Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Cid
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inntatt altfor mye snop i dag:sciurus:

• Nyttig 1
Skrevet

Åhh...bokstavelig talt "i himmelens navn"; jeg glemte at det var rød dag på almanakken i dag
og har hatt fin tørk på snora. Det var ikke meningen. Jeg er ikke en forbryter. :knegg:  Helt oppriktig. Sorry altså. 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden):

Åhh...bokstavelig talt "i himmelens navn"; jeg glemte at det var rød dag på almanakken i dag
og har hatt fin tørk på snora. Det var ikke meningen. Jeg er ikke en forbryter. :knegg:  Helt oppriktig. Sorry altså. 

:klem3::klem3:

• Liker 1
Skrevet

Må ha kveldsmat nå. Velger å kaste tre epler, for de var det NULL smak i. Kaster det ut i naturen så dyr kan kose seg. 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden):

Må ha kveldsmat nå. Velger å kaste tre epler, for de var det NULL smak i. Kaster det ut i naturen så dyr kan kose seg. 

:strix::strix:

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Cid
  • Nyttig 1
Skrevet

I dag ble det helt annerledes vær enn spådd. Grått, enkelte regnbyger og kjølig vind. :rodmer: Ai låvv Itt! 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

I dag ble det helt annerledes vær enn spådd. Grått, enkelte regnbyger og kjølig vind. :rodmer: Ai låvv Itt! 

:klem3::klem3:

Skrevet

Sett på «Dette er humor» på NRK. Konstaterer at jeg fortsatt synes Kristopher Schau er kjekk. Som jeg også konstaterte for sånn 20 år siden. Noen ting er stabile🙃

• Hjerte 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (11 minutter siden):

Sett på «Dette er humor» på NRK. Konstaterer at jeg fortsatt synes Kristopher Schau er kjekk. Som jeg også konstaterte for sånn 20 år siden. Noen ting er stabile🙃

Aleksander da?

Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

Aleksander da?

Nei

Skrevet
Frøkenfryden skrev (11 minutter siden):

Nei

Finn?:p

• Liker 1
Skrevet
Cid skrev (5 minutter siden):

Finn?:p

Hehe nei han er jo litt gammel. Men flink!

Skrevet
Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Hehe nei han er jo litt gammel. Men flink!

God skuespiller ja. 

Skrevet
Cid skrev (20 minutter siden):

God skuespiller ja. 

Mm og programleder i Askeladden😂 minner!

Skrevet

Tom Jones fylte 85 år i går og jeg unner ham all oppmerksomheten som han fremdeles får,
grunnet sin gode evigvarende stemme og flotte fremtoning...  :lur:  Gratulerer, Tom! 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Tom Jones fylte 85 år i går og jeg unner ham all oppmerksomheten som han fremdeles får,
grunnet sin gode evigvarende stemme og flotte fremtoning...  :lur:  Gratulerer, Tom! 

Synd at han behandler yngste sønnen sin for dritt. 

• Liker 1
Skrevet
Cid skrev (4 timer siden):

Synd at han behandler yngste sønnen sin for dritt. 

Er du deres nabo og har selv hørt hva som har skjedd? Sladder er en fæl ting å lytte til...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...