Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, mia83 skrev:

Samme her! God bedring til deg! :troest:

Takk :) God bedring til deg og :smilyblomst:

1 time siden, Winza skrev:

God bedring til dere begge :klem1:

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, The R. S skrev:

God bedring til dere begge. 

Innrømmer at jeg er sliten nå. 

Takk for det! 

Jeg innrømmer at jeg legger meg nå :ler:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg innrømmer at  jeg ikke 'bare' koser meg på KG;men også at jeg trener her,helt sant :jepp:  
 Innrømmer at jeg ble litt feig og betenkt over egne ord,så sensurerer meg selv endel :P 

Endret av Nettvenn
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må i dag innrømme en ting.

Jeg bestemte meg for å gi penger til veldedighet i går. Jeg tenkte å gi litt til Røde Kors. Jeg regnet med at jeg ville treffe på Røde Kors' sine medarbeidere nede ved Karl Johan, fordi jeg har sett dem stå utenfor på gaten, ved Stortinget t-bane stasjon.

Idet jeg kikket meg litt rundt, for å speide etter dem, så ble jeg oppmerksom på en butikk rett i nærheten. Butikken het Michael Kors. Jeg begynte å stusse litt, og en tanke slo meg. Å gi penger til enten Røde Kors, eller Michael Kors, er vel det samme egentlig, siden dem begge har samme etternavn, og at dem sikkert er i familie. Hvis jeg gir penger til en av dem, så går jo sikkert pengene til samme familie uansett, og samme sak støttes.

Jeg ruslet pilktoppfyllende bortover til denne Michael Kors, og ropte at jeg hadde med meg penger. Jeg ga så pengene til Michael, og det som var ekstra kjekt, var at jeg fikk en flott veske som takk for min gavmildhet. Jeg fikk en god følelse i kroppen, over å ha gitt bort penger. Man sier at gleden er å gi, og den varme følelsen, i seg selv, når en gir bort noe, er verdt beløpet i sin helhet. Den ekstra varme følelsen kom idet jeg ble overrekket denne flotte vesken, rett før jeg gikk ut døren.

For alle som tenker å gi, så vil jeg måtte anbefale å gi litt til Michael Kors, broren til Røde Kors. Husk at gleden er å gi.

Endret av TrekStar
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg inrømmer at jeg glemte å legge vekk dildoen min som lå på kjøkkenbenken!!! igår før jeg fikk besøk. Jeg fikk heldigvis gjemt den bak ryggen og lagt den vekk før de så det.. fjooh... 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Nettvenn skrev:

....det er det jeg sier,dere er noen Gorger alle sammen 

Det var mere likt seg ja.... :laugh: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det var mere likt seg ja.... :laugh: 

:skratte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Innrømmer at jeg ikke vet hva Gorger betyr....:flau:

Ikke jeg heller 😄 Google er min beste venn,tror det betyr sigøynere:vetikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...