Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sovnet da jeg fikk massasje i ste 🙈

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lå på rommet i 30 min + etter at baby hadde sovnet. Latet som om babyen var seig og urolig. Gikk ned når jeg hørte at samboer var ferdig med å støvesuge/tømme oppvaskmaskin/rydde etter kaoset med 2 småbarn 😄 Rett i sofaen i strøkent hus!

• Liker 3
Skrevet
lurven skrev (19 minutter siden):

Lenge siden hotmail var hot

Hot or not

Skrevet

Jeg innrømmer at jeg er glad denne drittdagen er over. 

Skrevet

Innrømmer at min konfliktskyhet begynner å bli borte.

• Hjerte 3
Skrevet

Innrømmer at jeg applauderer Dr.Ops` observasjon! :klappe:

• Liker 1
Skrevet (endret)
Dr. Ops skrev (3 timer siden):

Hvordan fikk du til?

Gratulerer :)

Endret av Cid
Skrevet

En må tenke igjennom hva problemet er...og så øve seg. Øve, øve, øve på å si det en mener! :opplyser: 

Skrevet
Dr. Ops skrev (2 timer siden):

Så bra :jepp:

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
Dr. Ops skrev (3 timer siden):

Så bra :blomst:

Skrevet

Jeg skulle ønske folk kunne være litt flinkere til å være ærlig med folk de bryr seg om - selv om ikke alle sannheter er like enkle å fortelle. 

• Hjerte 1
Gjest lurven
Skrevet
Titania skrev (4 timer siden):

Jeg skulle ønske folk kunne være litt flinkere til å være ærlig med folk de bryr seg om - selv om ikke alle sannheter er like enkle å fortelle. 

Mener du å være positivt ærlig eller brutalt ærlig?

Skrevet
lurven skrev (14 minutter siden):

Mener du å være positivt ærlig eller brutalt ærlig?

I dette tilfellet, brutalt ærlig - eller i hvertfall sårende for en part. Men etter min mening er det bedre enn en brå endring i oppførsel der «ingen ting er annerledes», selv om man lett finner ut at jo, det er det. 

Gjest lurven
Skrevet
Titania skrev (44 minutter siden):

I dette tilfellet, brutalt ærlig - eller i hvertfall sårende for en part. Men etter min mening er det bedre enn en brå endring i oppførsel der «ingen ting er annerledes», selv om man lett finner ut at jo, det er det. 

Ja men ikke alle som tåler å høre sannheten.

Skrevet
Athena79 skrev (6 timer siden):

Så bra :blomst:

Takk :smilyblomst: føles befriende.

Rumle skrev (7 timer siden):

Så bra :jepp:

Cid skrev (9 timer siden):

Hvordan fikk du til?

Gratulerer :)

Takk :smilyblomst: vet ikke helt? Tid, øvelse og et møkkalei hode? Når følelsen av at nok er nok overtar gradvis :jepp:

Hoppetaujenta skrev (9 timer siden):

Innrømmer at jeg applauderer Dr.Ops` observasjon! :klappe:

:smilyblomst: takk, føles befriende.

• Liker 1
Skrevet
Dr. Ops skrev (Akkurat nå):

Takk :smilyblomst: vet ikke helt? Tid, øvelse og et møkkalei hode? Når følelsen av at nok er nok overtar gradvis :jepp:

:smilyblomst: takk, føles befriende.

Håper jeg klarer det samme en dag :) den har blitt mindre ille med årene i det minste så det er bra

Skrevet
Titania skrev (1 time siden):

Enig med deg, men selv om innholdet er sårende kan det formidles mykt og man er like brutalt ærlig. Mener ikke som å pakke det inn eller røre i grøten, men at det går an å være ærlig uten å være frekk.

Alt er hvertfall bedre enn å la det sture og gå uten å si noe hvor den andre må skjønne det av seg selv. Rom for tolkning der, det gjør det vondere og mer komplisert enn å bare si det rett fra levra.

Skrevet
Cid skrev (5 minutter siden):

Håper jeg klarer det samme en dag :) den har blitt mindre ille med årene i det minste så det er bra

Lykke til, du kan det nok med tiden :klemmer: det er bra det er mindre ille i det minste, på rett vei :jepp:

Skrevet
Dr. Ops skrev (Akkurat nå):

Lykke til, du kan det nok med tiden :klemmer: det er bra det er mindre ille i det minste, på rett vei :jepp:

Hadde du ordentlig sosialangst før?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...