Ciaran og Ciara Skrevet 10. oktober #22741 Del Skrevet 10. oktober Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Da regner jeg med at dere får en god fnatt, siden vi altså har snakket om det. lol Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier for det.🙇♂️🙇♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. oktober #22742 Del Skrevet 10. oktober Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Da regner jeg med at dere får en god fnatt, siden vi altså har snakket om det. lol Hattifnatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. oktober Forfatter #22743 Del Skrevet 10. oktober Nettopp, Cid. Ser du serie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. oktober #22744 Del Skrevet 10. oktober Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nettopp, Cid. Ser du serie? Spiller, føler meg ikke 100% enda. Forkjølelse er irriterende gitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. oktober #22745 Del Skrevet 10. oktober Cid skrev (Akkurat nå): Spiller, føler meg ikke 100% enda. Forkjølelse er irriterende gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. oktober Forfatter #22746 Del Skrevet 10. oktober (endret) Cid skrev (10 minutter siden): Spiller, føler meg ikke 100% enda. Forkjølelse er irriterende gitt. Skjønner. Det er tydeligvis noe i kroppen som er i ulage og da trenger det å ta sin tid for å bli bedre. Så mye som du hurtigløper og rømmer i skogene, så forstår jeg at du har slitt litt. God bedring til deg. Endret 10. oktober av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. oktober #22747 Del Skrevet 10. oktober Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Skjønner. Det er tydeligvis noe i kroppen som er i ulage og da trenger det å ta sin tid for å bli bedre. Så mye som du hurtigløper og rømmer i skogene, å forstår jeg at du har slitt litt. God bedring til deg. Takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. oktober Forfatter #22748 Del Skrevet 10. oktober I dag skal jeg forsøke å finne denne her og smake for første gang. Jeg gleder meg, for jeg tror min gane liker den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. oktober #22749 Del Skrevet 10. oktober Hoppetaujenta skrev (1 time siden): I dag skal jeg forsøke å finne denne her og smake for første gang. Jeg gleder meg, for jeg tror min gane liker den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 10. oktober #22750 Del Skrevet 10. oktober 😁😁😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. oktober #22751 Del Skrevet 10. oktober Paneera skrev (4 minutter siden): 😁😁😁 Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 10. oktober #22752 Del Skrevet 10. oktober Cid skrev (3 timer siden): Lykke til. Takk, jeg gleder meg 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. oktober Forfatter #22753 Del Skrevet 10. oktober Kom på at det er psykisk helsedagen i dag. Vi må ta vare på oss selv og hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 10. oktober #22754 Del Skrevet 10. oktober Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): I dag skal jeg forsøke å finne denne her og smake for første gang. Jeg gleder meg, for jeg tror min gane liker den. Var den god? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. oktober Forfatter #22755 Del Skrevet 10. oktober Paneera skrev (59 minutter siden): Var den god? Ja, det var den. Mild løk og kremost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. oktober #22756 Del Skrevet 10. oktober Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Ja, det var den. Mild løk og kremost. Enig! Nydelig💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. oktober Forfatter #22757 Del Skrevet 10. oktober Så da er den da anbefalet av to vakre tyggerinner på dette forum og to slike kan ikke ta feil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. oktober Forfatter #22758 Del Skrevet 10. oktober Lurer plutselig på om noen av de skikkelig gamle komponistene ble sett på som vakre. I den tiden altså. Hvem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 10. oktober #22759 Del Skrevet 10. oktober Syns det er ironisk at jeg har "Skravlebøtte" tittel nå, ettersom jeg nesten aldri snakker i virkeligheten 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. oktober Forfatter #22760 Del Skrevet 11. oktober @Disney Adult Forumet har sin misjon for alle som har noe på hjertet. Lite eller mye; alt duger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå