Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innrømmer at jeg tyvlyttet på rumle og hoppe sin hvisking.

:lur:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, The R. S skrev:

Innrømmer at jeg tyvlyttet på rumle og hoppe sin hvisking.

:lur:

Innrømmer at jeg fniste litt nå :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Innrømmer at jeg har kjøpt meg en stemmeforvrenger til neste gangs hvisking så bare mottageren
forstår hva jeg sier, hvis jeg er veldig heldig. *teste-teste* Jeg høres ut som Chewbacca på en dårlig dag.
                                                                                            Må nok øve litt til med den der ja...  :jolie: 

• Liker 2
Skrevet

må innrømme at jeg tok med meg en ekstra lussekatt da jeg gikk fra skolen i dag da de serverte lussekatter til foreldrene

• Liker 1
Skrevet

I dette sekund har jeg tenkt å sette tennene i et stort karbonadesmørbrød med masse stekt løk
og litt remulade som jeg tok på ekstra. Herre jemini så godt det ser ut. :rodmer:   :kaffekopp:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Vurderer å kjøpe strømper som kan varme meg rundt anklene, da alle bukse er for korte. Det er kaldt på vinteren. :fryser:

flats2.jpg

Lurer på om jeg skal kjøpe meg dette; 

High%20Cut%20cuffs%20LP342444%20-%20Blac

Men det er så stygt.

Det er dette også. Her er jeg på jobb og innser det er så mye styggere enn jeg først trodde.

0.jpg

Endret av Wonders
  • Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Innrømmer at jeg gruer meg  til all den sosialiseringen som kommer i jula, blir sliten av det.

Gjest Daryl Dixon
Skrevet
38 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Innrømmer at jeg gruer meg  til all den sosialiseringen som kommer i jula, blir sliten av det.

Da er vi to. 

Skrevet

Jeg skal ha en bra "slutten av desember" alene og ønsker dere slitere alt godt i tiden som ligger foran dere. :jepp: 

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal ikke sosialisere noe spesielt mye i jula!! :yvonne:

• Liker 1
Skrevet

Må innrømme at jeg ikke har særlig lyst til å reise bort denne jula.

Men klarer ikke såre de to eneste jeg har igjen.

• Liker 2
Skrevet

Det blir veldig bra å lese 1 januar på veggalmanakken min kan jeg kjenne. :jepp:  Alt blir lettere på den andre siden.

• Liker 2
Skrevet

Mhm....men det hadde blitt veldig bra om det bare kunne komme mye sol fremover. :jepp: Jeg krever ikke stort...

• Liker 1
Skrevet

Satte nettopp på en youtube mix med de beste "jule-pop sangene", og jeg ble rett og slett sur 😲

Musikken gjorde noe ikke så positivt med humøret for å si det sånn... Satte over på jazz-versjonen... Det går bedre nå ^^'

• Liker 1
Skrevet

Jeg er asosial XL,må gå ned et par str. i jula,blir vel til str M;noe som egentlig er for trangt,menmen. Gleder meg til 2 januar,da jeg kan smekke meg inn i XL igjen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har fucked døgnrytme nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...