Frøkenfryden Skrevet 6. oktober 2023 #19181 Skrevet 6. oktober 2023 Innrømmer at jeg er superentusiastisk hver gang jeg ser Beat for Beat, gjetter og synger på😂 1
Cid Skrevet 6. oktober 2023 #19182 Skrevet 6. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Innrømmer at jeg er superentusiastisk hver gang jeg ser Beat for Beat, gjetter og synger på😂 Og rister med baken? 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 7. oktober 2023 Forfatter #19183 Skrevet 7. oktober 2023 Jeg har sluttet å se beat for beat. Altfor mange unge folk som synger ganske likt der. 2
Cid Skrevet 7. oktober 2023 #19184 Skrevet 7. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Jeg har sluttet å se beat for beat. Altfor mange unge folk som synger ganske likt der. Vil du ikke se unge folk synge? 1
Hoppetaujenta Skrevet 7. oktober 2023 Forfatter #19185 Skrevet 7. oktober 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Vil du ikke se unge folk synge? Ikke nødvendigvis nei. Jeg kjenner ikke til dem, så de betyr lite for meg. De er for like hverandre. 1 1
Cid Skrevet 7. oktober 2023 #19186 Skrevet 7. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ikke nødvendigvis nei. Jeg kjenner ikke til dem, så de betyr lite for meg. De er for like hverandre. Du kjente ikke til dem eldre heller før første gangen du så/hørte dem heller 1
Entern Skrevet 7. oktober 2023 #19187 Skrevet 7. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg har sluttet å se beat for beat. Altfor mange unge folk som synger ganske likt der. Jeg sluttet å se Beat For Beat for årevis siden, ikke så lenge etter at programmet byttet programleder. Mest fordi jeg fant ut at programmet har manus, det ødela hele greia for meg. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2023 #19188 Skrevet 7. oktober 2023 Entern skrev (53 minutter siden): Jeg sluttet å se Beat For Beat for årevis siden, ikke så lenge etter at programmet byttet programleder. Mest fordi jeg fant ut at programmet har manus, det ødela hele greia for meg. Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Ikke nødvendigvis nei. Jeg kjenner ikke til dem, så de betyr lite for meg. De er for like hverandre. Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg har sluttet å se beat for beat. Altfor mange unge folk som synger ganske likt der. 1
daemi Skrevet 7. oktober 2023 #19189 Skrevet 7. oktober 2023 (endret) Jeg har ikke håndtert det bra at forholdet ble slutt for noen måneder siden. Jeg drikker ikke for å bli full, men for å bli fyllesjuk. Hvis jeg står opp i en helg så er jeg rastløs og vil gjøre noe. Men alt jeg vil gjøre er ting jeg gjorde med henne når vi var sammen. Nå er jeg alene og jeg sliter med det. Men når jeg er fyllesjuk så vil jeg ikke gjøre noe og da blir jeg på sofaen med en bok eller film. Så jeg vil være fyllesjuk i helgene. Da slipper jeg å tenke at jeg skal gjøre noe og jeg savner ikke forholdet og tingene vi gjorde sammen like mye. Endret 7. oktober 2023 av daemi 3
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2023 #19190 Skrevet 7. oktober 2023 daemi skrev (38 minutter siden): Jeg har ikke håndtert det bra at forholdet ble slutt for noen måneder siden. Jeg drikker ikke for å bli full, men for å bli fyllesjuk. Hvis jeg står opp i en helg så er jeg rastløs og vil gjøre noe. Men alt jeg vil gjøre er ting jeg gjorde med henne når vi var sammen. Nå er jeg alene og jeg sliter med det. Men når jeg er fyllesjuk så vil jeg ikke gjøre noe og da blir jeg på sofaen med en bok eller film. Så jeg vil være fyllesjuk i helgene. Da slipper jeg å tenke at jeg skal gjøre noe og jeg savner ikke forholdet og tingene vi gjorde sammen like mye.
