Cid Skrevet 21. juni #24161 Skrevet 21. juni Phoenix Heart skrev (9 minutter siden): Jeg så fire ravner i dag 🥰😍 Så du Marion Ravn da? 1
Phoenix Heart Skrevet 21. juni #24162 Skrevet 21. juni Cid skrev (1 minutt siden): Så du Marion Ravn da? Nei, men jeg så henne for ca 2 år siden. 1
Hoppetaujenta Skrevet 22. juni Forfatter #24163 Skrevet 22. juni Har aldri truffet på henne. Helt greit det. 1
Phoenix Heart Skrevet 25. juni #24164 Skrevet 25. juni Hoppetaujenta skrev (På 22.6.2025 den 18.53): Har aldri truffet på henne. Helt greit det. Hun holdt en konsert jeg var på 1
Hoppetaujenta Skrevet 26. juni Forfatter #24165 Skrevet 26. juni Phoenix Heart skrev (13 timer siden): Hun holdt en konsert jeg var på Hvordan var det? Innrømmelse i dag blir at jeg må slutte å ligge på høyrearmen når jeg skal sove, for det "sover" i halve armen og tre av fingrene når jeg ikke sover også. Duste-Hoppe! 1
Ciaran og Ciara Skrevet 26. juni #24166 Skrevet 26. juni Hoppetaujenta skrev (10 timer siden): Hvordan var det? Innrømmelse i dag blir at jeg må slutte å ligge på høyrearmen når jeg skal sove, for det "sover" i halve armen og tre av fingrene når jeg ikke sover også. Duste-Hoppe! 1
Hoppetaujenta Skrevet 28. juni Forfatter #24167 Skrevet 28. juni Jeg har lett etter en hyggelig film å våkne med, men endte med skumle denne her. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 28. juni #24168 Skrevet 28. juni Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Jeg har lett etter en hyggelig film å våkne med, men endte med skumle denne her. Den filmen har ikke vi sett.👨🦰👩🦰
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli Forfatter #24169 Skrevet 1. juli Jeg skal forsøke å se filmer jeg vet at jeg ikke har sett før, heller enn å se en serie for fjerde gang. Rollene i gamle serier har nesten blitt som venner og jeg føler meg forbrytersk som vil se noe annet... 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. juli #24170 Skrevet 1. juli Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jeg skal forsøke å se filmer jeg vet at jeg ikke har sett før, heller enn å se en serie for fjerde gang. Rollene i gamle serier har nesten blitt som venner og jeg føler meg forbrytersk som vil se noe annet...
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli Forfatter #24171 Skrevet 1. juli Hei og god dag til dere før dere skal sove. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. juli #24172 Skrevet 1. juli Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Hei og god dag til dere før dere skal sove. Tusen Takk, vi ønsker deg en fin og god tirsdag.
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli Forfatter #24173 Skrevet 1. juli Takker. jEG ER HELT DAGSFORVIRRET. Oijj, der kom det stoire bokstaver også. Sorry. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. juli #24174 Skrevet 1. juli Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Takker. jEG ER HELT DAGSFORVIRRET. Oijj, der kom det stoire bokstaver også. Sorry. Vi blir også dagsforvirret til tider.
Hoppetaujenta Skrevet 3. juli Forfatter #24175 Skrevet 3. juli Det skulle ha vært et sted på nett hvor de kun delte gode nyheter med oss. Det er hele tiden så mye tungt og leit der ute og så er det ikke helt sant heller, for "der ute" er hele tiden hjemme i min private stue og da kommer alt så nær. Jeg vil ha et nøytralt liv i mitt hjem. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 3. juli #24176 Skrevet 3. juli Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Det skulle ha vært et sted på nett hvor de kun delte gode nyheter med oss. Det er hele tiden så mye tungt og leit der ute og så er det ikke helt sant heller, for "der ute" er hele tiden hjemme i min private stue og da kommer alt så nær. Jeg vil ha et nøytralt liv i mitt hjem.
Hoppetaujenta Skrevet 16. juli Forfatter #24177 Skrevet 16. juli Haha...i dag fant jeg en potetsalat i butikkens kjølige avdeling og de hadde full julereklame med skjeggete nisse på lokket! Kan jo være en forglemmelse, eller så begynner de FRYKTELIG TIDLIG med julereklamen sin. / 1
Cid Skrevet 16. juli #24178 Skrevet 16. juli Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Haha...i dag fant jeg en potetsalat i butikkens kjølige avdeling og de hadde full julereklame med skjeggete nisse på lokket! Kan jo være en forglemmelse, eller så begynner de FRYKTELIG TIDLIG med julereklamen sin. / Hadde vært godt med en kald julebrus nå i varmen da. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 16. juli #24179 Skrevet 16. juli Cid skrev (39 minutter siden): Hadde vært godt med en kald julebrus nå i varmen da. 😋😋 Vi hadde heller ikke sagt nei takk til det i dag.🥰🥰
Ciaran og Ciara Skrevet 16. juli #24180 Skrevet 16. juli Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Haha...i dag fant jeg en potetsalat i butikkens kjølige avdeling og de hadde full julereklame med skjeggete nisse på lokket! Kan jo være en forglemmelse, eller så begynner de FRYKTELIG TIDLIG med julereklamen sin. / Vi synes også at det var tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå