An0nymBruker Skrevet 11. februar 2018 #101 Del Skrevet 11. februar 2018 (endret) 11 minutter siden, fiole skrev: Helt fantastisk Jeg har jo fått med meg at de lager fiol iskrem og undrer meg litt over hvilken smak det er. Jeg har heller aldri smakt fioler. Det er vel kun pynten som smaker fiol på disse kakene, tror jeg. Jeg ordnet en kopp kaffe til deg om du vil ha, værsågod Jeg skal se om jeg finner oppskriftene til kakene. (Jeg leste feil, og trodde at du hadde smakt fiol-is, @fiole) Endret 11. februar 2018 av An0nymBruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 11. februar 2018 #102 Del Skrevet 11. februar 2018 Jeg fant ikke oppskriftene @fiole, men det så ut til at kakene er ordinære kaker, og at det kun er pynten som er med fioler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 11. februar 2018 #103 Del Skrevet 11. februar 2018 Takk for laget alle sammen, og ha en fin søndag Vi sees 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. februar 2018 #104 Del Skrevet 11. februar 2018 Et kjapt bilde fra peiskroken vår. Snakkes plutselig, An0! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 11. februar 2018 #105 Del Skrevet 11. februar 2018 26 minutter siden, An0nymBruker skrev: Jeg fant ikke oppskriftene @fiole, men det så ut til at kakene er ordinære kaker, og at det kun er pynten som er med fioler. Du verden, Takk for det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 11. februar 2018 #106 Del Skrevet 11. februar 2018 18 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Et kjapt bilde fra peiskroken vår. Snakkes plutselig, An0! Så koselig det ser ut Vi sees 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 11. februar 2018 #107 Del Skrevet 11. februar 2018 1 minutt siden, fiole skrev: Du verden, Takk for det Vi sees 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. februar 2018 #108 Del Skrevet 11. februar 2018 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 11. februar 2018 #109 Del Skrevet 11. februar 2018 (endret) 13 minutter siden, fiole skrev: Du verden, Takk for det Jeg kom på en ting. Denne har smak av fiol og salmiakk (Läkerol Salvi er Läkerol-familens nest største variant! Smaken er en fin balanse av fiol og salmiakk), og det finnes kanskje andre pastiller/ drops el.l. som har smak av kun fiol, slik at man kan kjenne hvordan fiol smaker. Jeg fikk lyst til å smake fiol-is som du fortalte om, det er sikkert godt Endret 11. februar 2018 av An0nymBruker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 11. februar 2018 #110 Del Skrevet 11. februar 2018 (endret) 10 minutter siden, fiole skrev: Du verden, Takk for det Kanskje @Rumle og @Frøkensina kan dyrke og kandisere noen fioler til oss? Jeg kom over en oppskrift her, på Verdens beste sitronkake med to typer villtimian og kandiserte blomster! @fiole https://norgesbestebakst.no/oppskrifter/2015/823-sitronkake-med-timian-og-kandiserte-fioler Ha en fin søndag alle sammen Endret 11. februar 2018 av An0nymBruker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 11. februar 2018 #111 Del Skrevet 11. februar 2018 29 minutter siden, An0nymBruker skrev: Jeg kom på en ting. Denne har smak av fiol og salmiakk (Läkerol Salvi er Läkerol-familens nest største variant! Smaken er en fin balanse av fiol og salmiakk), og det finnes kanskje andre pastiller/ drops el.l. som har smak av kun fiol, slik at man kan kjenne hvordan fiol smaker. Jeg fikk lyst til å smake fiol-is som du fortalte om, det er sikkert godt Da liker jeg fiol veeeeldig godt for den har jeg spist mye av 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 11. februar 2018 #112 Del Skrevet 11. februar 2018 Akkurat nå, fiole skrev: Da liker jeg fiol veeeeldig godt for den har jeg spist mye av Så bra Jeg synes også at de pastillene er veldig gode 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. februar 2018 #113 Del Skrevet 11. februar 2018 Jeg pleier å ha de som er i større pakninger og de legges oppå hverandre i en STOR pastill...og varer lenge. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. februar 2018 #114 Del Skrevet 11. februar 2018 Skal det være litt helt fryktelig, grusomt god sjokolade anyone? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 11. februar 2018 #115 Del Skrevet 11. februar 2018 Jeg har funnet opp en ny rett, pizza-burger, noen som vil prøvesmake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 11. februar 2018 #116 Del Skrevet 11. februar 2018 13 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Skal det være litt helt fryktelig, grusomt god sjokolade anyone? Den har ikke jeg sett før!!!!!!!!! Det blir jo livsfarlig det 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. februar 2018 #117 Del Skrevet 11. februar 2018 1 minutt siden, fiole skrev: Den har ikke jeg sett før!!!!!!!!! Det blir jo livsfarlig det Langtifra. Dette fremmer livsglede såvidt jeg kan bedømme det. Den burgeren derimot, får tarmtottene mine til å gjemme seg... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 11. februar 2018 #118 Del Skrevet 11. februar 2018 Så det er en lakrisgutt (a) som må til 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 11. februar 2018 #119 Del Skrevet 11. februar 2018 Når jeg skal fremme min livsglede går det i tyrkisk pepper. Jeg kikket etter Nero på butikken forrige dagen men den er visst ute nå, fant ikke i sotimentet deres. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. februar 2018 #120 Del Skrevet 11. februar 2018 Namnam! Dette ender vel med at jeg må i butikken til sist.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå