Gå til innhold

OL 2018


Angelheart2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei nei nei! Forferdelig å se Emil skyte. Men skal vel være fornøyd med sølv. 

Anonymkode: cf0fd...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaah vi hadde en sjanse på gull, men sølv er bedre enn ingenting da. Glad verken Frankrike eller Tyskland vant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde overhodet ingen medaljeforventninger på skiskytingen i dag, så sølv var en hyggelig overraskelse! Men at Svendsen kom til å kødde det til på en eller annen måte, det satt jeg dessverre bare og ventet på...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, bopera skrev:

Jeg hadde overhodet ingen medaljeforventninger på skiskytingen i dag, så sølv var en hyggelig overraskelse! Men at Svendsen kom til å kødde det til på en eller annen måte, det satt jeg dessverre bare og ventet på...

Jeg håpet på gull og da hadde vi kanskje fått hvis han ikke bommet på siste skyting 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men helt håpløst å se på ishockeykamp når det er reklame hvert 5 minutt 🙄

Anonymkode: b00cf...209

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt bedre prestert enn kvinnenes fiasko igår. Noe som bare bekrefter det vi alle vet, menn presterer så mye bedre enn kvinner. 

Anonymkode: 82eb6...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Catalina Culès skrev:

Ja, huff, neste OL kan de bare holde seg hjemme...:sarkasme:

Ironisk nok er det nettopp det jeg skrev i en melding på FB til hun Ingrid som ødela for oss alle. Neste OL kan du bare holde deg hjemme.

Anonymkode: 82eb6...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Trollmora skrev:

Syns Birkeland gjorde en helt OK etappe, men 3 bom for Tarjei på første skyting?! 

Ja bra av Birkeland, tullete av Tarjei, men dessverre har han også et par sånne stafetter bak seg. Var enda godt at han akkurat unngikk strafferunde. Vet ikke helt hva jeg skal si om Svendsen. Det var rett og slett kjempeleit å få en Sotchi-reprise når han fikk ny tillitt. Han burde ikke gå flere ankeretapper etter dette, noen sinne. På en annen side er jeg glad for at det var Sverige som tok gullet og ikke Tyskland, og at det i minste ble sølv og ikke 4.plass som sist gang. Tarjei trengte en medalje nå, selv om det burde ha vært gull.

Endret av missmcbeal
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Balian de Ibelin
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fortsatt bedre prestert enn kvinnenes fiasko igår. Noe som bare bekrefter det vi alle vet, menn presterer så mye bedre enn kvinner. 

Anonymkode: 82eb6...3b5

4 plass er ikke fiasko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

i dag har det største mirakelet i Is Hockey skjedd siden USA slo Sovjet i 1980.

Tyskland slo Canada 4-3 i semifinalen og skal spille finalen.

Så Tyskland vil få sin første medalje i Hockey siden 1932 da de tok bronse.

 

De møter utøvere fra Russland i finalen.

Endret av Balian de Ibelin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ironisk nok er det nettopp det jeg skrev i en melding på FB til hun Ingrid som ødela for oss alle. Neste OL kan du bare holde deg hjemme.

Anonymkode: 82eb6...3b5

Ja, for det er jo bra at du må trykke henne enda mer ned. 4 plass er ingen fiasko og synes du er ufyselig når du ber henne om å holde seg hjemme. Hadde du sagt det samme om hun var datteren din? "Du ødelag for oss alle, så du kan bare holde deg hjemme under neste OL!" Vi skal støtte våre landsmenn og ikke trykke de ned. Skjerpings! 

Anonymkode: b00cf...209

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...