Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fyss og fyss!  :fy:  Slikt blir for sterkt å lese, så nå flykter jeg inn i Nettflixland. :farvel: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Fyss og fyss!  :fy:  Slikt blir for sterkt å lese, så nå flykter jeg inn i Nettflixland. :farvel: 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

Jeg er glad for at "det hvite" ennå ikke har lagt seg her hvor jeg bor. 

Vi er også glade for at vi ikke har snø her i Bergen nå.😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir lei av dumme folk på kvinneguiden som tror høyt sykefravær er synonymt med lav arbeidsmoral. 🙁 Og ikke ser at noen kjemper for å fortsette i jobb uten å være velsignet med god helse.. Og ikke vil være ufør. Og at de faktisk kanskje har høyere terskel for fravær. Men rett og slett er kjempedårlige oftere..

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (5 timer siden):

Blir lei av dumme folk på kvinneguiden som tror høyt sykefravær er synonymt med lav arbeidsmoral. 🙁 Og ikke ser at noen kjemper for å fortsette i jobb uten å være velsignet med god helse.. Og ikke vil være ufør. Og at de faktisk kanskje har høyere terskel for fravær. Men rett og slett er kjempedårlige oftere..

Hvilken tråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (10 timer siden):

Dette er jo "nye Norge" Forskjellen nå er jo at politkerene har vendt hodet sitt mot de som faktisk er i arbeid, ikke bare de som er utenfor arbeid. Vi tror jo alle at de som ikke jobber,enten man er ufør eller sykemeldt,så er det pga man ikke vil jobbe.

Man er rett og slett lat må vite.. Så at flere nå får føle på tempen som er rundt i Norge synes jeg bare er bra. Det får flere til å åpne øynene over hva som faktisk skjer dersom man på noen som helst måte havner litt utenfor. Ønsker vi ha det sån? Tydeligvis. Det er så mange nå som går rundt å er permanent forbanna på alt som avviker fra en selv. Mennesker som i all hovedsak både har romslig økonomi og alt annet på stell. Det skal bare hakkes ned på alt og alle. Har dere vært på så og si alt av politiske kommentarfelt de seneste månedene? Det er så brutalt at selv de som bare ønsker å titte innom kan utvikle alvorlige depresjoner.

Endret av Fant80
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjokoladepenge skrev (15 minutter siden):

Jeg har ikke heller handlet via Temu, men jeg ser ikke noe i veien med det.

Man blir liksom sett stygt på om man har handlet der 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Freyja Valkyrie skrev (På 1.12.2024 den 10.47):

Jeg har aldri handlet på Temu. 

Mye bra og billig der så lenge du er varsom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg oppdaget plassen ble jeg kjempeoverrasket for det vrimlet av min type ting i min stil og jeg fylte opp bestillingen med noen tusen kroners varer av alle slag, men...så begynte jeg å tenke...lete og finne ut litt mer om fenomenet. Så slettet jeg bestillingen med en trist mine, men kjente at jeg gjorde det som var rett for meg. :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (31 minutter siden):

Da jeg oppdaget plassen ble jeg kjempeoverrasket for det vrimlet av min type ting i min stil og jeg fylte opp bestillingen med noen tusen kroners varer av alle slag, men...så begynte jeg å tenke...lete og finne ut litt mer om fenomenet. Så slettet jeg bestillingen med en trist mine, men kjente at jeg gjorde det som var rett for meg. :sukk: 

Er man forsiktig og varsom så finner man det man vil ha til rimelig pris. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (15 minutter siden):

Er man forsiktig og varsom så finner man det man vil ha til rimelig pris. 

Javisst, men det var så mange fine varianter der at jeg ville ha...alt. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...