Frøkenfryden Skrevet 11. mai #21501 Del Skrevet 11. mai KnekkeBørre skrev (5 timer siden): Usakelig mye frossepizza alá Grandiosa på megatilbud, eller hjemmelaget? It matters! Take away fra lokal sjappe! Så god🥹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 11. mai #21502 Del Skrevet 11. mai Frøkenfryden skrev (26 minutter siden): Take away fra lokal sjappe! Så god🥹 Din glede gleder meg 🫵😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. mai #21503 Del Skrevet 11. mai KnekkeBørre skrev (8 minutter siden): Din glede gleder meg 🫵😊 Den heter Ragtime Blues 🤠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. mai #21504 Del Skrevet 11. mai KnekkeBørre skrev (8 minutter siden): Din glede gleder meg 🫵😊 Nååhh🥹💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 11. mai #21505 Del Skrevet 11. mai Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Den heter Ragtime Blues 🤠 Pizzaen eller sinnstilstanden din? Min status ville jeg beskrive som døgnvill depressiv.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mai Forfatter #21506 Del Skrevet 11. mai Jeg syns det ofte ser fint ut å kunne bruke og veksle med diverse "skaut" på hodet, men finner det veldig vanskelig å få dem til å sitte fast. Glatt hår og alt sklir av bare en nyser litt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mai #21507 Del Skrevet 11. mai Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jeg syns det ofte ser fint ut å kunne bruke og veksle med diverse "skaut" på hodet, men finner det veldig vanskelig å få dem til å sitte fast. Glatt hår og alt sklir av bare en nyser litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 11. mai #21508 Del Skrevet 11. mai Det er alt for mange mennesker som ikke er i stand til å ha to tanker i hodet på en gang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mai Forfatter #21509 Del Skrevet 11. mai Jeg har fått full indre frost og har spist ganske mye is i stedet for et skikkelig måltid. Herrrlig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. mai #21510 Del Skrevet 11. mai Jeg synes demonstrasjonene mot Israel i Eurovision er helt idiotisk, det er Benjamin og co som er de onde her, ikke dem sivile… 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 11. mai #21511 Del Skrevet 11. mai Folk er som regel ikke i stand til å skille sivile fra regimet- 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. mai #21512 Del Skrevet 11. mai Odhrán Ó Máille skrev (1 minutt siden): Folk er som regel ikke i stand til å skille sivile fra regimet- Blir for dumt, jeg misliker lederne fra begge de landene og synes synd i begge lands sivile. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 11. mai #21513 Del Skrevet 11. mai Jeg forstår ikke hvordan noen mennesker kan være så tilbakestående, at de tror de er venner eller er i forhold med kjendiser/YouTubere eller andre mennesker de ikke kjenner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. mai #21514 Del Skrevet 11. mai Odhrán Ó Máille skrev (2 minutter siden): Jeg forstår ikke hvordan noen mennesker kan være så tilbakestående, at de tror de er venner eller er i forhold med kjendiser/YouTubere eller andre mennesker de ikke kjenner. Hvem tror sånt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 11. mai #21515 Del Skrevet 11. mai Cid skrev (Akkurat nå): Hvem tror sånt? Som mennesker med psykiske lidelser 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mai #21516 Del Skrevet 11. mai Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Jeg har fått full indre frost og har spist ganske mye is i stedet for et skikkelig måltid. Herrrlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11. mai #21517 Del Skrevet 11. mai Jeg elsker lakris vepsebol 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mai Forfatter #21518 Del Skrevet 11. mai Jeg tror at neste uke blir en lang opptrapping til den søttende OG pinsefestligheter og folk skal bli FULLE, for det syns mange er gøy, selv om de ikke husker så mye av det i ettertid. Jeg er ikke blant de ustyrlige, så er det sagt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. mai #21519 Del Skrevet 11. mai Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Jeg tror at neste uke blir en lang opptrapping til den søttende OG pinsefestligheter og folk skal bli FULLE, for det syns mange er gøy, selv om de ikke husker så mye av det i ettertid. Jeg er ikke blant de ustyrlige, så er det sagt. Sant.. Ikke jeg heller. Skal jobbe og spise sunt og drikke passe lite i langhelg. Og feire sånn kjæreste-årsdag 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mai Forfatter #21520 Del Skrevet 11. mai Det burde bli ganske hyggelig en del av det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå