Gå til innhold

Visuelle favoritt sexstilling?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, WubWub skrev:

https://sexinfo101.com/positions/missionary/open-missionary?set=man-on-top

https://sexinfo101.com/positions/doggystyle/facedown-doggy?set=rear-entry

1) Fordi det er underdanig når ei kvinnen sprer bena å lar seg bli erobret/nedlagt.

2) Fordi det er en sårbar og også underdanig stilling for kvinnen.

 

Jeg liker sex bakfra, men som kvinne må jeg bare si at det ikke gir meg så mye rent visuelt sett, det blir jo gjerne veggen eller madrassen. :fnise: 

Anonymkode: 1c313...969

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg liker sex bakfra, men som kvinne må jeg bare si at det ikke gir meg så mye rent visuelt sett, det blir jo gjerne veggen eller madrassen. :fnise: 

Anonymkode: 1c313...969

Uenig her altså. Som kvinne liker jeg bakfra best, på samme måte som at det er turn on før man ser hverandre kliss nakne. Det er noe med alt man IKKE ser også, men man vet jo hva som skjer. Hvis jeg blir tatt mot en vegg eller madrass tenker jeg mindre på hvordan det ser ut, enn om jeg ser han, og nyter sexen mer. I det minste på en annen måte. Blir mye mer oppmerksom rent fysisk på det som skjer. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker sex bakfra, men som kvinne må jeg bare si at det ikke gir meg så mye rent visuelt sett, det blir jo gjerne veggen eller madrassen. :fnise: 

Anonymkode: 1c313...969

Hehe nei sant nok. Men det er nok allikevel hot å skyte rumpa i været mens man blir tatt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Vackra skrev:

Uenig her altså. Som kvinne liker jeg bakfra best, på samme måte som at det er turn on før man ser hverandre kliss nakne. Det er noe med alt man IKKE ser også, men man vet jo hva som skjer. Hvis jeg blir tatt mot en vegg eller madrass tenker jeg mindre på hvordan det ser ut, enn om jeg ser han, og nyter sexen mer. I det minste på en annen måte. Blir mye mer oppmerksom rent fysisk på det som skjer. 

Slutter meg til denne. Det handler ikke om hva *jeg* ser, men på det mentale bildet jeg får i hodet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, sophhaa skrev:

Slutter meg til denne. Det handler ikke om hva *jeg* ser, men på det mentale bildet jeg får i hodet. 

Men da svarer du jo ikke på spørsmålet i HI, i alle fall ikke slik jeg tolker det. Mentale bilder kan jeg jo ha i alle stillinger og i og for seg hele dagen, spørsmålet forsto jeg konkret. Hva tenner deg visuelt. :) 

Anonymkode: 1c313...969

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misjonær visuelt  pga øyekontakt og brystkassen og armene hans, fysisk pga penis treffer godt inni meg da og legger han seg helt nedtil meg stimulerer skambenet hans klitorisen min og brystkassen hans nipplene mine mens vi kan suge hverandre på halsen, øreflippen eller kysse :)

Syntes også rent visuelt sett at det å sitte på en høy kant som sofakanten, vaskemaskinen eller lignende med sprikende ben mens han står er skikkelig turn on for da får jeg pga vinkelen perfekt utsikt ned til penisen og underlivet mitt og kan se den skli ut og inn mens jeg også har full oversikt over magemusklene, brystkassen og de sterke armene hans. :ninuskapus:

Anonymkode: f89ea...160

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, sophhaa skrev:

Slutter meg til denne. Det handler ikke om hva *jeg* ser, men på det mentale bildet jeg får i hodet. 

Hvem er det du visualiserer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men da svarer du jo ikke på spørsmålet i HI, i alle fall ikke slik jeg tolker det. Mentale bilder kan jeg jo ha i alle stillinger og i og for seg hele dagen, spørsmålet forsto jeg konkret. Hva tenner deg visuelt. :) 

Anonymkode: 1c313...969

I så fall liker jeg posisjoner hvor jeg kan se penisen, f.eks. at jeg ligger på rygg mens han sitter foran eller ligger over men hever seg opp med armene. Hvis jeg har god utsikt så er sånn sakte penetrering skikkelig tennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Misjonær visuelt  pga øyekontakt og brystkassen og armene hans, fysisk pga penis treffer godt inni meg da og legger han seg helt nedtil meg stimulerer skambenet hans klitorisen min og brystkassen hans nipplene mine mens vi kan suge hverandre på halsen, øreflippen eller kysse :)

