Hoppetaujenta Skrevet 21. juni Forfatter #21921 Del Skrevet 21. juni Vi skal være flinke til uka. Det er det ikke noen tvil om. + 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. juni #21922 Del Skrevet 21. juni Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Vi skal være flinke til uka. Det er det ikke noen tvil om. + Cassidy Tvillingene er helt enige, vi må få lov til å si at vi skal være flinke av og til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. juni Forfatter #21923 Del Skrevet 21. juni Konsentrert flinkhet er av det gode. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. juni #21924 Del Skrevet 21. juni Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Konsentrert flinkhet er av det gode. Cassidy Tvillingene er helt enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 21. juni #21925 Del Skrevet 21. juni Jeg skal ikke påstå at jeg er veldig intelligent, men noen ganger blir jeg sjokkert over hvor dumme mennesker kan være. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. juni Forfatter #21926 Del Skrevet 23. juni Jeg ser innimellom på folks bakeinnsats på nett og blir misunnelig på alle som har noen i sin familie, som liker å lage alt mulig godt på kjøkkenet. Som liker at folk gleder seg og vil smake...og det får de. Det skulle ha vært meg som kjente en sånn bakemester. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 23. juni #21927 Del Skrevet 23. juni Spiste tre skiver veldig grovt brød til frokost samt tre Walters shortbread kjeks. Er det mye? Føler meg stappmett. 🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 23. juni #21928 Del Skrevet 23. juni Jeg innrømmer at jeg tydeligvis ikke skjønner hva å ignorere en bruker betyr. Jeg trodde jeg skulle bli forskånet fra å se hva vedkommende gjør her inne, men det funker jo ikke i det hele tatt… 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. juni #21929 Del Skrevet 23. juni Ane Rikke skrev (13 minutter siden): Jeg innrømmer at jeg tydeligvis ikke skjønner hva å ignorere en bruker betyr. Jeg trodde jeg skulle bli forskånet fra å se hva vedkommende gjør her inne, men det funker jo ikke i det hele tatt… 😅 Innleggene blir skjult så du slipper å se innleggene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 23. juni #21930 Del Skrevet 23. juni Cid skrev (5 minutter siden): Innleggene blir skjult så du slipper å se innleggene. Nei, de blir ikke det… Jeg har logget ut og inn og att og fram, men det fungerer ikke 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. juni #21931 Del Skrevet 23. juni Ane Rikke skrev (1 minutt siden): Nei, de blir ikke det… Jeg har logget ut og inn og att og fram, men det fungerer ikke 😅 Har du krysset av på at innlegg ikke skal vises? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 23. juni #21932 Del Skrevet 23. juni Nei….? Hvis jeg ønsker å ignorere en bruker, vil jeg vel ikke se noen innlegg, heller..? Hvor er logikken her 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. juni #21933 Del Skrevet 23. juni Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Jeg ser innimellom på folks bakeinnsats på nett og blir misunnelig på alle som har noen i sin familie, som liker å lage alt mulig godt på kjøkkenet. Som liker at folk gleder seg og vil smake...og det får de. Det skulle ha vært meg som kjente en sånn bakemester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. juni #21934 Del Skrevet 23. juni Ane Rikke skrev (34 minutter siden): Nei….? Hvis jeg ønsker å ignorere en bruker, vil jeg vel ikke se noen innlegg, heller..? Hvor er logikken her 😅 Og skulle vært slik at når en annen bruker siterer en man har blokkert så vises ikke innlegget for den som har blokkert, irriterende å fortsatt se innlegg fra noen jeg har blokkert fordi noen andre siterte dem… 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 23. juni #21935 Del Skrevet 23. juni Det kan jeg leve med. Takk for hjelpen! 🥰 Cid skrev (43 minutter siden): Og skulle vært slik at når en annen bruker siterer en man har blokkert så vises ikke innlegget for den som har blokkert, irriterende å fortsatt se innlegg fra noen jeg har blokkert fordi noen andre siterte dem… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 25. juni #21936 Del Skrevet 25. juni Gleder meg til plommene kommer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. juni #21937 Del Skrevet 25. juni Freyja Valkyrie skrev (2 minutter siden): Gleder meg til plommene kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. juni Forfatter #21938 Del Skrevet 26. juni Til fredag skal jeg omsider kjøpe de flate fersknene OG lakrispinneis som jeg har tenkt på så lenge. Gleder meg! Ser veldig godt ut! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. juni #21939 Del Skrevet 26. juni Hoppetaujenta skrev (51 minutter siden): Til fredag skal jeg omsider kjøpe de flate fersknene OG lakrispinneis som jeg har tenkt på så lenge. Gleder meg! Ser veldig godt ut! Cassidy Tvillingene digger både ferskener og lakrispinner, vi håper at du koser deg skikkelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. juni Forfatter #21940 Del Skrevet 26. juni Det skal jeg. Skal spise langsomt og nyyyte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå