Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet
Phoenix Heart skrev (9 minutter siden):

Jeg så fire ravner i dag 🥰😍

Så du Marion Ravn da?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

Så du Marion Ravn da?

Nei, men jeg så henne for ca 2 år siden. 

• Liker 1
Skrevet

Har aldri truffet på henne. Helt greit det. :klo: 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (På 22.6.2025 den 18.53):

Har aldri truffet på henne. Helt greit det. :klo: 

Hun holdt en konsert  jeg var på :)

• Liker 1
Skrevet
Phoenix Heart skrev (13 timer siden):

Hun holdt en konsert  jeg var på :)

Hvordan var det? :) 

Innrømmelse i dag blir at jeg må slutte å ligge på høyrearmen når jeg skal sove, for det "sover" i halve armen og tre av fingrene når jeg ikke sover også. Duste-Hoppe!  :( 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (10 timer siden):

Hvordan var det? :) 

Innrømmelse i dag blir at jeg må slutte å ligge på høyrearmen når jeg skal sove, for det "sover" i halve armen og tre av fingrene når jeg ikke sover også. Duste-Hoppe!  :( 

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har lett etter en hyggelig film å våkne med, men endte med skumle denne her. :( 
p35545_p_v8_al.jpg

• Nyttig 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

Jeg har lett etter en hyggelig film å våkne med, men endte med skumle denne her. :( 
p35545_p_v8_al.jpg

Den filmen har ikke vi sett.👨‍🦰👩‍🦰

Skrevet

Jeg skal forsøke å se filmer jeg vet at jeg ikke har sett før, heller enn å se en serie for fjerde gang.
Rollene i gamle serier har nesten blitt som venner og jeg føler meg forbrytersk som vil se noe annet...:fnise: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Jeg skal forsøke å se filmer jeg vet at jeg ikke har sett før, heller enn å se en serie for fjerde gang.
Rollene i gamle serier har nesten blitt som venner og jeg føler meg forbrytersk som vil se noe annet...:fnise: 

Skrevet

Hei og god dag til dere før dere skal sove. :farvel: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Hei og god dag til dere før dere skal sove. :farvel: 

Tusen Takk, vi ønsker deg en fin og god tirsdag.:klem3::klem3:

Skrevet

Takker. :)  jEG ER HELT DAGSFORVIRRET. Oijj, der kom det stoire bokstaver også. Sorry. :fnise: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Takker. :)  jEG ER HELT DAGSFORVIRRET. Oijj, der kom det stoire bokstaver også. Sorry. :fnise: 

Vi blir også dagsforvirret til tider.:fnise::fnise:

Skrevet

Det skulle ha vært et sted på nett hvor de kun delte gode nyheter med oss. Det er hele tiden så mye tungt og leit der ute og så er det ikke helt sant heller, for "der ute" er hele tiden hjemme i min private stue og da kommer alt så nær. Jeg vil ha et nøytralt liv i mitt hjem. :sukk: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Det skulle ha vært et sted på nett hvor de kun delte gode nyheter med oss. Det er hele tiden så mye tungt og leit der ute og så er det ikke helt sant heller, for "der ute" er hele tiden hjemme i min private stue og da kommer alt så nær. Jeg vil ha et nøytralt liv i mitt hjem. :sukk: 

• 2 uker senere...
Skrevet

Haha...i dag fant jeg en potetsalat i butikkens kjølige avdeling og de hadde full julereklame med skjeggete nisse på lokket! Kan jo være en forglemmelse, eller så begynner de FRYKTELIG TIDLIG med julereklamen sin. :fy: / :fnise: 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Haha...i dag fant jeg en potetsalat i butikkens kjølige avdeling og de hadde full julereklame med skjeggete nisse på lokket! Kan jo være en forglemmelse, eller så begynner de FRYKTELIG TIDLIG med julereklamen sin. :fy: / :fnise: 

Hadde vært godt med en kald julebrus nå i varmen da. 

• Liker 1
Skrevet
Cid skrev (39 minutter siden):

Hadde vært godt med en kald julebrus nå i varmen da. 

😋😋 Vi hadde heller ikke sagt nei takk til det i dag.🥰🥰

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Vi synes også at det var tidlig.:nikke::nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...