Syntes også rent visuelt sett at det å sitte på en høy kant som sofakanten, vaskemaskinen eller lignende med sprikende ben mens han står er skikkelig turn on for da får jeg pga vinkelen perfekt utsikt ned til penisen og underlivet mitt og kan se den skli ut og inn mens jeg også har full oversikt over magemusklene, brystkassen og de sterke armene hans. :ninuskapus:

Anonymkode: f89ea...160

Artig å se at jenter også liker og tenner på slikt. Noe av det jeg tenner kraftigst på selv, er å se kuken gli ut og inn av henne. Uansett stilling. Spesiellt sakte 😁 må få kjøpt meg en stol som matcher høyden, så jeg kan bruke den stillingen på sofa/vaskemaskin/stol som du beskriver der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm... Misjonær, spesielt når han sitter på knær i stedet for å ligge oppå meg. Da får jeg sett den fine kroppen hans! :) Samme med cowgirl (favoritt-stilling generelt). Elsker å se på at han ligger og nyter sexen. Eller at vi står inntil en vegg, med han bakfra. Da må det være speil der, ellers får jeg jo ikke sett noe annet enn veggen. Hehe... Der gjelder også doggy. Det er deilig å se på, i et speil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, HarryDotter skrev:

Artig å se at jenter også liker og tenner på slikt. Noe av det jeg tenner kraftigst på selv, er å se kuken gli ut og inn av henne. Uansett stilling. Spesiellt sakte 😁 må få kjøpt meg en stol som matcher høyden, så jeg kan bruke den stillingen på sofa/vaskemaskin/stol som du beskriver der.

Må du stå på stol for å nå opp til vaskemaskinhøyde med penis..? :klo:

Anonymkode: 53c36...c41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, HarryDotter skrev:

Artig å se at jenter også liker og tenner på slikt. Noe av det jeg tenner kraftigst på selv, er å se kuken gli ut og inn av henne. Uansett stilling. Spesiellt sakte 😁 må få kjøpt meg en stol som matcher høyden, så jeg kan bruke den stillingen på sofa/vaskemaskin/stol som du beskriver der.

Stol? 

Anonymkode: 1c313...969

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, HarryDotter skrev:

Artig å se at jenter også liker og tenner på slikt. Noe av det jeg tenner kraftigst på selv, er å se kuken gli ut og inn av henne. Uansett stilling. Spesiellt sakte 😁 må få kjøpt meg en stol som matcher høyden, så jeg kan bruke den stillingen på sofa/vaskemaskin/stol som du beskriver der.

stol for å rekke opp? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, s0la said:

Hmm... Misjonær, spesielt når han sitter på knær i stedet for å ligge oppå meg. Da får jeg sett den fine kroppen hans! :) Samme med cowgirl (favoritt-stilling generelt). Elsker å se på at han ligger og nyter sexen. Eller at vi står inntil en vegg, med han bakfra. Da må det være speil der, ellers får jeg jo ikke sett noe annet enn veggen. Hehe... Der gjelder også doggy. Det er deilig å se på, i et speil. 

Nå fikk jeg lyst til å pule

Anonymkode: eb8f7...ea0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Må du stå på stol for å nå opp til vaskemaskinhøyde med penis..? :klo:

Anonymkode: 53c36...c41

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Stol? 

Anonymkode: 1c313...969

 

57 minutter siden, WubWub skrev:

stol for å rekke opp? 

Er veldig lav 😎 neeeida.....En stol HUN kan sitte i som er høy nok til at jeg kan stå rett og pule, uten å måtte kroke meg sammen som en krabbe for å nå ned til der hun sitter ;)

De fleste normale senger/stoler/sofaer og slikt, er akkurat for lave til at jeg kan stå rett i knærne når hun sitter på dem. You see?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, HarryDotter skrev:

 

 

Er veldig lav 😎 neeeida.....En stol HUN kan sitte i som er høy nok til at jeg kan stå rett og pule, uten å måtte kroke meg sammen som en krabbe for å nå ned til der hun sitter ;)

De fleste normale senger/stoler/sofaer og slikt, er akkurat for lave til at jeg kan stå rett i knærne når hun sitter på dem. You see?

Du er så høy at hun må sitte på en stol oppe på vaskemaskinen for å havne på samme bølgelengde som hoftene dine?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...