Baktus2024 Skrevet 18. november #22981 Del Skrevet 18. november (endret) bergensbanen åpnet igjen..banenor har stått på i drittværet i helga og fått dét på skinner igjen..godt jobba.. Endret 18. november av Baktus2024 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl 15:06 Forfatter #22982 Del Skrevet tirsdag kl 15:06 Dette her er en alvorlig engelsk sideskill syns jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet tirsdag kl 15:14 #22983 Del Skrevet tirsdag kl 15:14 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Dette her er en alvorlig engelsk sideskill syns jeg. Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl 15:16 Forfatter #22984 Del Skrevet tirsdag kl 15:16 Cid skrev (Akkurat nå): Hva mener du? At sideskillen er nesten nede på øra. Det er vanlig at den er lengre oppe på hodet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet onsdag kl 18:59 Forfatter #22985 Del Skrevet onsdag kl 18:59 Jeg må innrømme at jeg blir trist når jeg leser dette her. Jeg forstår ønsket, men trist er det. https://www.seher.no/kjendis/ber-om-hjelp-til-a-do/82251634 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 19:03 #22986 Del Skrevet onsdag kl 19:03 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Jeg må innrømme at jeg blir trist når jeg leser dette her. Jeg forstår ønsket, men trist er det. https://www.seher.no/kjendis/ber-om-hjelp-til-a-do/82251634 Vi synes også at dette er veldig trist lesning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet onsdag kl 21:45 #22987 Del Skrevet onsdag kl 21:45 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg må innrømme at jeg blir trist når jeg leser dette her. Jeg forstår ønsket, men trist er det. https://www.seher.no/kjendis/ber-om-hjelp-til-a-do/82251634 Så trist at han har det sånn helt ugjenkjennelig 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 06:48 Forfatter #22988 Del Skrevet i går, 06:48 (endret) Vi har alle blitt nokså ugjenkjennelige på all tiden som har gått siden vi var ett år, så at vi også kommer til å bli annerledes når vi er tyve-førti år eldre, det er forventet. Sykdommene står i kø og venter på oss. Kanskje blir det et langt liv og en del elendighet, eller så slukkes lyset plutselig og borte er vi. Endret i går, 11:12 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet i går, 10:36 #22989 Del Skrevet i går, 10:36 for ei natt, var 8 kuldegrader da jeg kom hit i tre firetiden..toget var forsinket så ble litt forvirring med tiden.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet i går, 10:58 #22990 Del Skrevet i går, 10:58 Såg på youtuberen og fotografen Thomas Heaton , og han skriver en liste over landskapsfotografers største issue.." getting out of bed " janei det må jo bli første skrittet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 12:04 #22991 Del Skrevet i går, 12:04 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Vi har alle blitt nokså ugjenkjennelige på all tiden som har gått siden vi var ett år, så at vi også kommer til å bli annerledes når vi er tyve-førti år eldre, det er forventet. Sykdommene står i kø og venter på oss. Kanskje blir det et langt liv og en del elendighet, eller så slukkes lyset plutselig og borte er vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 18:12 Forfatter #22992 Del Skrevet i går, 18:12 Jeg syns det høres bedre ut å skulle ta det første steget, enn å ta det første skrittet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 18:17 #22993 Del Skrevet i går, 18:17 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Jeg syns det høres bedre ut å skulle ta det første steget, enn å ta det første skrittet. Vi er helt enige med deg, det høres mye bedre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 18:20 Forfatter #22994 Del Skrevet i går, 18:20 Nå fikk jeg lyst på kokt egg, så kanskje jeg skal ta det første egget? ...eller tre egg på skivene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 18:27 #22995 Del Skrevet i går, 18:27 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Nå fikk jeg lyst på kokt egg, så kanskje jeg skal ta det første egget? ...eller tre egg på skivene? Vi synes at det høres skikkelig digg ut nam nam.🍞🍞🍞🍞🥚🥚🥚🥚 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 18:43 #22996 Del Skrevet i går, 18:43 Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden): Nå fikk jeg lyst på kokt egg, så kanskje jeg skal ta det første egget? ...eller tre egg på skivene? 🥚🥪 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 18:45 #22997 Del Skrevet i går, 18:45 Cid skrev (Akkurat nå): 🥚🥪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15 timer siden Forfatter #22998 Del Skrevet 15 timer siden Hoppe stirrer på C&C som ligger på bakken og ser rare ut i ansiktet, fordi de spiste Cids spesialsmørbrød som det var altfor mye tabasco i...stakkars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15 timer siden #22999 Del Skrevet 15 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Hoppe stirrer på C&C som ligger på bakken og ser rare ut i ansiktet, fordi de spiste Cids spesialsmørbrød som det var altfor mye tabasco i...stakkars. Vi synes at det var gode smørbrød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15 timer siden Forfatter #23000 Del Skrevet 15 timer siden Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Vi synes at det var gode smørbrød. Å? Jeg hadde dødd på meg av sånne sterke ting - all ære til dere to som sikkert stammer fra et land som spiser mye sterk mat hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå