Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 17:40 Forfatter #23021 Del Skrevet søndag kl 17:40 Fyss og fyss! Slikt blir for sterkt å lese, så nå flykter jeg inn i Nettflixland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 17:45 #23022 Del Skrevet søndag kl 17:45 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Fyss og fyss! Slikt blir for sterkt å lese, så nå flykter jeg inn i Nettflixland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 06:04 Forfatter #23023 Del Skrevet i går, 06:04 Jeg er glad for at "det hvite" ennå ikke har lagt seg her hvor jeg bor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 12:50 #23024 Del Skrevet i går, 12:50 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Jeg er glad for at "det hvite" ennå ikke har lagt seg her hvor jeg bor. Vi er også glade for at vi ikke har snø her i Bergen nå.😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 13:51 Forfatter #23025 Del Skrevet i går, 13:51 Jeg blir rørt når jeg deltar i Thons begravelse via tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21 timer siden #23026 Del Skrevet 21 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jeg blir rørt når jeg deltar i Thons begravelse via tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 20 timer siden #23027 Del Skrevet 20 timer siden Av og til tenker jeg så intens på ting, at jeg lurer på om jeg faktisk sa tankene mine høyt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå