MadameX Skrevet 23. mai 2019 #2141 Del Skrevet 23. mai 2019 Jeg har kjøpt en veske jeg ikke trengte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. mai 2019 #2142 Del Skrevet 23. mai 2019 Jeg har kjøpt sjokolade jeg (strengt tatt) ikke trengte 🙈🙊🙉 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 23. mai 2019 #2143 Del Skrevet 23. mai 2019 (endret) Noen ganger eller ganske ofte gir jeg dere likes, bare for at jeg liker dere Endret 23. mai 2019 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. mai 2019 Forfatter #2144 Del Skrevet 23. mai 2019 Jeg også faktisk. Ai laik ju verri møtsj! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 24. mai 2019 #2145 Del Skrevet 24. mai 2019 Samme her 😄 Ustedes me encantan mucho 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 24. mai 2019 #2146 Del Skrevet 24. mai 2019 (endret) Jeg har aldri gitt likes. (Det var et annet forum jeg var på, hvor moderatorene faktisk sente meg meldinger og klagde fordi jeg aldri ga likes) Endret 24. mai 2019 av Aragorn ll Elessar 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. mai 2019 Forfatter #2147 Del Skrevet 24. mai 2019 Jeg liker deg godt Aragorn. Uansett. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. mai 2019 #2148 Del Skrevet 24. mai 2019 Jeg har gitt en like eller to .. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. mai 2019 Forfatter #2149 Del Skrevet 24. mai 2019 Du fikk en av meg nå fordi det er fredag med sløyfe på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arwen Undómiel Skrevet 24. mai 2019 #2150 Del Skrevet 24. mai 2019 (endret) Jeg må innrømme at jeg aldri har vært forelsket i en jente, heller ikke startet en tråd eller ett innlegg her inne. Endret 5. juni 2019 av Arwen Undómiel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. mai 2019 Forfatter #2151 Del Skrevet 25. mai 2019 I går ventet jeg på noen ved et større handlesenter. Jeg var for tidlig ute og betraktet bygningsmasser og folkemasser. Så svingte det inn en taxi nokså foran meg og ut steg en gammel mann, som kanskje en gang hadde sett sine bedre dager. Han var uflidd, sæggete joggebukse, bleiebukse som var veldig våt, sneip i munnen og gåstol som rullet veldig langsomt. Han mumlet så lavt med seg selv at han kanskje ikke forsto hva han selv sa. Flere meter bak ham kom hans antagelig bedre halvdel. En ganske voksen thaidame med langt gråsprengt hår. Hun betraktet ham bare, gikk bak ham, forsøkte å få kontakt med ham, men han enset henne ikke. Gikk bare langsomt videre i sin egen verden. Jeg må innrømme at jeg ble stående og betrakte dem...og jeg tenkte mitt om dem...og alle de som bare havner i slike situasjoner. Som ikke har særlig mange valg og ender opp i forhold som ikke fungerer. Språkproblemer og ensomhet. Ja, jeg har nok noen fordommer. Alle har det sikkert ikke 100% fælt, men akkurat disse to menneskene her så ikke ut til å være i en vidunderlig sammensmeltet økologisk, kortreist symbiose. Ikke i det hele tatt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VKM Skrevet 25. mai 2019 #2152 Del Skrevet 25. mai 2019 Jeg sa jeg skulle jobbe med bachelor, men innså nå at det var en løgn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 25. mai 2019 #2153 Del Skrevet 25. mai 2019 Jeg må innrømme at det byr meg i mot å svare i tråden der man skal bytte ut avføring med andre ord 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 25. mai 2019 #2154 Del Skrevet 25. mai 2019 På 21.5.2019 den 20.24, TrekStar skrev: Jeg må innrømme at jeg sjelden svarer på Anonyme Brukere, som har quoted mine innlegg. Hvis det ringer på mobilen, og det er et ukjent nummer, så svarer jeg aldri. Banker det på døren, og jeg ikke vet hvem det er, og ingen har avtalt møte, så åpner jeg ikke. Får jeg en epost fra ukjent avsender med vedlegg, som jeg tror er spam, så åpner jeg ikke. Enig i alt! Eller, jeg svarer de hyggelige ab-ene da. Det andre er akkurat som om jeg skulle skrevet det selv. På 23.5.2019 den 21.29, Rumle skrev: Jeg har kjøpt sjokolade jeg (strengt tatt) ikke trengte 🙈🙊🙉 Døh, tullsjura! Man trenger da alltid sjokolade! 19 timer siden, Aragorn ll Elessar skrev: Jeg har aldri gitt likes. (Det var et annet forum jeg var på, hvor moderatorene faktisk sente meg meldinger og klagde fordi jeg aldri ga likes) Du tuller? Sjekket de virkelig opp hvem som ga likes og ikke og til og med klaget over at man ikke ga likes? Da hadde jeg fortsatt å ikke gi likes bare på trass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 25. mai 2019 #2155 Del Skrevet 25. mai 2019 På 23.5.2019 den 22.08, Luna Llena skrev: Noen ganger eller ganske ofte gir jeg dere likes, bare for at jeg liker dere Det gjør jeg også. Fininger! ♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 25. mai 2019 #2156 Del Skrevet 25. mai 2019 Jeg må gå og gjøre noe fornuftig nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 25. mai 2019 #2157 Del Skrevet 25. mai 2019 I morgen er det 3 uker siden jeg ble kjent med min aller beste venn ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. mai 2019 Forfatter #2158 Del Skrevet 25. mai 2019 Jeg skal også gjøre noe annet enn å være på nett. NÅ logger jeg av. Farvel. Nå. NÅ!!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 25. mai 2019 #2159 Del Skrevet 25. mai 2019 36 minutter siden, Salka skrev: Du tuller? Sjekket de virkelig opp hvem som ga likes og ikke og til og med klaget over at man ikke ga likes? Da hadde jeg fortsatt å ikke gi likes bare på trass. Nei jeg tuller ikke, jeg sluttet bare å skrive der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 25. mai 2019 #2160 Del Skrevet 25. mai 2019 17 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg skal også gjøre noe annet enn å være på nett. NÅ logger jeg av. Farvel. Nå. NÅ!!! Og jeg kom tilbake igjen. Men nå går jeg. Og kommer tilbake litt og litt i løpet av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå