Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Jeg kjenner akkurat nå at jeg er glad for at Dustin Hoffman fremdeles lever og har det bra. ❤️
...og en gang før året er omme skal jeg se "Rain man" for første gang. :rodmer: Tror den er bra. 

licensed-image?q=tbn:ANd9GcQxGa1DSJL0X8K 

Veldig bra film!

Freyja Valkyrie skrev (3 timer siden):

Ikke jeg heller. 

Er liksom poengløst når man har penger og bare kan kjøpe snop selv :P 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjokoladepenge skrev (1 time siden):

Jeg elsker halloween 😄 Denne helgen skal jeg på 2 halloweenfester med barn og på tirsdag skal jeg på et halloween-party for voksne. Drar sjeldent ut så det gleder jeg meg til 🥳

Mon tro om dere får sjokoladepenger da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Jeg kjenner akkurat nå at jeg er glad for at Dustin Hoffman fremdeles lever og har det bra. ❤️
...og en gang før året er omme skal jeg se "Rain man" for første gang. :rodmer: Tror den er bra. 

licensed-image?q=tbn:ANd9GcQxGa1DSJL0X8K 

Rainman er knallbra - den må du bare se! :D ❤️ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gå i gang med julegavehandelen. Få det gjort før desember.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Ops skrev (1 minutt siden):

Jeg vil gå i gang med julegavehandelen. Få det gjort før desember.

Jeg kjøpte noen gaver i går, står igjen til mamma og søster nå. Er de jeg fokuserer på å kjøpe dyrere gaver til. Ellers så vil jeg bare bli ferdig med julegave handel 😛

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

Jeg kjøpte noen gaver i går, står igjen til mamma og søster nå. Er de jeg fokuserer på å kjøpe dyrere gaver til. Ellers så vil jeg bare bli ferdig med julegave handel 😛

Så deilig å snart være ferdig :laugh:

Innrømmer at jeg trenerer leggetid, må skru av og legge meg. Prates :jepp:

Ps. Innrømmer at jeg skal ringe min søster i morgen og høre om de vil spleise på enkelte gaver!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dr. Ops skrev (6 minutter siden):

Så deilig å snart være ferdig :laugh:

Innrømmer at jeg trenerer leggetid, må skru av og legge meg. Prates :jepp:

Ps. Innrømmer at jeg skal ringe min søster i morgen og høre om de vil spleise på enkelte gaver!

Trodde du sa du skulle spørre om hun var gravid 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anki-2.0 skrev (5 timer siden):

Rainman er knallbra - den må du bare se! :D ❤️ 

Skal det og har tatt den opp så den ligger på vent og er klar til en fin opplevelse. Innrømmer at jeg gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Skal det og har tatt den opp så den ligger på vent og er klar til en fin opplevelse. Innrømmer at jeg gleder meg.

Gjør det på gamle måten du 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (41 minutter siden):

Hva? Hvilken gamle måte? :) 

Ta opp på tv boks når noe går på tv fremfor å se på en strømmetjeneste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Ta opp på tv boks når noe går på tv fremfor å se på en strømmetjeneste. 

:nikke:  Mhm...jeg liker det jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden):

:nikke:  Mhm...jeg liker det jeg. 

Misliker strømmetjenester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, men jeg kan ikke koble meg på allverdens heller. Syns jeg. Netflix får holde en stund. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Neida, men jeg kan ikke koble meg på allverdens heller. Syns jeg. Netflix får holde en stund. :) 

Støttes. Jeg tar også opp😌

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble vekket av to lærerinner idag morges...og hvem ønsker ikke det , men i senga, ikke fullt påkledd over hodet på meg med 100 tentamenspørsmål.. 🙂 låg i soveposen under kamera til Hokksund vgs og forsov meg..jeg var våken kl 05 men valgte å sove en time til, men det ble til halv 8 ...så de ville vekke meg før elevene begynte å komme , så ingenting gale ved det ....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis der er to lærerinner og bysser deg i søvn til kvelden også, så lurer jeg litt på hva slags "galei" du er ute på. :ninja: 
@Baktus2024 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns saken flere aviser har idag om at Jysk stenger butikkene for "å feste" er tullete. 

Sikkert frustrerende for noen, men jeg syns det er mer inkluderende å gjøre det slik (selv om de kanskje kunne hatt åpen halv dag), enn at noen må jobbe til 18-20, da slike fester gjerne starter, og folk ikke orker bli med på feiringen pga jobb tidligere på dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (1 time siden):

Jeg syns saken flere aviser har idag om at Jysk stenger butikkene for "å feste" er tullete. 

Sikkert frustrerende for noen, men jeg syns det er mer inkluderende å gjøre det slik (selv om de kanskje kunne hatt åpen halv dag), enn at noen må jobbe til 18-20, da slike fester gjerne starter, og folk ikke orker bli med på feiringen pga jobb tidligere på dagen. 

Synes det er greit å gjøre det slik. Der jeg jobbet sist, så jeg at jeg var satt opp på senvakt og så tidligvakt neste morgen. Ble ikke julebord på meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 minutt siden):

Synes det er greit å gjøre det slik. Der jeg jobbet sist, så jeg at jeg var satt opp på senvakt og så tidligvakt neste morgen. Ble ikke julebord på meg. 

Kjenner fler som er borti slike løsninger. De jobber i butikk som stenger 20, mens fester starter 19 og sånn. 

Da syns jeg løsningen til Jysk er bedre for å inkludere alle - da er man i hvertfall ledig både før og når festen starter 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...