Gå til innhold

Hva skjedde med de dårlige vennene/eksene, etter at dere kuttet dem ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, hva skjedde med dem videre i livet? :) 

Ble de avslørt for det nettopp det de var?

Anonymkode: f1584...3eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle veit hvem hu er og hva hu driver med. Hu egler seg innpå alle som kanskje kan gi hu noe i form av enten billig husrom eller penger, å hu sprer gjerne beina sine for en mann med penger (jepp, golddigger). 

Hu klarer ikke å bo alene, vi delte leilighet en stund men jeg ville flytte, litt fordi jeg ville ha noe eget og litt fordi hu ble mer og mer masete. Kunne ikke dra ut uten henne om kvelden fordi hu var så helvetets husredd å avhengig av å ha noen hos seg 24/7 

Anonymkode: 612f5...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke. Men jeg tror ikke på karma eller at det ikke lønner seg å være rasshøl. Går sikkert bedre med dem enn med meg. 

Anonymkode: 4b5b5...e1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to jeg har kuttet ut ønsker jeg faktisk alt godt. Det høres ut som en floskel. Men der det ei. Jeg kuttet de ut fordi de bare ikke kunne oppføre seg som folk og hadde helt på jorde holdninger til mye. (syns jeg med flere) Ekstremt kritiske og negative. Også til meg og mitt, Ute av stand til å ta kritikk selv eller at noen var uenig i deres valg. Ei heller forsto når jeg fortalte hvordan det føltes å bli utsatt for så mye negativitet om min person. 

Begge to rare valg. Men valgene deres gjør dem ulykkelige. Det var kjipt å se. Jeg vet de antagelig ikke blir lykkelige heller.  For gang på gang tar de dumme valg og biter hode av folk i sinne. Og jeg måtte trekke meg unna for å redde meg selv fra å ikke bli dratt under. 

Ingen av de to evner å se seg selv. At de plager andre med den de er. At valgene de tar gjør at folk trekker seg unna. De er så lei seg og ensomme. Og skjønner ei hvorfor. Det er faktisk trist. Jeg ønsker faktisk med hånde på hjeret at de bagge hadde klart å gjør de forandringe som trengs for å bli lykkelige.

 

 

Anonymkode: 86180...f62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

" (...)hånda på hjerte at de begge klarer  gjøre de forandringer som trengs for å bli lykkelige."

 

Anonymkode: 86180...f62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun jeg kuttet ut endte opp med et ganske stygt samlivsbrudd. Har forstått at hun sliter økonomisk. Hun har tatt kontakt jevnlig i ettertid. Jeg har svart kort og høflig, men holder henne på en armlengdes avstand. Stoler ikke på at jeg kan slippe henne tilbake inn i livet mitt. 

Anonymkode: b518f...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke så mye om de jeg har kvittet meg med. Er ikke interessert i å gå inn på FB profilen eller noe ting. Er bare glad jeg er kvitt de. Eneste jeg vet er at eksen min (som var utro) er forhold og hun er høygravid. Ellers kvittet jeg meg med en venninne som bor i Sverige. Tror hun studerer der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er arbeidsledig, skal snart inn for å sone og venter på en ny rettssak.... :)

Anonymkode: 2487c...8da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hva som skjedde med dem. Ofrer dem ikke en tanke

Anonymkode: 0648a...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kuttet ut en eks, fordi han var utro.

Tror det går bra med ham, dette er flere år siden nå. Hører av og til oppdateringer via felles venner eller FB. Han er i et nytt samboerskap, de skal ha barn og han gjør det også bra i yrkeslivet. Så vidt jeg har hørt, er han trofast nå - har i hvert fall ikke hørt sladder om noe annet.

Det er vel det som er mest vanlig, at det går helt fint med dem. Ting har jo tross alt flere sider, noe jeg selv ser i ettertid. Da jeg kuttet ham ut av livet mitt den gangen var jeg rasende på ham og følte han var tidenes drittsekk. Men for en annen kvinne så kan han jo sikkert være verdens herligste kjæreste. Det er ingen automatikk i at alle andre vil oppleve personen like negativt, eller at han vil bli straffet av karma. 

Anonymkode: 0186f...159

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bare bekreftet hvor heldig jeg var som slapp å ha noe med de å gjøre :) Gjorde et riktig valg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...