Entern Skrevet 8. oktober 2023 #19191 Skrevet 8. oktober 2023 daemi skrev (6 timer siden): Jeg har ikke håndtert det bra at forholdet ble slutt for noen måneder siden. Jeg drikker ikke for å bli full, men for å bli fyllesjuk. Hvis jeg står opp i en helg så er jeg rastløs og vil gjøre noe. Men alt jeg vil gjøre er ting jeg gjorde med henne når vi var sammen. Nå er jeg alene og jeg sliter med det. Men når jeg er fyllesjuk så vil jeg ikke gjøre noe og da blir jeg på sofaen med en bok eller film. Så jeg vil være fyllesjuk i helgene. Da slipper jeg å tenke at jeg skal gjøre noe og jeg savner ikke forholdet og tingene vi gjorde sammen like mye. 1
Hoppetaujenta Skrevet 8. oktober 2023 Forfatter #19192 Skrevet 8. oktober 2023 For lenge siden var jeg aktiv i de få telletrådene som fantes, men så kom det så mange nye at jeg mistet interessen. Det er dumt, for telling er ganske morsomt i fellesskap og jeg er redd for at det aldri kommer til å bli slik igjen som det en gang var. Så er det sagt. 2
Cid Skrevet 8. oktober 2023 #19193 Skrevet 8. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): For lenge siden var jeg aktiv i de få telletrådene som fantes, men så kom det så mange nye at jeg mistet interessen. Det er dumt, for telling er ganske morsomt i fellesskap og jeg er redd for at det aldri kommer til å bli slik igjen som det en gang var. Så er det sagt. Samme. 1 1
Sola de Skrevet 8. oktober 2023 #19194 Skrevet 8. oktober 2023 Entern skrev (17 timer siden): Jeg sluttet å se Beat For Beat for årevis siden, ikke så lenge etter at programmet byttet programleder. Mest fordi jeg fant ut at programmet har manus, det ødela hele greia for meg. Hørte det samme. Blir ikke så moro å se på da. Er de samme folka som går igjen i programmene synes jeg. Dessuten var det morsommere å se på før i tiden 1 2
Hoppetaujenta Skrevet 8. oktober 2023 Forfatter #19195 Skrevet 8. oktober 2023 Nå skal jeg ta noen timers avlogging herfra og gjøre noen huslige ting først. Så skal jeg kle på meg og strekke på beina, for sola skinner og det er vindstille. Snakkes, søte venner. 3
Ciaran og Ciara Skrevet 8. oktober 2023 #19196 Skrevet 8. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Nå skal jeg ta noen timers avlogging herfra og gjøre noen huslige ting først. Så skal jeg kle på meg og strekke på beina, for sola skinner og det er vindstille. Snakkes, søte venner. Hoppetaujenta skrev (1 time siden): For lenge siden var jeg aktiv i de få telletrådene som fantes, men så kom det så mange nye at jeg mistet interessen. Det er dumt, for telling er ganske morsomt i fellesskap og jeg er redd for at det aldri kommer til å bli slik igjen som det en gang var. Så er det sagt. 1 1
Entern Skrevet 8. oktober 2023 #19197 Skrevet 8. oktober 2023 Sola de skrev (4 timer siden): Hørte det samme. Blir ikke så moro å se på da. Er de samme folka som går igjen i programmene synes jeg. Dessuten var det morsommere å se på før i tiden Enig 1
Entern Skrevet 8. oktober 2023 #19198 Skrevet 8. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): For lenge siden var jeg aktiv i de få telletrådene som fantes, men så kom det så mange nye at jeg mistet interessen. Det er dumt, for telling er ganske morsomt i fellesskap og jeg er redd for at det aldri kommer til å bli slik igjen som det en gang var. Så er det sagt. Jeg foretrekker navnetrådene og bygg setning basert på et antall bokstaver trådene 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 8. oktober 2023 #19199 Skrevet 8. oktober 2023 Entern skrev (4 timer siden): Jeg foretrekker navnetrådene og bygg setning basert på et antall bokstaver trådene Entern skrev (4 timer siden): Enig 👨🦰👩🦰👍👍
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå