Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Syns der er deilig å endelig kjenne varmen fra sola, jeg. Tåler kulde dårlig. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Rumle skrev (13 timer siden):

Får du mye sol inn da kanskje, som varmer mye? :) 

Jeg har en varm bolig ja, og liker ikke for mye varme. Jeg er kanskje varmblodig da, hvis jeg foretrekker
kjølighet som senker tempen i meg. :klo: Mulig det. 

Athena79 skrev (13 timer siden):

Litt sol er fint, men det bare øker på...og vil ingen ende ta mot sommer. Da går jeg i hi og lever foran alle viftene mine. :) 

Skrevet
Athena79 skrev (13 timer siden):

Motsatt her 😄 

Skrevet

Vi som liker det kjølig skulle kunne settes på en stor treetasjers buss og fraktes til kjølige fjellhytter med rennende kaldt vann fra fjelltoppene i nabolaget, så bor vi der til verden igjen blir levelig i lavlandet. ;) 

Skrevet

Ja...men når vi alle bor i en liten enebolig, vil vi alltid ha en og kanskje to sider av bygget som ligger i skyggen. 
Antagelig er det litt kjølende vind der også, så det vil bli paradis på jord for oss underlige menneskene. :fnise: 

Skrevet
Athena79 skrev (15 timer siden):

Samme her. Deilig🥰😎

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Innrømmer at jeg likte denne dørmatta :fnise:

43ef51c49439f467d0cb739fb5bf0286.jpg

Skrevet

Det siste døgnet har jeg virkelig stresset og løftet og gått og gått, så i dag er jeg sliten.
Hadde vært godt om almanakken viste fredag. :sukk: 

Skrevet

"Nettby var et populært, norsk nettsamfunn hos VG, aktivt i perioden 2006 til 2010.
Det ble lansert den 14. september 2006, og hadde på det meste over 800 000 brukere. 

Nettby.no var eid og utviklet av Nettby Community AS." 

:sukk: Det var en veldig trivelig plass i de første årene. Jeg savner måten det var lagt opp på. Jeg savner å være der. 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

"Nettby var et populært, norsk nettsamfunn hos VG, aktivt i perioden 2006 til 2010.
Det ble lansert den 14. september 2006, og hadde på det meste over 800 000 brukere. 

:sukk: Det var en veldig trivelig plass i de første årene. Jeg savner måten det var lagt opp på. Jeg savner å være der. 

Kjekkere enn kg?

Skrevet

De er to forskjellige forum. Nettby hadde mange folk som la ut skikkelige bilder av seg selv i profilen. Noen hadde tullenavn og andre hadde sitt eget. En vanlig hyggelig plass hvor vi delte interesser i forskjellige grupper og ordentlige ting, men også en dundrende sjekkeplass i det skjulte og ikke fullt så skjult. :lur: 

P.s. til sist, etter mye spørsmål, la jeg ut et bilde av meg selv også, nokså tilslørt, men det var meg. :ninja: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

De er to forskjellige forum. Nettby hadde mange folk som la ut skikkelige bilder av seg selv i profilen. Noen hadde tullenavn og andre hadde sitt eget. En vanlig hyggelig plass hvor vi delte interesser i forskjellige grupper og ordentlige ting, men også en dundrende sjekkeplass i det skjulte og ikke fullt så skjult. :lur: 

P.s. til sist, etter mye spørsmål, la jeg ut et bilde av meg selv også, nokså tilslørt, men det var meg. :ninja: 

Jeg kunne aldri lagt ut bilde av meg selv som profilbildet. Ikke bra å gjøre på et forum 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden):

P.s. til sist, etter mye spørsmål, la jeg ut et bilde av meg selv også, nokså tilslørt, men det var meg.  :ninja:

:hakeslepp:

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
Cid skrev (7 minutter siden):

Jeg kunne aldri lagt ut bilde av meg selv som profilbildet. Ikke bra å gjøre på et forum 

Men du har jo lagt ut bildet av deg her, før. Det har jeg sett. 

Skrevet
Athena79 skrev (23 minutter siden):

Men du har jo lagt ut bildet av deg her, før. Det har jeg sett. 

I bilde tråden ja og så fjernet det veldig kjapt etter men kunne aldri hatt som profilbilde, og nå er jeg ikke komfortabel med å legge ut bilde lenger 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Jeg var på Blink, som var rett før ❤️ Gode tider!

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Det siste døgnet har jeg virkelig stresset og løftet og gått og gått, så i dag er jeg sliten.
Hadde vært godt om almanakken viste fredag. :sukk: 

Enig! Kan man stemme for fredagsfremskyndelse noe sted?

Gjest lurven
Skrevet
Cid skrev (39 minutter siden):

Hotmail sin messenger føles ut som et liv siden 

Lenge siden hotmail var hot

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...