleep:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...