Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2019 Forfatter #3101 Del Skrevet 27. desember 2019 Jeg blir stresset av alt som går på alle tv-kanaler og ønsker å dra ut kontakten og ha full stillhet. #viljesvak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 27. desember 2019 #3102 Del Skrevet 27. desember 2019 Jeg innrømmer at jeg har lagt inn en pause mellom middagen og desserten idag bare for å klare å spise en større porsjon med multekrem #favorittdessert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 27. desember 2019 #3103 Del Skrevet 27. desember 2019 På 25.12.2019 den 17.10, Hoppetaujenta skrev: ...og jeg liker denne sangen her, selv om den begynner å bli gammel nå. Sannhet varer evig. Og jeg er heeelt enig i at denne sangen er like fin fremdeles, årevis etter den kom ut ♥️🎵 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 27. desember 2019 #3104 Del Skrevet 27. desember 2019 Innrømmer at det nå var godt å komme hjem, og til og med skal det bli godt å være mutters alene en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 27. desember 2019 #3105 Del Skrevet 27. desember 2019 Jeg ser mest på 1. DVD 2. Blu-Ray 3. Netflix 4. HBO Nordic 5. Vanlig tv kanaler. Og da går det mest i Viasat History 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lasox Skrevet 27. desember 2019 #3106 Del Skrevet 27. desember 2019 (endret) På 5.2.2018 den 15.13, Hoppetaujenta skrev: Her kan vi innrømme noe (stort eller smått) som vi erkjenner at vi egentlig ikke skulle ha gjort. Jeg har kjøpestopp av klær, men har uansett ikke klart å stå imot en butikk i sentrum og en bestilling på nett. Samvittigheten min virker som den skal, selv om kjøpene er bra ting jeg kommer til å bruke NÅ. Etter dette skal jeg forsøke enda hardere å stå imot gode salgskjøp. Æresord. Har du noen innrømmelser i dag? Legg dem ut her i trygge omgivelser. Det blir mellom oss. Viktig og klare å stå imot kjøpepresset slik at man ikke havner i 'luksusfellen'. Jeg har tre mellomstore hyller med klær, og that's it. Mange som bruker kreditt for å handle klær, og ikke klarer å betale for seg i tide. Da begynner man å slite på økonomien betraktelig. Lar meg ikke bli fristet av tilbud. Kjøper klær når jeg trenger det. F. eks sokker roter jeg ofte bort, dessverre. Så det må jeg jo handle av og til, men alt det andre. Handler jeg ikke noen ting til, men får det ofte i julegaver og bursdagsgaver av familie og slektninger selv om jeg sier at jeg ikke behøver noe. Syns egentlig at kjøpepresset har blitt et stort problem. Alle syns de må gi noe selv om man egentlig ikke behøver å gi noenting. Viktig å ikke handle for mye klær siden klær trengs ekstreme mengder med vann i produksjonen av klær. Spesielt jeans. Dagens lille innrømmelse? Jeg har det jeg trenger i den bosituasjonen som jeg er i nå! Ingen gjeld og har null bekymringer for økonomi! Deilig! Endret 27. desember 2019 av Lasox Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 27. desember 2019 #3107 Del Skrevet 27. desember 2019 Jeg er så likegyldig til jula at jeg vurderer og bare droppe å feire jul fra nå av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2019 Forfatter #3108 Del Skrevet 27. desember 2019 Det lyder fornuftig syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2019 Forfatter #3109 Del Skrevet 27. desember 2019 Når jeg nå har tenkt meg litt om så har jeg funnet ut hva slags følsles som regjerer i meg i dag. Jeg er rett og slett "julenummen" i hele følelsesregisteret mitt. Samfunnet og jeg står på vent og jeg kan ikke få kommet meg over på januarsiden i min nye almanakk fort nok. Hmm...siden jeg er bare meg her gjør det vel ingenting om jeg starter nå og har oppe januarsiden? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. desember 2019 #3110 Del Skrevet 27. desember 2019 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Når jeg nå har tenkt meg litt om så har jeg funnet ut hva slags følsles som regjerer i meg i dag. Jeg er rett og slett "julenummen" i hele følelsesregisteret mitt. Samfunnet og jeg står på vent og jeg kan ikke få kommet meg over på januarsiden i min nye almanakk fort nok. Hmm...siden jeg er bare meg her gjør det vel ingenting om jeg starter nå og har oppe januarsiden? Men, er egentlig januar så mye bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2019 Forfatter #3111 Del Skrevet 27. desember 2019 Well...den er i alle fall broen mellom nå og februar, som liksom er desserten før middagen som heter mars og da er alt mye bedre plutselig. Da kan man kjenne at dagene virkelig har blitt lengre og lyset saumfarer mitt sinn og mitt hjem etter støv som falt i fjor. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. desember 2019 #3112 Del Skrevet 27. desember 2019 😅👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. desember 2019 #3113 Del Skrevet 27. desember 2019 Kunne nok tenkt meg en litt varmere og solrik måned enn januar. Men jeg liker alle julelysene som lyser opp i vintermørket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2019 Forfatter #3114 Del Skrevet 27. desember 2019 Jo...på sett og vis er det stemningsfullt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 27. desember 2019 #3115 Del Skrevet 27. desember 2019 3 dag jul (i dag) var dagen jeg ikke orka å henge med foreldrene mine mer, og alt gikk i klikk! 🤯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 27. desember 2019 #3116 Del Skrevet 27. desember 2019 Jeg elsker familien. Det er det virkelig ingen tvil om. Men nå syns jeg det durer i hodet selv når jeg er alene 😄 Jeg er redd jeg er blitt litt redusert siden ulykken i oktober. Men jeg har jo kommet meg mye. Og tenker jeg blir helt bra igjen da. Men jez! Tilgi meg, men denne jula har hittil vært både fin OG krevende! Bless ungene i familien. Som kommer bort med løftede armer og bare vil sitte på fanget. Da slapper jeg av da ❤️ Nå er jeg alene med hundene. Heelt okay 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 27. desember 2019 #3117 Del Skrevet 27. desember 2019 På 26.12.2019 den 9.24, Hoppetaujenta skrev: Jeg lytter til Tande P nå og det er l-e-n-g-e siden jeg har hørt den stemmen. Hvem er det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. desember 2019 Forfatter #3118 Del Skrevet 28. desember 2019 En populær programleder fra nrk for lenge siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 28. desember 2019 #3119 Del Skrevet 28. desember 2019 Innrømmer at jeg er særs lite blid på snøen som faller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 30. desember 2019 #3120 Del Skrevet 30. desember 2019 Jeg liker ikke nyttårsaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå