Cid Skrevet 9. oktober 2023 #19221 Skrevet 9. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Fullstendig skin ned til huden? Ja. 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 9. oktober 2023 Forfatter #19222 Skrevet 9. oktober 2023 Tøft gjort, men trivdes du med det sånn? 1
Cid Skrevet 9. oktober 2023 #19223 Skrevet 9. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Tøft gjort, men trivdes du med det sånn? Nei liker å ha hår 1
Hoppetaujenta Skrevet 9. oktober 2023 Forfatter #19224 Skrevet 9. oktober 2023 Ordet hopper opp og ned og sier at Cid må spare til lang flette sånn som vikingene hadde. 1 1
Gjest Boetica Skrevet 9. oktober 2023 #19225 Skrevet 9. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (59 minutter siden): Ordet hopper opp og ned og sier at Cid må spare til lang flette sånn som vikingene hadde. Han kan ha langt skjegg som han fletter
Gjest Boetica Skrevet 9. oktober 2023 #19226 Skrevet 9. oktober 2023 Cid skrev (1 time siden): Har skinna meg og fikk samme hår tilbake 😛 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Fullstendig skin ned til huden? Nå når det begynner å bli kaldt syns jeg det er godt å ha håret å tulle meg inn i. Tenk så kaldt det blir uten
Entern Skrevet 9. oktober 2023 #19227 Skrevet 9. oktober 2023 Cid skrev (2 timer siden): Hvordan skulle du plutselig fått annen hårtype?:p Det KAN skje, særlig hvis man mister håret pga cellegift når man har kreft og så gror det tilbake annerledes. 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 9. oktober 2023 #19228 Skrevet 9. oktober 2023 Entern skrev (42 minutter siden): Det KAN skje, særlig hvis man mister håret pga cellegift når man har kreft og så gror det tilbake annerledes. 1
Entern Skrevet 9. oktober 2023 #19229 Skrevet 9. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): 1
Ciaran og Ciara Skrevet 9. oktober 2023 #19230 Skrevet 9. oktober 2023 Entern skrev (3 minutter siden): 1
Sola de Skrevet 9. oktober 2023 #19231 Skrevet 9. oktober 2023 En venninne fra barndommen skinnet seg dagen før de skulle ta familiebilde. 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 9. oktober 2023 Forfatter #19232 Skrevet 9. oktober 2023 Jeg er skuffet i kveld. Skulle fått levert en ting på fredagen mellom 08-22, men den kom ikke. Så skulle den komme i dag/kveld, men den kom ikke. Ingen en kan ringe. Må vente til i morgen for å snakke med kundebehandling. Håper de ikke har slumset den bort og noen andre har underskrevet for den og tatt den. Jo, skuffet er rette ordet. Snart skal jeg legge meg. 1
Cid Skrevet 9. oktober 2023 #19233 Skrevet 9. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg er skuffet i kveld. Skulle fått levert en ting på fredagen mellom 08-22, men den kom ikke. Så skulle den komme i dag/kveld, men den kom ikke. Ingen en kan ringe. Må vente til i morgen for å snakke med kundebehandling. Håper de ikke har slumset den bort og noen andre har underskrevet for den og tatt den. Jo, skuffet er rette ordet. Snart skal jeg legge meg. De hadde vel sett navnet. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 9. oktober 2023 #19234 Skrevet 9. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg er skuffet i kveld. Skulle fått levert en ting på fredagen mellom 08-22, men den kom ikke. Så skulle den komme i dag/kveld, men den kom ikke. Ingen en kan ringe. Må vente til i morgen for å snakke med kundebehandling. Håper de ikke har slumset den bort og noen andre har underskrevet for den og tatt den. Jo, skuffet er rette ordet. Snart skal jeg legge meg. Cassidy Tvillingene håper at det ordner seg. Og vi ønsker deg en Riktig Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta 1
Hoppetaujenta Skrevet 9. oktober 2023 Forfatter #19235 Skrevet 9. oktober 2023 Cid skrev (2 timer siden): De hadde vel sett navnet. Har skjedd meg før det. At jeg følger pakke på nett og så er den levert ut og underskrevet for...av noen andre. Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene håper at det ordner seg. Og vi ønsker deg en Riktig Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta Takk. Håper også det...men får ikke sovet. 1
Cid Skrevet 9. oktober 2023 #19236 Skrevet 9. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Har skjedd meg før det. At jeg følger pakke på nett og så er den levert ut og underskrevet for...av noen andre. Takk. Håper også det...men får ikke sovet. Da har du noen kleptomaniske naboer 1
Ciaran og Ciara Skrevet 9. oktober 2023 #19237 Skrevet 9. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (50 minutter siden): Har skjedd meg før det. At jeg følger pakke på nett og så er den levert ut og underskrevet for...av noen andre. Takk. Håper også det...men får ikke sovet. Cassidy Tvillingene slet ofte med det å ikke få sove om natten da vi gikk på ungdomsskolen, så vi vet hvilket herk det er. Vi håper at du snart får sove. 1
Hoppetaujenta Skrevet 10. oktober 2023 Forfatter #19238 Skrevet 10. oktober 2023 Cid skrev (7 timer siden): Da har du noen kleptomaniske naboer Ja, og slike finnes det over alt. Jeg vil gjerne stole på folk, men vet at det ikke går, for noen stjeler. Eller tar opp pakka og ser hva som står på den og rister litt og studerer den igjen, selv om det ikke står deres navn på den. Folk er rare sånn. Noen av dem. Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden): Cassidy Tvillingene slet ofte med det å ikke få sove om natten da vi gikk på ungdomsskolen, så vi vet hvilket herk det er. Vi håper at du snart får sove. Håper det jeg også, men det har vart lenge nå. Til og fra-søvnkvalitet. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 10. oktober 2023 #19239 Skrevet 10. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Ja, og slike finnes det over alt. Jeg vil gjerne stole på folk, men vet at det ikke går, for noen stjeler. Eller tar opp pakka og ser hva som står på den og rister litt og studerer den igjen, selv om det ikke står deres navn på den. Folk er rare sånn. Noen av dem. Håper det jeg også, men det har vart lenge nå. Til og fra-søvnkvalitet.
Hoppetaujenta Skrevet 10. oktober 2023 Forfatter #19240 Skrevet 10. oktober 2023 Jeg visste ikke at en anbefales å bytte ut reflekser en gang i året. Må sjekkes i mørkt rom og lysstråle mot dem. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå