Gå til innhold

Kielferga- langt å gå i land?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi skal med Kiel-ferga med en 3-åring. Vi har i grunn sluttet med vogn, men er det langt å gå for en 3-åring fra båten og til det shoppingsenteret når man kommer i land? 

Lurer også på om man får kjøpt badebleie på badelandet, eller om man må kjøpe dette hjemme før man reiser. 

Anonymkode: 41210...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi skal med Kiel-ferga med en 3-åring. Vi har i grunn sluttet med vogn, men er det langt å gå for en 3-åring fra båten og til det shoppingsenteret når man kommer i land?

Anonymkode: 41210...fb9

Sophienhof? Svært kort  (200 m) dersom båten legger til på vestsida av die Hörn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, femme_folle skrev:

Sophienhof? Svært kort  (200 m) dersom båten legger til på vestsida av die Hörn.

Ok, takk! Det var jo ikke langt :) Usikker på hvor båten legger til 

Anonymkode: 41210...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok, takk! Det var jo ikke langt :) Usikker på hvor båten legger til 

Anonymkode: 41210...fb9

Er bare å titte her:

https://www.google.no/maps/place/Kiel,+Tyskland/@54.3417317,9.9855928,11z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x47b2560d8fee97ad:0x4248963c6580320!8m2!3d54.3232927!4d10.1227651

 

God tur!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så langt å gå, kanskje 5-10 minutter med en 3 åring :-)

Vi hadde med badebleie, tror ikke vi fikk tilbud om det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ok, takk! Det var jo ikke langt :) Usikker på hvor båten legger til 

Anonymkode: 41210...fb9

Dere kommer vel fra Oslo og da legger den til på østsiden. Og dere må krysse en slik potonggangbro over indre havn. Så er et lite stykke og gå. Men 15 min tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er et stykke å gå ja. Som en over her sier så tar det i vert fall 15 minutter å gå. Så 200 meter som en annen sier er ikke tilfelle. Jeg synes jeg gikk ganske lenge bare for å komme ut av selve båthavna, og så var det et godt stykke å gå i byen også. Jeg hadde tatt med en vogn/tralle til barnet.

Anonymkode: 9532a...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på treåringen hvordan det går, vil jeg tro ;)

Det er ikke veldig langt, men det tar jo en stund... Man trasker egentlig omtrent like lenge inne i disse "tunnelplattformene" fra båten som utenfor. Ikke fullt så ille, men det tar en stund. 

Hvis du har en treåring som kan risikere å slå seg vrang og som vil godta å sitte i en trille ville jeg nok tatt med en sammenleggbar... Heller en fornøyd unge i vogn enn å måtte krangle/lokke/diskutere for å komme dit man vil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...