Gå til innhold

OL 2018


Angelheart2

Anbefalte innlegg

Norge nekter å sette ny gullrekord, stående på 13 når Kalla vinner i morgen.

Anonymkode: 170ca...a6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sverige skjøt fantastisk under vanskelige vindforhold, derfor vant de.

På det norske laget var det kun yngstebror Bø som presterte et godt løp, helt feil å kun skylde på Svendsen, den siste skytingen til svensken var glimrende slik det blåste. Birkeland sprakk på sin etappe, noe Bjøntegaard neppe hadde gjort (men kunne fått problemer på stående), og eldstebror Bø rotet på standplass, de har like stor del av «skylden» for at det «bare» ble sølv.

Fortjent seier til svenskene.

Anonymkode: 170ca...a6e

Har ikke kun lagt skylden på Svendsen. Jeg snakket om forventninger, og skrev at jeg forventet at Svendsen kom til å ødelegge, slik jeg blitt vant til at han ofte gjør. At de andre skyter seg vekk, var en større overraskelse, men jeg ble glad for sølvet, jeg. Hadde ikke forventet noe medalje, egentlig. Svenskenes gull har jeg ikke nevnt med et ord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte å forsove meg. Sov som en stein, men jeg gikk tydeligvis ikke glipp av noe :dry: Håper vi tar gull i morgen da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad jeg ikke sto opp tidlig for å se, dette var heller skuffende greier. Artig å se finnen gå så godt, da. Får håpe på en bedre dag for kvinnene i morgen. 

Anonymkode: 7b883...1f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Ester Ledecka er nå historisk første kvinne som har vunnet gull i 2 forskjellige idretter i Vinter OL. Super-G og parallellstorslalåm på snowboard. Hun er den første siden Johan Grøttumsbråten i 1928 som vinner gull i 2 forskjellige idretter i Vinter OL. Thorleif Haug gjorde det også i 1924. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Balian de Ibelin skrev:

Ester Ledecka er nå historisk første kvinne som har vunnet gull i 2 forskjellige idretter i Vinter OL. Super-G og parallellstorslalåm på snowboard. Hun er den første siden Johan Grøttumsbråten i 1928 som vinner gull i 2 forskjellige idretter i Vinter OL. Thorleif Haug gjorde det også i 1924. 

Er vel noen av de samme egenskaper som behøves, og nivået i parallellstorslalåm er vel ikke all verden.

Sterkere å være landslagsspiller i fotball samtidig som man er i verdenstoppen i sjakk slik en viss nordmann har vært. Eller verdens beste skihopper kombinert med å senere bli toppscorer for Rosenborg og vinne serien/cupen slik en annen var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.2.2018 den 14.13, AnonymBruker skrev:

Katastrofe OL for Norge. bare 13 gull og 35 medaljer til sammen.

Anonymkode: 886f5...70a

Dette har vært vårt beste OL noensinne og det er helt utrolig du klarer å lire fra deg noe sånt. Hvis du virkelig mener det, så har jo alle OL vi har deltatt i vært katastrofe OL da, men tror du bare troller :)

Nå må vi krysse fingrene for at Marit Bjørgen tar gull i morgen! :duskedame: Har ikke fått sett så mye på OL, men må få det med meg i morgen tidlig :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russisk mål når det er 0.5 sekund igjen av første periode. Forsmak på hva som kommer.

Anonymkode: 1f2f0...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Russisk mål når det er 0.5 sekund igjen av første periode. Forsmak på hva som kommer.

Anonymkode: 1f2f0...28e

De har brukt opp all sin energi, alle spillerne. De ser slitne ut. Tyskerne snurrer de rundt og rundt. Tyskland leder 3-2 og to og et halvt minutt igjen.

Anonymkode: 3e69d...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2:11 igjen og en russisk utvisning. Håper Tyskland knuser dem totalt nå!

Anonymkode: 3e69d...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filler'n! Russerne klarte å skore, ved å ta ut målvakten og spille fem mot fem likevel. Filler'n!

Anonymkode: 3e69d...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Milde himmel for en tredjeperiode. Tyskland gir vekk gullet ett minutt før slutt. Ser russerne ta denne i sudden etter en real skyllebøtte fra Znarok.

Anonymkode: 1f2f0...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filler'n! Tysk utvisning i overtid. :( Den som setter det første målet har vunnet kampen, for de som ikke er kjent med hockey.

Anonymkode: 3e69d...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja! Tyskland tapte og Bjørgen leder! Da går Norge mot å bli beste nasjon!

Anonymkode: 170ca...a6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overlegent. Håper Mannit kler av seg og flekser musklene når de andre kommer inn i mål

Anonymkode: 170ca...a6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Filler'n! Tysk utvisning i overtid. :( Den som setter det første målet har vunnet kampen, for de som ikke er kjent med hockey.

Anonymkode: 3e69d...602

Du ønsket at Tyskland skulle vinne og gå forbi Norge som beste nasjon?! Quisling-tendenser her!

Anonymkode: 170ca...a6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...