Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Titania skrev (16 timer siden):

Jeg vil se Ghost live 😬

Ja, jeg også 😀👻

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Titania skrev (1 time siden):

Skjønte den, men spøk eller ei, tror ikke Tom er til så mye hjelp for å få sett bandet Ghost 😅

Tenkte på faktiske spøkelser :P 

• Nyttig 1
Skrevet
Cid skrev (2 timer siden):

Tenkte på faktiske spøkelser :P 

Har du ikke hørt om det svenske bandet Ghost? 

• Hjerte 2
Skrevet
Athena Freyja skrev (Akkurat nå):

🥰🥰

Skrevet
Athena Freyja skrev (10 minutter siden):

Nope.

Inb4 du blir sjokkert over at jeg ikke har hørt om det og så forklarer jeg at jeg ikke følger så mye med på musikk.

😂

• Nyttig 1
Skrevet
Cid skrev (2 timer siden):

Nope.

Inb4 du blir sjokkert over at jeg ikke har hørt om det og så forklarer jeg at jeg ikke følger så mye med på musikk.

😂

De er egentlig et ganske snillt rockeband med tekster om Satan 😆😎

Litt sånn Blue Öyster Cult + Mercyful Fate men uten de tyngste bitene.

(Jeg har allerede BÖC og MF så trenger på en måte ikke Ghost 😛)

• Hjerte 1
Skrevet
Entern skrev (Akkurat nå):

🥰🥰

• Hjerte 1
Skrevet
Entern skrev (6 timer siden):

Hehe. 

• Hjerte 2
Skrevet
Cid skrev (5 minutter siden):

Hehe. 

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg innrømmer at jeg hater at jeg ikke har impulskontroll når jeg trenger det. 

Men sånn som idag, der jeg skulle vært impulsiv og sagt omtrent HVA SOM HELST å spise som kan kjøpes ute for og kanskje få en matbit sammen med tekniker - nei da skrur hjernen seg av og "vet ikke" så det blir kjip mikropizza hjemme alene (dr. oetker sin nye med ost og skinke. Innrømmer at den ikke var spesielt god heller)

• Hjerte 1
Skrevet
Titania skrev (Akkurat nå):

Men sånn som idag, der jeg skulle vært impulsiv og sagt omtrent HVA SOM HELST å spise som kan kjøpes ute for og kanskje få en matbit sammen med tekniker - nei da skrur hjernen seg av og "vet ikke" så det blir kjip mikropizza hjemme alene (dr. oetker sin nye med ost og skinke. Innrømmer at den ikke var spesielt god heller)

:klem3::klem3:

Skrevet
Titania skrev (2 minutter siden):

🥹💚

• Hjerte 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (3 minutter siden):

🥹💚

Må forsøke klare finne de tøffe genene og forsøke invitere han med på musikkbingo en onsdag 🙈

"Klaget" litt idag over at jeg syns det er gøy, men at jeg ikke vil dra alene - og hun jeg kan dra med normalt sett har ungen på den tiden. 

• Hjerte 2
Skrevet
Titania skrev (1 minutt siden):

Må forsøke klare finne de tøffe genene og forsøke invitere han med på musikkbingo en onsdag 🙈

"Klaget" litt idag over at jeg syns det er gøy, men at jeg ikke vil dra alene - og hun jeg kan dra med normalt sett har ungen på den tiden. 

Åå du er vår julefilm:strix:

• Hjerte 1
Skrevet
Titania skrev (1 minutt siden):

Skrevet
Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Åå du er vår julefilm:strix:

Hihi 🥰

Det hadde vært så fint om "proppen" løsnet snart, men jeg er vel både redd for å ta initiativ fordi jeg er dårlig på det, og så redd for å ha misforstått alt som egentlig er veldig fint oppi det at det fortsatt bor en litt stor mørk klump i hodet mitt. 

Også blir jeg så tussete som jeg innrømmer er flaut og morsomt på en gang.

Sånn som forrige uke da jeg ble kjørt hjem, og vi hadde pratet en stund. Som idag - lang dag, og man er sultne. Jeg i min forelskede, klønete hjerne, presterer å si en setning som brått gikk tom for pust fordi jeg stresser opp meg selv og roter med ord og sånn «kanskje du skal komme hjem å få deg noe mat - med mindre du vil prate mer - jeg syns det er veldig hyggelig, altså». Også fikk jeg åpenbare signaler på at prat er hyggelig, og vi pratet 45 min til før jeg gikk inn 😅

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Hihi 🥰

Det hadde vært så fint om "proppen" løsnet snart, men jeg er vel både redd for å ta initiativ fordi jeg er dårlig på det, og så redd for å ha misforstått alt som egentlig er veldig fint oppi det at det fortsatt bor en litt stor mørk klump i hodet mitt. 

Sånn som forrige uke da jeg ble kjørt hjem, og vi hadde pratet en stund. Som idag - lang dag, og man er sultne. Jeg i min forelskede, klønete hjerne, presterer å si en setning som brått gikk tom for pust fordi jeg stresser opp meg selv og roter med ord og sånn «kanskje du skal komme hjem å få deg noe mat - med mindre du vil prate mer - jeg syns det er veldig hyggelig, altså». Også fikk jeg åpenbare signaler på at prat er hyggelig, og vi pratet 45 min til før jeg gikk inn 😅

Dere er veldig søte🥰 Slikt er dødsdeilig og slitsomt og energigivende på en gang😮☺️❤️

Løsning av «proppen» får @Lurven kommentere😂

Endret av Frøkenfryden
  • Hjerte 3
Skrevet

Hihi 🥰

• Hjerte 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Dere er veldig søte🥰 Slikt er døsdeilig og slitsomt og energigivende på en gang😮☺️❤️

Prompangass. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (40 minutter siden):

Dere er veldig søte🥰 Slikt er dødsdeilig og slitsomt og energigivende på en gang😮☺️❤️

Er redd det blir for mye prat og for lite løsning av propp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...