Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg svippet innom netflix fordi de sa i avisa at mange hadde trøbbel med å se bokserne, men hos meg gikk det helt fint og...jeg trakk meg ut igjen. Tyson må høre på kroppen sin. Han er ingen ungsau lengre og kan ikke styre seg selv slik han en gang gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden):

Jeg svippet innom netflix fordi de sa i avisa at mange hadde trøbbel med å se bokserne, men hos meg gikk det helt fint og...jeg trakk meg ut igjen. Tyson må høre på kroppen sin. Han er ingen ungsau lengre og kan ikke styre seg selv slik han en gang gjorde.

Money talks…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (9 minutter siden):

Money talks…

Cid talks.... ;)                                                             Godmorgen til deg uansett. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (44 minutter siden):

Cid talks.... ;)                                                             Godmorgen til deg uansett. :) 

Hoppe marries 👨🏼

Like så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg er happy fordi jeg ikke har noe på på programmet i helga 😍 Jeg skal bare lese bok, strikke, drikke kaffe, være laaat :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en vet en er på kvinneguiden når 2020-tallets mest omtalte boksekamp , som drog til seg hele verdens  oppmerksomhet og over 70 000 tilskuere til Arlington Texas ,AT&T stadion, IKKE blir omtalt i en eneste tråd under SPORT… en worldwide oppmerksomhet som fikk netflix til å gå i stå allerede i superlettvekt kampen mellom to kvinner før,hovedkampen.. ganske utrolig…BBC hadde live reporting på forsiden sin..jaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Baktus2024 skrev (1 minutt siden):

en vet en er på kvinneguiden når 2020-tallets mest omtalte boksekamp , som drog til seg hele verdens  oppmerksomhet og over 70 000 tilskuere til Arlington Texas ,AT&T stadion, IKKE blir omtalt i en eneste tråd under SPORT… en worldwide oppmerksomhet som fikk netflix til å gå i stå allerede i superlettvekt kampen mellom to kvinner før,hovedkampen.. ganske utrolig…BBC hadde live reporting på forsiden sin..jaja

Var det den med Jake og Mike?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus2024 skrev (7 minutter siden):

Heldigvis, vil jeg si. Å se på to idioter hamre løs på hverandre for å fylle opp bankkontoen sin, har ikke noe med sport å gjøre - men ren og skjær idioti. Både de som utfører og de som ser på og bidrar, har full gjennomtrekk i toppetasjen - spør du meg. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ane Rikke skrev (5 minutter siden):

Heldigvis, vil jeg si. Å se på to idioter hamre løs på hverandre for å fylle opp bankkontoen sin, har ikke noe med sport å gjøre - men ren og skjær idioti. Både de som utfører og de som ser på og bidrar, har full gjennomtrekk i toppetasjen - spør du meg. 

like idiotisk som å løpe rundt på skimfor,å,fylle bankontoen sin og sykle rundt i europa for å fylle bankkontoen sin eller alle andre idretter som har samme motivasjon..hvordan ser bankkontoene til fotballspillerne ut ?  de løper rundt som idioter etter en lærkule..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus2024 skrev (2 minutter siden):

like idiotisk som å løpe rundt på skimfor,å,fylle bankontoen sin og sykle rundt i europa for å fylle bankkontoen sin eller alle andre idretter som har samme motivasjon..hvordan ser bankkontoene til fotballspillerne ut ?  de løper rundt som idioter etter en lærkule..

…Men de utfører nå i alle fall en sport de bruker helt sinnsyke mengder med egentid på å perfeksjonere.

Jeg svarte deg kun på hva jeg mener er grunnen til at du ikke finner engasjement hos kvinner rundt en av årets mest idiotiske testosterondeling blant egosentriske, griske idioter kan skyldes, ikke en diskusjon rundt honorarer til idrettsutøvere i seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ane Rikke skrev (Akkurat nå):

…Men de utfører nå i alle fall en sport de bruker helt sinnsyke mengder med egentid på å perfeksjonere.

Jeg svarte deg kun på hva jeg mener er grunnen til at du ikke finner engasjement hos kvinner rundt en av årets mest idiotiske testosterondeling blant egosentriske, griske idioter kan skyldes, ikke en diskusjon rundt honorarer til idrettsutøvere i seg selv. 

Skjønner ikke at Jake har orket alle de årene med trening bare for å sloss med Mike, som forøvrig er langt forbi pensjons alder i boksing. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ane Rikke skrev (26 minutter siden):

så boksere bruker ikke tid på profesjonen sin de ?  jaja , det er slike holdninger som har ført til at boksing aldri var tillatt å vise på tv i norge, hysterikere som syntes det ble for voldsromantiserende, i stedet bygde de et samfunn bestående av blind vold på fortauet og fotballspillere som tjener en million i uka…det er ihvertfall sinnsykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bestefar var profesjonell bokser da han var ung. Ganske kult, syns jeg selv om jeg ikke er særlig interessert i boksing. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (På 16.11.2024 den 10.45):

Skjønner ikke at Jake har orket alle de årene med trening bare for å sloss med Mike, som forøvrig er langt forbi pensjons alder i boksing. 

Jeg tenker at den andre karen er for ung og sulten på en måte som Tyson en gang var, men ikke lengre er i nåtid.

Dessuten innrømmer jeg at jeg varmet opp tre wienerpølser og har nå spist dem opp. :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Jeg tenker at den andre karen er for ung og sulten på en måte som Tyson en gang var, men ikke lengre er i nåtid.

Dessuten innrømmer jeg at jeg varmet opp tre wienerpølser og har nå spist dem opp. :nigo: 

Vi sier nam nam wienerpølser.🌭🌭🌭🌭:spise::spise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte er min stemme litt "sprukket", for jeg har ikke snakket den dagen og da lyder jeg innimellom
skikkelig pipestemmeforkjølet når telefonen ringer og jeg blir nødt til å snakke. :fnise: Sånn er det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Boetica skrev (På 16.11.2024 den 8.43):

Jeg må innrømme at jeg er happy fordi jeg ikke har noe på på programmet i helga 😍 Jeg skal bare lese bok, strikke, drikke kaffe, være laaat :nigo:

Samme her! Elsker det! Nå skal jeg legge opp mørkegrønn bukse. Med julefilm i bakgrunnen😃

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*host & hark* Jeg har startet på en julefilm og kom ca fem cm inn i den og måtte ta en liten pause
og den har vart lenge. Forsøker igjen. :ninja: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden):

*host & hark* Jeg har startet på en julefilm og kom ca fem cm inn i den og måtte ta en liten pause
og den har vart lenge. Forsøker igjen. :ninja: 

Må se de med rating over 7 på imdb, er mitt tips:rodmer:

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Ofte er min stemme litt "sprukket", for jeg har ikke snakket den dagen og da lyder jeg innimellom
skikkelig pipestemmeforkjølet når telefonen ringer og jeg blir nødt til å snakke. :fnise: Sånn er det. 

Voice crack :P har det selv ofte. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...