Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest AthenaRavenLuna

Noen ganger eller ganske ofte gir jeg dere likes, bare for at jeg liker dere :Nikke:

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også faktisk. :nigo:  Ai laik ju verri møtsj!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri gitt likes.

(Det var et annet forum jeg var på, hvor moderatorene faktisk sente meg meldinger og klagde fordi jeg aldri ga likes) 

Endret av Aragorn ll Elessar
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du fikk en av meg nå fordi det er fredag med sløyfe på. :nigo: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel

Jeg må innrømme at jeg aldri har vært forelsket i en jente, heller ikke startet en tråd eller ett innlegg her inne.

Endret av Arwen Undómiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ventet jeg på noen ved et større handlesenter. Jeg var for tidlig ute og betraktet bygningsmasser
og folkemasser. Så svingte det inn en taxi nokså foran meg og ut steg en gammel mann, som kanskje en gang 
hadde sett sine bedre dager. Han var uflidd, sæggete joggebukse, bleiebukse som var veldig våt, sneip i munnen
og gåstol som rullet veldig langsomt. Han mumlet så lavt med seg selv at han kanskje ikke forsto hva han selv sa.

Flere meter bak ham kom hans antagelig bedre halvdel. En ganske voksen thaidame med langt gråsprengt hår.
Hun betraktet ham bare, gikk bak ham, forsøkte å få kontakt med ham, men han enset henne ikke.
Gikk bare langsomt videre i sin egen verden.

Jeg må innrømme at jeg ble stående og betrakte dem...og jeg tenkte mitt om dem...og alle de som bare havner
i slike situasjoner. Som ikke har særlig mange valg og ender opp i forhold som ikke fungerer. Språkproblemer
og ensomhet.
Ja, jeg har nok noen fordommer. Alle har det sikkert ikke 100% fælt, men akkurat disse to menneskene her
så ikke ut til å være i en vidunderlig sammensmeltet økologisk, kortreist symbiose. :sukk: Ikke i det hele tatt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at det byr meg i mot å svare i tråden der man skal bytte ut avføring med andre ord

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.5.2019 den 20.24, TrekStar skrev:

Jeg må innrømme at jeg sjelden svarer på Anonyme Brukere, som har quoted mine innlegg. Hvis det ringer på mobilen, og det er et ukjent nummer, så svarer jeg aldri. Banker det på døren, og jeg ikke vet hvem det er, og ingen har avtalt møte, så åpner jeg ikke. Får jeg en epost fra ukjent avsender med vedlegg, som jeg tror er spam, så åpner jeg ikke.

Enig i alt! Eller, jeg svarer de hyggelige ab-ene da. Det andre er akkurat som om jeg skulle skrevet det selv. 

På 23.5.2019 den 21.29, Rumle skrev:

Jeg har kjøpt sjokolade jeg (strengt tatt) ikke trengte 🙈🙊🙉

Døh, tullsjura! Man trenger da alltid sjokolade! :arwen:

19 timer siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Jeg har aldri gitt likes.

(Det var et annet forum jeg var på, hvor moderatorene faktisk sente meg meldinger og klagde fordi jeg aldri ga likes) 

Du tuller? :sjokk: Sjekket de virkelig opp hvem som ga likes og ikke og til og med klaget over at man ikke ga likes? Da hadde jeg fortsatt å ikke gi likes bare på trass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.5.2019 den 22.08, Luna Llena skrev:

Noen ganger eller ganske ofte gir jeg dere likes, bare for at jeg liker dere :Nikke:

Det gjør jeg også. Fininger! ♥️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal også gjøre noe annet enn å være på nett. NÅ logger jeg av. Farvel. :goodbye:    Nå.                      NÅ!!! :fnise: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Salka skrev:

Du tuller? :sjokk: Sjekket de virkelig opp hvem som ga likes og ikke og til og med klaget over at man ikke ga likes? Da hadde jeg fortsatt å ikke gi likes bare på trass. 

Nei jeg tuller ikke, jeg sluttet bare å skrive der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg skal også gjøre noe annet enn å være på nett. NÅ logger jeg av. Farvel. :goodbye:    Nå.                      NÅ!!! :fnise: 

Og jeg kom tilbake igjen. Men nå går jeg. Og kommer tilbake litt og litt i løpet av dagen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...