Gå til innhold

KONSTANT mas om høyden min!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke høy, du er akkurat på gjennomsnittet for norske kvinner.

Anonymkode: a639e...20a

176 er ikke på gjennomsnittet.

Anonymkode: cb7fb...3b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

176 er ikke på gjennomsnittet.

Anonymkode: cb7fb...3b6

Jo, søk det opp. Hva mener du er snittet for norske kvinner?

Anonymkode: a639e...20a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, søk det opp. Hva mener du er snittet for norske kvinner?

Anonymkode: a639e...20a

Den var 167 i 2013 så tviler på at det har økt så sinnsykt mye på så få år.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bemerk det at han er nok singel pga deb ufine væremåten hans og de stusselige 170 cm hans.

Anonymkode: cb7fb...3b6

Eller be the bigger woman og ikke si noe. :fnise:

Anonymkode: bcc3f...46d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Elaine Marley skrev:

Den var 167 i 2013 så tviler på at det har økt så sinnsykt mye på så få år.

Det er 1.73 som er snittet! 167 er lavt. I utlandet så gjetter de gjerne norsk på meg, eller når jeg sier jeg er norsk så sier de at de ikke er forundret fordi der er kvinner så høye. Men i Litauen eller noe, så er faktisk snittet 185 har jeg hørt.

Anonymkode: 03819...33f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er 1.73 som er snittet! 167 er lavt. I utlandet så gjetter de gjerne norsk på meg, eller når jeg sier jeg er norsk så sier de at de ikke er forundret fordi der er kvinner så høye. Men i Litauen eller noe, så er faktisk snittet 185 har jeg hørt.

Anonymkode: 03819...33f

Kilder på det? Fant ikke noe sånt da jeg søkte, og at du "har hørt" det er ikke en sikker kilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jo, søk det opp. Hva mener du er snittet for norske kvinner?

Anonymkode: a639e...20a

Har du selv søkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en artikkel fra 2016, hvor det sto at 167 var snitthøyden.

Men det er da for alle kvinner, og yngre kvinner er høyere enn eldre.

Min farmor på 174 var et hode høyere enn de andre gamle damene på gamlehjemmet.

Mens jeg er ung og 176, og føler meg som jeg skrev tidligere "over snittet, men innenfor normalområdet". Altså jeg tenker ikke over jeg er noe spesielt høy. Og jeg er ikke enig i hun som skrev at det som kvinne er kjipt å være over 175. For, så sant du er ung, så synes jeg ikke 175 utmerker seg som veldig høyt.

 

Anonymkode: b5165...5c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 172 og får høre fra mange på tinder at jeg er for høy. Det er jo helst av menn mellom 174 og 180. Det har ikke slått dem at det kanskje heller er de som er lave. 

Anonymkode: 93428...966

Eh, nei. 180 cm er ikke lavt. Gjennomsnittshøyden på menn i Norge var i 2008 197,7 cm. Jeg synes heller ikke 174 er veldig lavt...

Anonymkode: 095c1...b19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh, nei. 180 cm er ikke lavt. Gjennomsnittshøyden på menn i Norge var i 2008 197,7 cm. Jeg synes heller ikke 174 er veldig lavt...

Anonymkode: 095c1...b19

179,9 cm, selvsagt. ;)

Anonymkode: 095c1...b19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Tell me about it!

Får DAGLIGE kommentarer, er 158. «Du kan gå med høge hæler og framleis vere lavare enn oss alle, Hahahahah!» «Høyrer deg ikkje, du er så langt nede!» Og alle buksene som er passelige, men for lange i beina. 

Er forresten misunnelig på høgda di, høge jenter er så (jævla) pene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så jævla frekt å kommentere slike ting. Man går da for fader ikke og kommenterer utseende på den måten. Eier de ikke sosiale antenner i det hele tatt? Det er ikke greit å kommeneter om man er lav, høy, tykk, tynn, brun, hvit, eller whatever. Er selv høy å har fått mange kommentarer. Men jeg har aldri kommentert slik til andre.

Anonymkode: 04745...9d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igjen skjedde det. Mann som mener han er 1.85. Bemerker det når jeg reiser meg opp "er du høyere enn meg eller?  Ikke ofte!"  så spør han. Han spør, jeg sier "1.82" og han "jeg er 1.85. Du må være høyere. Gjesp!!!! Er det så jævla nøye om en av oss er to cm høyere.. Huff. Kjedelige folk. 

Anonymkode: 03819...33f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 183 selv, og får jo høre det. Ikke som noe negativt da, enten er det positivt eller så er det bare en konstatering av at jeg er høy og et spørsmål om hvor høy jeg er. Har også møtt de mannfolka som vil måle, og mange av dem innbiller seg at de er noen cm høyere enn de egentlig er ja :fnise: 

Det er litt hinder i dating, men mest selvforskyldt, altså at jeg selv foretrekker menn 180+. Så har litt færre å velge i siden jeg selv velger bort de som er under snittet høye, selv om det jo er en gruppe der også som ikke har noe problemer med eller til og med foretrekker høye kvinner.

Han kompisen din er jo liten til å være mann da, sikkert derfor han er så opptatt av høyden din. Påpeker at det liksom er du som er "unormal", ikke han. Noen lave menn hater jo omtrent høye kvinner, vi er en påminnelse på deres komplekser.

Jeg kommenterer aldri høyden til andre, det er jo mange som er usikre i egne sko. Jeg er det ikke selv så bryr meg ikke veldig når de kommenterer min. 

Anonymkode: 85b4e...265

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er under 150 cm selv og hører det ukentlig hvor lav jeg er, kvinner ofte sier jeg trenger ikke høye hæler fordi jeg blir ikke noe høyere, og noen menn til og med tuller jeg kan gi BJs stående :dry: Skjønner det kan være irriterende.

Endret av kimchi wasabi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Igjen skjedde det. Mann som mener han er 1.85. Bemerker det når jeg reiser meg opp "er du høyere enn meg eller?  Ikke ofte!"  så spør han. Han spør, jeg sier "1.82" og han "jeg er 1.85. Du må være høyere. Gjesp!!!! Er det så jævla nøye om en av oss er to cm høyere.. Huff. Kjedelige folk. 

Anonymkode: 03819...33f

 

5 timer siden, kimchi wasabi skrev:

Er under 150 cm selv og hører det ukentlig hvor lav jeg er, kvinner ofte sier jeg trenger ikke høye hæler fordi jeg blir ikke noe høyere, og noen menn til og med tuller jeg kan gi BJs stående :dry: Skjønner det kan være irriterende.

Mennesker som har behov for å snakke sånn ser jeg på som lite begavet. Skulle tro at voksne visste bedre. Men den gang ei....... Det er ihverfall ikke oss det er noe galt med, enten vi er "for" høye eller lave. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er misunnelig på 1.83. Jeg får mas hele tiden om at jeg er for lav fordi var sammen med en på 2m som hadde store komplekser pga. min vanlige høyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 181 cm selv og kvinne. Hører skjeldent noe om høyden min, og ingen problemer med menn 😊

Anonymkode: e5e29...d14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...